• Hoe hebben jullie Quizlet eigenlijk ondekt, ik had het via google, een afbeelding en dan word je doorgelinkt naar Quizlet. En geloof me, wat ben ik blij dat dat gebeurt is.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    door een vriendin (MissWanda)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    is al een topic over =x


    Shoganai i ne~

    Via hyves, er stonden links van quizzen en die heb ik gemaakt en toen was ik dus op Q (;

    -was hier neit al eens een topic over?-


    Me so good.

    Door een vriendin, van een vriendin =] (Arrow)

    Vriendin (Strifycious)


    Our perspective only changes when we change our position.

    Door een vriendin. En hier zijn al heel veel topics over, btw (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ook door een foto :'D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik was altijd al dol op quizzen en testjes, en ik tikte eens in 'Quizzen' en toen zag ik Quizlet :Y)

    Mijn zus had hem gevonden via een tokio hotel plaatje. Toen riep ze mij en hebben we een half jaar lang quizzen gemaakt zonder ingelogd te zijn. En toen had mijn zus een account aan gemaakt waar ik vaker op zat dan zij zelf. Uiteindelijk heb ik een eigen account aan gemaakt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Euh, door een vriendin. Maar ook door Tokio Hotel.


    You move me ......... Kurt

    Ik zog een plaatje


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Google.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Carousel schreef:
    Door een vriendin, van een vriendin =] (Arrow)


    Ik dacht eerst: o.O wie ben jij, maar nu zie ik dat je je naam en je plaatje hebt veranderd x)

    Zelf heb ik het via WhatTheFuck ontdekt, zij vroeg of ik een story van haar wilde lezen die hierop stond. Toen ging ik wat verder kijken en dezelfde dag nog heb ik me hier geregistreerd (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    - Ik wist niet dat hier al een topic over was (:


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Somers schreef:
    Hoe hebben jullie Quizlet eigenlijk ondekt, ik had het via google, een afbeelding en dan word je doorgelinkt naar Quizlet. En geloof me, wat ben ik blij dat dat gebeurt is.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John