• Hoe hebben jullie Quizlet eigenlijk ondekt, ik had het via google, een afbeelding en dan word je doorgelinkt naar Quizlet. En geloof me, wat ben ik blij dat dat gebeurt is.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Door mijn zusje, AngelLovee.. Ze riep me steeds omdat iemand een verhaal schreef over TVD. En ik vond het maar dom. Toen pas in de vakantie maakte ik een account, omdat ik niks te doen had.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Mijn zus, Amused
    (:


    Love? No. I prefer cats.

    Via jou


    I love you Irem

    3 jaar geleden door mezelf

    Somers schreef:
    Hoe hebben jullie Quizlet eigenlijk ondekt, ik had het via google, een afbeelding en dan word je doorgelinkt naar Quizlet. En geloof me, wat ben ik blij dat dat gebeurt is.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Pancakez schreef:
    Ook door een foto :'D


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Door een vriendin!=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    was net tokiohotel fan.
    ik zocht dus samen met een aar vrienden toio hotel via google en toen kwam ik bij zo fanfic verhaal uit.

    Ik zocht een plaatje van JBieber op. En als je dan op het kruisje klikt kom je meestal op een site. Nou, dat deed ik en toen stond er een story. Ik heb die gelezen, ik las steeds vaker story's en toen heb ik me een account aangemaakt.

    Door een vriendin. En zo'n twee jaar geleden dacht ik er weer aan, en ik ben er nog steeds. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Door TH, een jaar of 3/4 geleden, en toen kreeg ik een jaar geleden ongeveer een mailtje op mijn oude account en toen ben ik weer begonnen, ben zo blij dat ik hier weer ben!


    Everything is worse without music.

    Somers schreef:
    Hoe hebben jullie Quizlet eigenlijk ondekt, ik had het via google, een afbeelding en dan word je doorgelinkt naar Quizlet. En geloof me, wat ben ik blij dat dat gebeurt is.


    het zelfde,via google,e dan afbeeldingx)


    I´m nothing special.

    De Jonas Brothers hyve had zo een topic met allemaal linkjes naar verhalen en toen ging ik dat verhaal lezen en dat stond hier op Quizlet en dat was eigenlijk een dik slecht verhaal, ook geen idee meer welke het was trouwens.


    It ain't broke, so don't fix it.