• Wat was de eerste reactie die je had toen ej Tokio Hotel voor het eerst zag?

    Ik zag ze als eerst op een poster in de HK en dacht:

    Ook zielig voor dat ene meisje in die jongens band. *schaamt zich hier heel erg :$:$:$ en kan zich nu wel voor de kop slaan :@:@*


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    ik vond monsoon wel een mooi liedje
    maar ik zat net met mijn zus en nichtje te kijken en die dachte dat bill een meisje was
    en ik direct zo van
    wtf da is helemaal geen meisje da zie ge toch
    en toen ik naar de live uitzending van de tmf awards was aant kijke smolt ik bijna
    sinds dan ben ik fan van hen geworde
    ongeveer een jaar gelede

    (H)

    Toen Schrei pas uit was dachten een vriendin en ik dat Bill een meisje was! ;o

    [/Mening van toen]

    We waren toen pas.. even denken.. 7 ofzo?


    -

    Mijn broertje heeft samen met mijn oom schrei gevonden en mijn broertje vond bill wel een leuk meisje xD ik dacht eers ook dat het een wijf was daarna niks meer van hun gehoord tot monsoon toen vond ik hem nog steeds een wijf maar vond de muziek wel leuk... en nu zijn ze gwn sexy xD


    Dead but delicious

    Ik schaam me zo!!!!!!!!!!

    mijn vriendin die liet foto's zien en toen zij ze: en raad eens welke ik het knapst vind en toen wees ze Bill aan en toen zij ik:
    Ben je lesbisch? xD
    i dacht dat Bill een meisje was en ik schaam me kapot!!!! SORRY BILL!!!!!!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik hoorde van een vriendin dat ze fan was en ik ging Monsoon opzoeken XD
    Ik vond Gussie schattig x]
    Toen heb ik dat clipje 100x opnieuw afgespeelt om naar Billieboy te kijken (H)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik had gehoord van een aantal mensen in mijn omgeving (ahum..) dat ze Tokio Hotel haatten, Later werd er een vriendin van mij fan, is naar 1 concert geweest, en is nu geen fan meer.. En kijkt me trouwens heel gek aan als ik over ze begin.. Maarjaa

    Ik ging dus toen die ene vriendin nog fan was, met haar Spring Nicht kijken.. Ik besteedde er niet veel aandacht aan xD Vond het eigenlijk wel stom (A)

    Maar later ging ik verder kijken en zoeken, en toen werd ik fan (A) (klinkt ook zo lekker heah? "En toen werd ik fan" Maar dat is iig het moment waarop ik fan werd..)

    Owjaah, had toen ik er nog niet zoveel aandacht aan besteedde eens Monsoon op tv gezien.. En *schaamschaam* ik zapte weg.. :|

    xx


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ik zag ze voor t eerst toen ze net 'Schrei' uitgebracht hadden, in een of ander interview op de Duitse tv, maar dat verstond ik niet dus het boeide me niet echt.
    Een hele tijd daarna (miss wel twee jaar? :P) zag ik 'Monsoon' op TMF en ik vond Bill een heel knap meisje xD Pas toen ik Tom zag herkende ik ze van dat eerdere interview (A)

    Ow.. en trouwens.. ik ben GEEN monsoon-wannabe-fan ^^ Dat je het maar weet (A)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    1 meisje met onploft haar!!!

    2 doodgewone jongens en een jongen met slangenhaarxD

    maar ik was toen nog maar 8


    What would Emma do?

    omg, welke rare gasten
    die hebben wel een heel apparte stijl (kvond die stijl het eertse moment zelfst spuug lelijk)
    das niks voor mij

    ma, ben uiteindelijk echt super hard fan
    kheb respect voor hun omda ze der anders uit zien
    en anders zijn
    enomda ze bère mooie liekes maken enzow
    en tegenwoordig vin ik Bill een lekker ding
    dus ja...

    Toen ik Monsoon voor het eerst hoorde was ik al verkocht maar toen had ik de jongens nog nooit gezien.Toen ik de jongens voor het eerst zag was het denk ik iets van .'Ik dacht dat een jonge dat zong ?'En toen bekeek ik die beter en toen zag ik dat het een jonge was, en toen ben ik andere foto's gaan opzoeken en was ik totaal weg van ze.Eerst van Bill maar na een maand ofzo al van Tom.(:


    The soul needs autumn.



    "Amai, die griet heeft een zware stem."



    Hahahahahahaha, arme Bill (l) :')