• Hallo
    Ik heb toestemming gekregen van de moderator Krull om deze wedstrijd te beginnen.
    Dit is een fotowedstrijd, maar het gaat niet helemaal om de foto zelf.
    Wat je namelijk in deze wedstrijd moet gaan doen is jezelf zo mooi mogelijk opmaken.

    Regels:
    -Geen effecten zoals sepia/zwart wit, enkel wanneer het is aangegeven
    -Kleurversterken/contrast is toegestaan
    -Naamverandering a.u.b. melden
    -Je moet de foto's zelf gemaakt hebben, maar je hoeft zelf niet model te staan.
    -Alsjeblieft volhouden, dat is ook leuker voor medekandidaten
    -Uitstel op aanvraag (goede reden)


    Er mogen maximaal 15 mensen meedoen en
    ik heb 1 ander jurylid nodig.

    VOL

    Deelnemerslijst:

    - Assassin 1- 7 2 8,6 3 8,4
    - Carcass 1- 8,5 2 8,4 3 9Jury:
    - Snor
    - Courtesan
    -Sorenos Het jongenspanel (nerd)
    Stuur het naar één van ons toe . Dan zit het zeker weten goed

    Afvallers:

    Ipad (niet ingeleverd - ni), ROSEISHOT (ni), NyappyAmy (afgezegd), xBabiiesztar (afgezegd), Qlimax (ni), Original (ni), Hiphopqueen (ni)
    - Sadism - 1 - 7
    - swendy 1- 6,4
    - xSnoepjex 1- 6,6
    - SE7EN 1- 7,3
    - MarleentjeJR 1- 7 2 7
    - Sawtooth 16,2 2 6,3
    - shithead 1- 7,5 2



    Opdracht I:
    Maak je gezicht op zo groots en kleurrijk mogelijk, doe het opvallend. Accessoires zijn ook toegestaan
    We hebben bij deze opdracht gekozen om alle niet inleveraars af te laten vallen en NIET de laagste scores. Dit is wat eerlijker tegenover de mensen die wel wat in hebben geleverd. De cijfers zijn dit keer gebaseerd op: Is het opvallend, en mooi? Als het niet opvallend genoeg is betekent het niet dat het niet mooi is, maar gewoon niet de opdracht.
    Opdracht II
    Maak je zelf magisch op. (denk aan glitters, bijpassende kleuren etc.) Accesoires en kleding kunnen helpen om een hoger cijfer te krijgen, maar dit telt niet het zwaarste mee. Dat is natuurlijk de make up.

    Wanneer je je make up niet goed kan zien bij deze opdracht werkt het soms om het contrast wat meer te maken.

    Inleveren tot 20 maart


    Opdracht III
    Hier onder zijn een aantal mogelijkheden waar je uit kan kiezen. Als je er een hebt gekozen moet je dit als inspiratiebron zien en je daarvanuit opmaken! Let op! Er mag maar 1 persoon per onderwerp zijn. Dus eerst vragen of die beschikbaar is!

    Tijger
    Kiwi shithead
    Watermeloen Assassin
    Olifant
    Vergeet-mij-nietjes
    Zebra Carcass
    Passievrucht Sawtooth
    Uil MarleentjeJR
    Haar, accesoires, nagels, alles word beoordeeld! (Natuurlijk niet het strengste, want daarvoor zijn we hier niet)
    Inleveren tot 7 April


    Opdracht IV
    Je moet twee foto's inleveren.
    1 - Laat je inspireren door een foto en maak jezelf ook zo na (Er moet veel gelijkenis tussen zitten!). Lever jouw foto in samen met de originele foto waar jij door bent geinspireert
    2 - Maak een soort masker -alleen dan op je hoofd en kleur het zelf in. Maak er wat spetterends van!
    Je word best vrij gelaten, maar steek er even veel tijd in!


    Inleveren tot 28 april
    (Y)

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 20:11 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Assassin schreef:
    Ik ben blij met mijn 7!

    Ik oowk :9~

    Nieuwe opdracht? (krul)


    I hope heaven needs you more than I do now.

    nieuwe opdracht staat d'r op (:


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    succes iedereen met opdracht 2!!


    Ligt and Darkness are both very different..

    Hmm. Ik heb geen glitter, dus ik ga even door het huis speuren voor improv's.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Hmm. Ik heb geen glitter, dus ik ga even door het huis speuren voor improv's.


    er hoeft niet persé glitters in te zitten he, het is een suggestie. Kleuren doen ook een heleboel!!


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    er hoeft niet persé glitters in te zitten he, het is een suggestie. Kleuren doen ook een heleboel!!


    Haha, ik ga gewoon rondzoeken, en anders doe ik geen glitter (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik mag zeker niet iets gebruken wat ik al eerder gedaan heb?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik mag zeker niet iets gebruken wat ik al eerder gedaan heb?


    Je mag dingen herbruiken hoor, waarom niet? Het gaat toch om het geheel, en hoe het uitgevoerd is. Maar je moet niet hetzelfde 'totaal' nemen nee.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    Je mag dingen herbruiken hoor, waarom niet? Het gaat toch om het geheel, en hoe het uitgevoerd is. Maar je moet niet hetzelfde 'totaal' nemen nee.


    Nee ik bedoelde een foto die ik al eerder had gemaakt, vorig jaar ofzo, die hier perfect bij past.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee ik bedoelde een foto die ik al eerder had gemaakt, vorig jaar ofzo, die hier perfect bij past.


    uhm ja dat mag wel denk ik. Maar het leukste is als je echt nu improviseert -naar mijn mening xD- . Maar dat andere mag ook :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Nu moet ik denken aan een elfje...
    Ik ga ff mijn schetsblok er bij pakken ;p

    voor wanneer moet opdracht 2 klaar zijn ??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Vraagje, mag je Make-up ook geinspireerd zijn op zoiets?
    Ik volg best vaak die filmpjes, en ik kwam die dus tegen, en dat bracht me op een idee.
    Mag mijn make-up daar op geïnspireerd zijn? Dus niet echt nagemaakt, maar dat het er wel op lijkt, met die stippen bijvoorbeeld?

    Eupsie, wrong account.
    Sevda aka ILoveNynk

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 12:14 ]


    Urgghh blurghhh rrrrrr meat... We'll swallow your soul, uuugh.

    shithead schreef:
    voor wanneer moet opdracht 2 klaar zijn ??


    dat wordt nog bekend gemaakt.

    Zombies schreef:
    Vraagje, mag je Make-up ook geinspireerd zijn op zoiets?
    Ik volg best vaak die filmpjes, en ik kwam die dus tegen, en dat bracht me op een idee.
    Mag mijn make-up daar op geïnspireerd zijn? Dus niet echt nagemaakt, maar dat het er wel op lijkt, met die stippen bijvoorbeeld?

    Eupsie, wrong account.
    Sevda aka ILoveNynk


    dat mag zeker!!!


    Ligt and Darkness are both very different..