• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 0:05 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik knipper een paar keer verstomd met mijn ogen. Ik vertrouw die vrouw totaal niet en het zou me niets verbazen als het weer zo'n ellendige vampier is die represailles gaat nemen om het feit dat Gustav een flinke mep in z'n ego heeft gekregen. Door een mens nogal liefst. Maar ik heb geen zin om hierover ruzie te gaan staan maken. Misschien heb ik het bij het verkeerde eind en is ze wel aardig. Ik sla die gedachte onmiddellijk weg. Aardig? Ze zou me vermoorden als ze de kans kreeg. Ik zie het in haar ogen. Op een gegeven moment word je getraind in het zien van moordlust. Toch geef ik uiteindelijk maar toe, met mijn hand op m'n mes.
    'Oké, prima wat mij betreft.' Het komt er neutraal uit, maar ik sta paraat om haar te grijpen mocht ze iets wagen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vet 8D Nu kom ik jullie van dichtbij stalken!
    Ik ga vandaag wel op vakantie, en ik weet niet zeker of ik daar internet heb.. Ik kijk wel even :p

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Als het meisje terugkomt praat ze zachter dan eerst, maar aan de blikken van de vampier kan ik zien dat ze het over mij hebben. Ik pers mijn lippen op elkaar, ik had ook niet zo moeten kijken. Normaal kan ik me redelijk goed inhouden, maar iets aan deze vampier maakt me boos. Waarschijnlijk de manier waarop hij naar me grijnste. Om me te laten zien dat hij heus niet bang was.

    Naira - Zeemeermin
    Nadat ik mijn drinken op heb betaal ik en loop ik naar buiten. Ik wandel rustig naar het strand en loop naar het kleine vissershutje dat er staat. Veel mensen denken dat het niet meer gebruikt wordt, maar dat wordt het wel. Ik woon er in, voor zover dat mogelijk is. Ik open de deur en zet mijn tassen in een hoek. Ik loop weer naar buiten en ga in het zand zitten, kijkend naar de ondergaande zon.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik ben blij dat Fjodor en z'n meisje even niet thuis zijn, nu hoef ik in ieder geval niet om het geluid te denken. Als ik het meisje naar mijn zin genoeg heb gemarteld begin ik haar bloed te drinken. Het warme vocht voelt verlossend, en langzaam word ik rustiger. Als ik klaar ben dump ik het lichaam buiten achter het huis, en loop naar binnen.

    Oh oh, wat doen we als je geen internet hebt dan?:'D

    Milla - Mens.

    Ik zie dat Fjodor even twijfelt en ik vraag me af waarom. Dan vermoed ik dat het om Gustav gaat, hij vertrouwt haar en de hele situatie gewoon niet. Toch stemt hij toe. Het komt er niet al te enthousiast uit, maar ik ben allang blij dat hij haar een kans geeft. 'Fijn,' zeg ik en ik draai me om naar de vrouw. 'Wil je bij ons komen zitten? Alleen is ook maar zo alleen,' vraag ik beleefd. Ze knikt en schuift er een stoel bij. Fjodor kijkt nog steeds niet al te blij en ik stoot hem onder de tafel zachtjes aan met mijn voet, als teken dat hij zich moet voorstellen.


    everything, in time

    Allison Vampier

    Als ik zie dat ik ook word aangekeken draai ik snel mijn hoofd om, ik zou ze zomaar kunnen opeten maar ik heb geen honger. 'Hebben jullie het al gehoord?' ik hoor iemand fluisteren, 'Fjodor is in elkaar geslagen!door Gustav!' zachtjes begin ik te grinniken. Gustav en Fjodor? Pure onzin, Fjodor hangt bij Milla uit. 'maar net voordat hij helemaal Knock out was gaf hij Gustav een klap en was hij even buiten bewustzijn' ik hoor hem minachtend snuifen 'En toen is die Fjodor hem gepeerd'. Als hij die zin heeft uitgesproken barst ik in lachen uit, hier klopt echt helemaal niks van, ik denk niet dat Fjodor zou vluchten. Ik voel dat ik word aangekeken door een paar mensen en een aantal vampiers. ik rol daardoor met mijn ogen en spring op, met een korte beweging loop ik richting de uitgang. Als ik buiten ben voel ik een licht briesje door mijn haren gaan, met een hoog tempo begin ik richting het huis van Fjodor te lopen, ik wil wel eens weten wat er nou precies gebeurd is.


    Trust me. I'm the doctor

    Fjodor - Slechte vampier.

    Als ze bij ons komt zitten ruik ik meteen dat ze een mens is. Goh, hierin heb ik me toch stomweg vergist. Mijn humeur klaart al stukken op. Het is dus geen vampier en daarom kan ze niks te maken hebben met die hele Gustav-kwestie. Kennelijk hebben mijn gedachten te veel tijd in beslag genomen want ik word aangestoten onder de tafel. Even vraag ik me af wat de bedoeling is, maar ik kies voor de meest logische optie.
    'Fjodor,' zeg ik met een glimlach en steek mijn hand uit. Haar geur doet me toch wel degelijk binnendsmonds kwijlen. Ik heb al een tijdje geen bloed meer gehad - uitgezonderd Milla's offer - en daarom is met twee mensen op nog geen meter van me vandaan aan tafel zitten niet bepaald een eitje. 'Ook wat te drinken?' vraag ik dan vervolgens met een vriendelijk gezicht, min of meer als goedmakertje voor mijn arrogante blik van daarnet. Wist ik veel dat ze een mens was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Ik glimlach naar Fjodor, omdat hij de hint begrepen heeft. Hij vraagt of ze wat drinken wil en de vrouw knikt. Met mijn hand wenk ik een ober, die knikt dat hij er zo aankomt. Ook zei verteld haar naam: Pearl. 'Wat een mooie naam,' antwoord ik. 'Ik heet Milla, dat is frans,' vertel ik, hoewel het ergens ook weer overbodige informatie is. Hm, ik heb honger. Ik heb niet echt gegeten de laatste tijd, net zo min als geslapen. Ook de wallen onder Fjodors ogen zijn te zien. Ik neem me voor dat we het vanavond niet te laat maken. De ober komt aanlopen. 'Heeft u al een keuze kunnen maken?'




    Even.. wat doen we als Vluuv geen internet heeft op haar locatie?;'D


    everything, in time

    Ik denk gewoon effe haar personage voor kleine dingen besturen :']

    Fjodor - Slechte vampier.

    Wanneer de ober aan komt lopen wijs ik de lasagne aan. Dat heb ik in geen eeuwen gegeten.
    'Jij?' vraag ik dan aan Milla. Ik zie het totaal niet zitten om die ander ook nog wat eten aan te gaan bieden aangezien ik weinig behalve haar naam uit haar mond heb horen komen. Ze noemt haar bestelling en de vrouw haar drank. Even vervallen we in een stilte. Mijn ogen glijden weer naar Milla. Ik heb zin om haar te zoenen, maar dat is erg ongepast met gezelschap. Ik zal moeten wachten, denk ik glimlachend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    'Dus..' begin ik nadat ik mijn bestelling heb gedaan. God, wat is dit ongemakkelijk. Ik had gehoopt dat Pearl, of Fjodor, wel het woord zou nemen, maar dat doen ze niet. En aangezien ik ook niets te vertellen heb, heerst er een stilte. Ik kijk even naar Fjodor en zie zijn lippen een perfecte glimlach vormen. Het liefst zou ik mijn lippen er nu op plaatsen, maar ik moet me inhouden voor Pearl. Hè, misschien had ik haar maar niet moeten uitnodigen.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik ben geen kei in gesprekken voeren onder gezelschap dat me onbekend is. De ober komt aan en geeft ons het bestelde eten. De jonge vrouw neemt het drankje aan en bedankt me. Iets in haar stem zegt dat ze me niet mag en ook ergens krijg ik het rare vermoeden dat ze weet wat ik ben, maar al snel verban ik de gedachte. Mensen hebben bij lange na niet zulke goede zintuigen om vampiers te kunnen herkennen.
    'Smaakt het?' gooi ik dan maar de kring in.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol ik ga eten en dan reageer ik.:Y)
    Nee, dit is niet nutteloos of zo.


    everything, in time

    Oke, ik moet even bijlezen.. maar ik heb internet, dus vrees niet!

    YEEEY!:D We vreesden al dat we je personage moesten gaan besturen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, ik was jullie net zo lekker aan het stalken ^^

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Ik kijk verbaasd op als het meisje me vraagt aan hun tafel plaats te nemen. Is het een val? Ze lijkt oprecht en dus schuif ik aan. Als we bestelt hebben valt het gesprek stil. Ik neem ze allebei onopvallend in me op. Het meisje is knap, met prachtige rode haren. Geen wonder dat die vampier haar uit heeft gekozen. Hij mag er zelf trouwens ook best zijn, maar ik herken hem niet. Op zich logisch, als ik hem had gekend leefde hij waarschijnlijk niet meer. Als ze zich voorstellen schrik ik even. Fjodor.. Die naam ken ik. In een van mijn vele pogingen Gérard af te slachten heeft hij zijn naam wel eens genoemd. Dit kan nog wel eens lastig worden. Even is het weer stil. "Ja, het is lekker." antwoord ik dan op zijn vraag, en ik pers mijn lippen in een glimlach.

    Naira - Zeemeermin
    Nadat ik mijn drinken op heb betaal ik en loop ik naar buiten. Ik wandel rustig naar het strand en loop naar het kleine vissershutje dat er staat. Veel mensen denken dat het niet meer gebruikt wordt, maar dat wordt het wel. Ik woon er in, voor zover dat mogelijk is. Ik open de deur en zet mijn tassen in een hoek. Ik loop weer naar buiten en ga in het zand zitten, kijkend naar de ondergaande zon.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik ben blij dat Fjodor en z'n meisje even niet thuis zijn, nu hoef ik in ieder geval niet om het geluid te denken. Als ik het meisje naar mijn zin genoeg heb gemarteld begin ik haar bloed te drinken. Het warme vocht voelt verlossend, en langzaam word ik rustiger. Als ik klaar ben dump ik het lichaam buiten achter het huis, en loop naar binnen.

    Yeah, lang leve het feit dat je daar internet hebt!(:

    Milla - Mens.

    "Ja, het is lekker." Antwoord de vrouw. Ik maak een bevestigend geluidje. De berg voedsel op onze borden is echt gigantisch en ik durf te wedden dat ik dat nooit op krijg. Nog steeds is de sfeer een beetje ongemakkelijk.
    'Vertel, waarom zit je hier alleen? Op zo'n mooie avond als deze? Dat is echt zonde,' zeg ik, zodat er tenminste iemand praat.


    everything, in time

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Ik grinnik. "Tja, ik ben hier voor mijn werk. Ik moet gewoon even.. Op iemand wachten." In weze heb ik de waarheid gesproken, maar als ze nu nog verder vraagt moet ik wel liegen. En aangezien er vampieren zijn die dat uiterst goed aan kunnen voelen belsuit ik snel de vraag terug te kaatsen. "En jullie? Op een romantische date had ik er vast niet bij mogen zitten. Waarvoor zijn jullie hier?"

    Naira - Zeemeermin
    Nadat ik mijn drinken op heb betaal ik en loop ik naar buiten. Ik wandel rustig naar het strand en loop naar het kleine vissershutje dat er staat. Veel mensen denken dat het niet meer gebruikt wordt, maar dat wordt het wel. Ik woon er in, voor zover dat mogelijk is. Ik open de deur en zet mijn tassen in een hoek. Ik loop weer naar buiten en ga in het zand zitten, kijkend naar de ondergaande zon.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik ben blij dat Fjodor en z'n meisje even niet thuis zijn, nu hoef ik in ieder geval niet om het geluid te denken. Als ik het meisje naar mijn zin genoeg heb gemarteld begin ik haar bloed te drinken. Het warme vocht voelt verlossend, en langzaam word ik rustiger. Als ik klaar ben dump ik het lichaam buiten achter het huis, en loop naar binnen.