• Hooooi,
    Ik had gisteren een slaapfeestje en we gingen allerlei 'griezel' verhalen vertellen of spannende dingen ofzo. Maar een iemand die zei zoiets engs, en het is ook nog echt gebeurd..
    Het ging over een meisje die ging oppassen bij twee kleine kindjes. toen ze die in bed had gedaan ging ze beneden tv kijken. Maar er was een beeld van een clown dat haar de hele tijd aanstaarde. Ze vond het irritant dus belde ze naar de ouders van die kinderen om te vragen of ze het mocht verplaatsen. Die zeiden toen dat ze meteen weg moest met de twee kinderen. Dat heeft ze gedaan en even later kwam ze terug in het huis samen met de politie en was het beeld van de clown weg. Het bleek dat het een dief was die als clown verkleed was O.o

    Best slim eigelijk.. Want dat meisje kan niet weten dat die mensen een clown beeld hebben. Als dat mij zou gebeuren, zou ik nooit meer durven oppassen.


    Me so good.

    Volgens mij is het verzonnen; ze zeggen altijd dat ze echt gebeurd zijn, maar deze vind ik zelfs al vergezocht :'D


    Olive

    Lockwood schreef:
    Volgens mij is het verzonnen; ze zeggen altijd dat ze echt gebeurd zijn, maar deze vind ik zelfs al vergezocht :'D

    nou, het zou zo kunnen hoor.

    jij weet als oppasser niet hoe het huis eruit ziet, misschien weet die dief dat en verkleed hij zich.

    ik vind dit gewoon slim bedacht.


    Me so good.

    Hmm.. ja dat is best eng, maar het is geen spookverhaal ofzo. Of bedoelde je dat ook niet?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hmm.. ja dat is best eng, maar het is geen spookverhaal ofzo. Of bedoelde je dat ook niet?

    uhm, nee.
    spookverhalen/spannende verhalen ;p
    deze vind ik dus gewoon eng.


    Me so good.

    MysticalRose schreef:
    Omg ik kreeg kippenvel toen ik het las. scary. :')


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Wha, mij krig je zowieso nergens binnen waar ze ook maar iets wat met clowns te maken heeft hebben!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Progeny schreef:
    Haha, als ze een ook maar iets met een clown hebben, was ik daar sowieso niet binnen gegaan!:'D


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Progeny schreef:
    Haha, als ze een ook maar iets met een clown hebben, was ik daar sowieso niet binnen gegaan!:'D


    You move me ......... Kurt

    BloodyGum schreef:
    Was het geen psychisch gestoorde man? Want dit verhaal heeft mijn neef ook verteld over een vriendin van hem, die dus oppaste :X


    Iiiiiiil nou ga ik nooit meer oppassen bij mensen met iets van een clown in huis. Weet je ik kan ook gewoon helemaal niet meer oppassen :P


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Ik ben nu dus bang hè.
    Ik ben aan het oppassen en als de dood voor clowns.
    Serieus ik ga dit huis even nakijken, beneden dan want boven kraakt alles. Oh god.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Progeny schreef:
    Haha, als ze een ook maar iets met een clown hebben, was ik daar sowieso niet binnen gegaan!:'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    omg! Ik ga dus never, nooit oppassen.
    Ik hou niet van clownen/dieven. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    nou, het zou zo kunnen hoor.

    jij weet als oppasser niet hoe het huis eruit ziet, misschien weet die dief dat en verkleed hij zich.

    ik vind dit gewoon slim bedacht.

    Maar als je voor de eerste keer ergens gaat oppassen, vertellen die mensen toch waar alles ligt en laten ze je het huis zien?

    Ik ken trouwens hier een ergere versie van, haha (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Titel aangepast omdat hij niet duidelijk maakt waar het topic over gaat.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik was sowieso vertrokken als ik een levensgroot clownsbeeld zou zien staan. D:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.