• Hooooi,
    Ik had gisteren een slaapfeestje en we gingen allerlei 'griezel' verhalen vertellen of spannende dingen ofzo. Maar een iemand die zei zoiets engs, en het is ook nog echt gebeurd..
    Het ging over een meisje die ging oppassen bij twee kleine kindjes. toen ze die in bed had gedaan ging ze beneden tv kijken. Maar er was een beeld van een clown dat haar de hele tijd aanstaarde. Ze vond het irritant dus belde ze naar de ouders van die kinderen om te vragen of ze het mocht verplaatsen. Die zeiden toen dat ze meteen weg moest met de twee kinderen. Dat heeft ze gedaan en even later kwam ze terug in het huis samen met de politie en was het beeld van de clown weg. Het bleek dat het een dief was die als clown verkleed was O.o

    Best slim eigelijk.. Want dat meisje kan niet weten dat die mensen een clown beeld hebben. Als dat mij zou gebeuren, zou ik nooit meer durven oppassen.


    Me so good.

    Dat verhaal is al zo oud als de straatstenen.
    Ik geloof er geen snars van, het is waarschijnlijk verzonnen om kleine kindjes af te schrikken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mohawk schreef:
    Dat verhaal is al zo oud als de straatstenen.
    Ik geloof er geen snars van, het is waarschijnlijk verzonnen om kleine kindjes af te schrikken.


    Net als dit topic, maar het moest gebumd worden.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 8:12 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    jullie allemaal bang, terwijl ik niet echt bang ben nu.
    terwijl ik anders juist ENORM bang ben voor clowns, and other horor things...

    lol


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    trolol die ken ik, die gaan wij dit jaar voor kamp gebruiken bij spooktochtxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is dat niet gewoon een film? Ik weet de titel wel niet meer.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    ceauceau schreef:
    dit is geen waargebeurd verhaal, dit is bedacht door een groep dronken studenten, ze waren een film aan het kijken en werden bang van een schilderij met een clown. na honderd mensen is het zo veranderd dat het een beeld werd en er zijn honderde variaties.


    OUD topic is OUD.
    Bumpers (6)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dat verhaal heb ik al zo veel keer gehoord D:


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Oh my god, en ik moet nog aan mijn 3e keer oppassen beginne. :W


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Eww, I hate clowns!
    Mn buurman is nooit thuis want hij woont bij zijn vriendin en zijn huis is dus heel erg verwaarloosd. Maar elke keer als ik daar langsloop kan ik naar binnen kijken en daar hangt een heel creepy clownschilderij me altijd aan te staren. Echt verschrikkelijk.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dat is een urban legend, niet waargebeurd dus. Ik kende hem ook al.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Jezus wat eng. :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat verhaal ken ik ook, beetje anders maar toch.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Zeitgeist schreef:
    Omfg, ik zou echt helemaal gek worden. Weet je hoe eng? O_O


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    ceauceau schreef:
    dit is geen waargebeurd verhaal, dit is bedacht door een groep dronken studenten, ze waren een film aan het kijken en werden bang van een schilderij met een clown. na honderd mensen is het zo veranderd dat het een beeld werd en er zijn honderde variaties.


    Ik weet ook een waargebeurd verhaal!
    Er was eens een user op Quizlet, die bumpte een topic uit 2011, en toen werd iedereen spontaan ongesteld.

    Slotje, gezien het al zo oud is.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.