• Hoe hebben jullie Quizlet eigenlijk ondekt, ik had het via google, een afbeelding en dan word je doorgelinkt naar Quizlet. En geloof me, wat ben ik blij dat dat gebeurt is.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik zat eerst heel erg op zo'n paarden RPG spel, daar werd eens doorgelinkt naar een verhaal op Q. Ik lezen. En toen ging ik de site verkennen en maakte ik een account aan natuurlijk, en nja, ik kan me geen wereld zonder Q voorstellen. (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik typte "gratis quizen" in op google, en toen kwam ik uit op een verhaal van loveless, en die ging ik lezen, en die vond ik heel leuk, en toen ging maar zelf een profiel aanmaken 8D


    Alleen maar tranen van geluk

    Via mijn zusje. Ik zag dat ze Tokio Hotel verhalen las haha.


    Your make-up is terrible

    Een foto van TH.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Door een story van een vriendin van me.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wat maakt het nou uit of er al een topic over is gemaakt? Het is een leuk onderwerp en daar gaat het om. ;)
    Ik hen quizlet ontdekt via 2 vriendinnen van me.
    Xxx

    Ik zat eerst altijd op Quizilla, en toen wou ik eens opzoek gaan naar een nederlandse site. (:

    Ik zocht een afbeelding op google.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    door vriendin


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Door een vriendin van mij.


    I love BTR and One Direction!

    Ik zat op zo'n paardenspel. Zo'n klikspel dat je paarden moet kopen, verkopen, kan fokken etc. En toen was er op dat forum een topic dat iemand een site zocht voor haar verhalen en toen werd quizlet daarop genoemd en ik ging kijken. En toen heb ik gelijk een account aangemaakt en tot nu toe is dit de enige site waar ik blijf hangen:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Door twee vriendinnen via habbo.
    Ik ben blij dat ik Quizlet gevonden heb.
    Het is hier echt leuk :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Via een vriendin.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    door Pluisjj


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Door google (:


    It's going to be difficult, but not impossible.