• Hooooi,
    Ik had gisteren een slaapfeestje en we gingen allerlei 'griezel' verhalen vertellen of spannende dingen ofzo. Maar een iemand die zei zoiets engs, en het is ook nog echt gebeurd..
    Het ging over een meisje die ging oppassen bij twee kleine kindjes. toen ze die in bed had gedaan ging ze beneden tv kijken. Maar er was een beeld van een clown dat haar de hele tijd aanstaarde. Ze vond het irritant dus belde ze naar de ouders van die kinderen om te vragen of ze het mocht verplaatsen. Die zeiden toen dat ze meteen weg moest met de twee kinderen. Dat heeft ze gedaan en even later kwam ze terug in het huis samen met de politie en was het beeld van de clown weg. Het bleek dat het een dief was die als clown verkleed was O.o

    Best slim eigelijk.. Want dat meisje kan niet weten dat die mensen een clown beeld hebben. Als dat mij zou gebeuren, zou ik nooit meer durven oppassen.


    Me so good.

    Chapstick schreef:
    Dat verhaal ken ik in een andere versie. :')


    It ain't broke, so don't fix it.

    Hehe, mijn oppassen gisteren heb ik in ieder geval overleeft zonder enge clowns ;D


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dit verhaal staat al jaren op broodjeaap.nl


    Your make-up is terrible

    BanZai schreef:
    ik kende dat verhaal al. maar is dat echt gebeurt?? weet je wat ook eng is? gister had ik ook een slaapfeestje met griezel verhalen :') het ging zo:
    Al weken geleden had het hard gewaaid overal en er lagen dus her en der takken op de weg. Er is zo'n meisje van 18, die in de auto rijdt, maar dan ligt er een tak op de weg, dus ze stapt uit om die tak aan de kant van de weg te leggen (het was een grote tak), en ze rijd weer verder. Maar dan zit er een auto heel dicht op haar te rijden, echt bumperkleven. Ze kon in haar spiegel zien dat het een man was en hij toeterde en knipperde met z'n licht. Dat meisje helemaal in paniek haar vader opgebeld dat er een of andere griezel achter haar rijdt. Die vader dus zeggen dat ze naar huis moet rijden en dat wanneer die auto nog steeds achter haar zit, dat die vader die man een zal aanspreken. Dus dat meisje rijdt naar huis, ze rijdt op de oprit. De man deed dat ook. Ze stopt. De man deed dat ook. Die vader loopt op die man af en zegt: 'wat moet je wel niet?!' Zegt die man: 'Ja, toen ze stopte voor die tak, kroop er een man vanuit de berm op haar achterbak, ik reed mee voor veiligheid, want het was niet pluis.' Dus die vader in haar auto kijken, lag er inderdaad een man op de achterbank!

    Hoe eng. was het blijkbaar gewoon een zwerver die een lift wilde, maar dan nog, hij kan net zo goed liegen en wat had er dan wel niet kunnen gebeuren?
    Maarja, ons slaapfeestje kon niet meer stuk :')


    Nee het laatste klopt niet, ze zagen alleen maar ijzerdraad in de auto liggen, want die man wilde haar vermoorden. Dit is trouwens echt gebeurd, in Polen, toen ik daar op vakantie was bij familie, was dat op het nieuws...

    Ik ken dit verhaal ook! Maar als zoveel mensen het al kennen, zou het daar echt gebeurd zijn?

    lovecuteboys schreef:
    Ik ken dit verhaal ook! Maar als zoveel mensen het al kennen, zou het daar echt gebeurd zijn?

    Geen idee!
    Maar het kan wel zijn dat het eerst een broodjeaap verhaal was, maar dat die man dat had gezien en heeft na geaapt. Het zóu kunnen..


    Me so good.

    omg weet je hoe eng ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dan zou ik een paar nachten niet kunnen slapen...

    Ghehe,zo vertellen wij ook wel eens van die horrorverhalen in de klas.


    Food.

    dit is niet echt

    Dit is gewoon een urban legend die overal verteld word


    I solemny swear i am up to no good

    Je bent idd voor de gek gehouden.
    Ik had ook zo'n verhaal over een babysitter. Daar kreeg ze een telefoontje dat ze dood ging gaan en dat hij bij de baby was of zo. Zij vluchtte weg. En de baby ging dood.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    MysticalRose schreef:
    Omg ik kreeg kippenvel toen ik het las. scary. :')

    Ik ken de engere versie.
    Een meisje moest gaan babysitten bij 2 kleine kindjes. Toen de kindjes moesten gaan slapen, durfden ze niet, want er stond een enge clown in hun kamer. Ze vroegen het meisje om die clown weg te zetten, maar omdat ze niet wist dat het mocht belde ze eerst naar die ouders. Maar die ouders zeiden dat ze helemaal geen grote clown hadden. Het meisje had al opgehangen, dus die ouders helemaal in paniek. Ze vertrekken naar huis. Al ze thuis aankomen zijn er geen babysitter, geen kindjes en geen clown meer te zien.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xBIEBER schreef:
    (...)

    Nee het laatste klopt niet, ze zagen alleen maar ijzerdraad in de auto liggen, want die man wilde haar vermoorden. Dit is trouwens echt gebeurd, in Polen, toen ik daar op vakantie was bij familie, was dat op het nieuws...

    dit verhaal is ook niet in polen gebeurd maar in boxtel. en toen zat er wél een man op de achterbank.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew xd dat is echt eng :3


    all I want for christmas is a girlfriend

    dit is geen waargebeurd verhaal, dit is bedacht door een groep dronken studenten, ze waren een film aan het kijken en werden bang van een schilderij met een clown. na honderd mensen is het zo veranderd dat het een beeld werd en er zijn honderde variaties.


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.