• Hooooi,
    Ik had gisteren een slaapfeestje en we gingen allerlei 'griezel' verhalen vertellen of spannende dingen ofzo. Maar een iemand die zei zoiets engs, en het is ook nog echt gebeurd..
    Het ging over een meisje die ging oppassen bij twee kleine kindjes. toen ze die in bed had gedaan ging ze beneden tv kijken. Maar er was een beeld van een clown dat haar de hele tijd aanstaarde. Ze vond het irritant dus belde ze naar de ouders van die kinderen om te vragen of ze het mocht verplaatsen. Die zeiden toen dat ze meteen weg moest met de twee kinderen. Dat heeft ze gedaan en even later kwam ze terug in het huis samen met de politie en was het beeld van de clown weg. Het bleek dat het een dief was die als clown verkleed was O.o

    Best slim eigelijk.. Want dat meisje kan niet weten dat die mensen een clown beeld hebben. Als dat mij zou gebeuren, zou ik nooit meer durven oppassen.


    Me so good.

    Primrose schreef:
    Ik was sowieso vertrokken als ik een levensgroot clownsbeeld zou zien staan. D:

    Zo echt he.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    nou, het zou zo kunnen hoor.

    jij weet als oppasser niet hoe het huis eruit ziet, misschien weet die dief dat en verkleed hij zich.

    ik vind dit gewoon slim bedacht.

    Ik weet anders hoe het huis van mijn oppaskinderen er uit ziet hoor,ik vind het een beetje ver gezocht. Het zou kunnen maar het is erg onwaarschijnlijk.

    Maar toch het is wel creepy


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Amused schreef:
    Titel aangepast omdat hij niet duidelijk maakt waar het topic over gaat.

    Nu is de titel saai (cat)


    Me so good.

    Hoe weet je dat dit echt is eigenlijk..? Want ik heb dit verhaal ook ooit gehoord, maar toen werd mij erbij verteld dat het een broodje Aap was.

    Anyway, dat is toch gewoon fakked up freaky O_O ..


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    Hoe weet je dat dit echt is eigenlijk..? Want ik heb dit verhaal ook ooit gehoord, maar toen werd mij erbij verteld dat het een broodje Aap was.

    Anyway, dat is toch gewoon fakked up freaky O_O ..

    Iemand zei dat het echt was, ik weet ook niet of ik het moet geloven, maar als ik erover nadenk dat het zou kunnen.... Dat lijkt me enggg!


    Me so good.

    hmm volgens mij was er ooit een film over ofzow.. xD Ik ga trouwens dan nooit naar binnen, heb een clownen angst.


    What is youre favo scary movie?

    Ew zeg.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    ahaha, dat bedenk je toch niet?
    wel eng eigenlijk, denk je dat je rustig kan oppassen; staat er een dief in dat huis verkleed als een clown --'


    live your life, cause nobody else can do it for you <3

    Nu wil ik niet meer oppassen, haha. : p


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Dat verhaal slaat echt nergens op, hahaha. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Iemand zei dat het echt was, ik weet ook niet of ik het moet geloven, maar als ik erover nadenk dat het zou kunnen.... Dat lijkt me enggg!


    Volgens mij was het eerst een soort van griezel verhaal en dacht die Psychisch gestoorde man van: Laat ik dat ook eens doen. :X


    Happy Birthday my Potter!

    ik kende dat verhaal al. maar is dat echt gebeurt?? weet je wat ook eng is? gister had ik ook een slaapfeestje met griezel verhalen :') het ging zo:
    Al weken geleden had het hard gewaaid overal en er lagen dus her en der takken op de weg. Er is zo'n meisje van 18, die in de auto rijdt, maar dan ligt er een tak op de weg, dus ze stapt uit om die tak aan de kant van de weg te leggen (het was een grote tak), en ze rijd weer verder. Maar dan zit er een auto heel dicht op haar te rijden, echt bumperkleven. Ze kon in haar spiegel zien dat het een man was en hij toeterde en knipperde met z'n licht. Dat meisje helemaal in paniek haar vader opgebeld dat er een of andere griezel achter haar rijdt. Die vader dus zeggen dat ze naar huis moet rijden en dat wanneer die auto nog steeds achter haar zit, dat die vader die man een zal aanspreken. Dus dat meisje rijdt naar huis, ze rijdt op de oprit. De man deed dat ook. Ze stopt. De man deed dat ook. Die vader loopt op die man af en zegt: 'wat moet je wel niet?!' Zegt die man: 'Ja, toen ze stopte voor die tak, kroop er een man vanuit de berm op haar achterbak, ik reed mee voor veiligheid, want het was niet pluis.' Dus die vader in haar auto kijken, lag er inderdaad een man op de achterbank!

    Hoe eng. was het blijkbaar gewoon een zwerver die een lift wilde, maar dan nog, hij kan net zo goed liegen en wat had er dan wel niet kunnen gebeuren?
    Maarja, ons slaapfeestje kon niet meer stuk :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    broodjeaap.nl


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    doet me btw een beetje denken aan when a stranger calls


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Het hoeft ook niet perse waar te zijn hoor (x
    Maar het zou wel kunnen (A)


    Me so good.