• Nummer 1: Boem.

    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 17:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jep ik zat tot 5 uur op school en moet nou nog een heel verslag nederlands maken dus heb ik niet veel tijd om te reageren.

    Emilia - vampire

    Met een pijnlijk gezicht keek ik naar Zack's schouder. Ik had medelijden met hem. Leah's en mijn wonden genazen sneller dan die van hem dus hadden wij of in ieder geval ik minder last van de pijn. Toen hoorde ik Leah's gedachte. Ze vond het vervelend dat ik zo over Zack dacht, maar ik was nou eenmaal zo. Ik keek altijd eerst naar het uiterlijk en als me dat beviel was ik al snel om, dat was in mijn mensenleven ook al zo geweest. Maar toch kan ik veel om iemand geven, ik had toen in mijn mensen leven maar 1 echt vriendje gehad waar ik veel van hield. Hij was knap maar bovenal heel lief en qua karakter hadden we veel gemeen. Ik was zo gelukkig met hem totdat hij een auto ongeluk kreeg en verlamd raakte. In de tijd dat hij in het ziekenhuis lag heeft hij het contact gebroken omdat hij geen medelijden van mij wilde hebben. Ik was er kapot van en besefte dat het over was. Sindsdien heb ik het gehad met de vaste relaties, alleen een beetje flirten kan geen kwaad.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 18:28 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Leah ~ Vampire, Zach.
    ,,Geen zorgen, ik kan wel wat hebben hoor.'' Zei ik gauw, ik wilde niet over komen als een zwakkeling. Ik liep met hem mee en pakte het shirt aan.
    ,,Hoeft niet hoor, als jij vannacht rustig ligt te pitten ga ik wel even op en neer. Als ik mazzel heb ben ik dan binnen 10 minuutjes alweer terug.'' Antwoordde ik toen hij voorstelde de volgende dag mee te gaan om mijn kleren op te halen. Mijn tas met zooi lag niet ver weg en als vampier was ik super snel, iets wat ook wel nodig was als je iemand probeerde te beschermen. Misschien dat ik dan ook even wat kon drinken, dan zouden mijn wonden sneller genezen en had ik minder moeite met me inhouden als ik bij Zack was.
    ,,Ze hebben je flink geraakt in je schouder hmm?'' Merkte ik op terwijl ik met mijn rug naar 'm toe ging staan en nonchalant mijn shirt uittrok, het deed er niet zo toe dat ik mijn ondergoed stond aangezien hij het eerder ook al gezien had. Ik wierp een blik op de wond in mijn buik en zuchtte.
    ,,Die rotpijlen van ze ook..'' mompelde ik, gelukkig zag het er beter uit dan toen straks en ik trok het schone shirt over mijn hoofd.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik keek verbaasd toen de 3 gewond terug kwamen, blijkbaar zaten ze niet te wachten op medeleven want zack vroeg hoever het spel gevorderd was.
    ,,Zoë heeft net haar opdracht afgerond.'' Antwoordde ik daarom maar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    Ik was van plan me netjes om te draaien, echt waar, maar toen ze dat shirt over haar hoofd had getrokken bleef ik kijken. Mijn ogen willen gewoon niet meer weg. Ik blijf dromerig naar een moedervlekje op haar rug staren. En daarmee moet ik een bed delen. Wat een lijf. Zou iemand haar ooit gezegd hebben wat voor een geweldig lichaam ze eigenlijk heeft? Zack, kop erbij! Ik luister naar mezelf en draai me al quasi-onschuldig fluitend om. Ze merkt op dat ze me flink geraakt hebben.
    'Oh eh.. ja. Dat heelt wel weer. En nu ik het me bedenk..' Ik begin met mijn vrije hand in de kastjes te graven, op zoek naar ontsmettingsmiddel. Goddank vind ik het flesje na een kleine speurtocht. Ik merk hoe Leah aan haar buik voelt. Ik pak een doek en loop ermee op haar af. 'Dit gebruiken we voor ontsmetting. Ook wat nodig? Ik wil best, eh..' Ik gebaar naar haar buik, maar mijn ogen willen niet echt meewerken. Ik voel dat ik rood word en daar heb ik een gruwelijke hekel aan.
    'Oh fuck, ik ben aan het staren. Eh, hier.' Ik druk haar het flesje in handen en draai me weer om. 'Zou je als je klaar bent een druppel op m'n schouder willen doen?'


    No growth of the heart is ever a waste

    peter vampier

    Terwijl ik heen en weer liep haalde ik een keer diep mijn neus op, gelijk vlogen er verschillende geuren naar mijn neus toe. 'Verdomme' schreeuwde ik gefrusteerd uit terwijl ik de geuren herkende. Emilia en Leah, en nog een derde menselijke geur. Als ze met die man of vrouw omhangen moet dat hun 'beschermeling' zijn. Meteen begon ik zo snel mogelijk te rennen richting de geur, als hun óók sterven voor hn beschermeling dan zal ik zorgen dat er nooit meer van die stomme kettingen of het ook mogen zijn worden gegeven. Als ze nog een leven nemen van mijn vrienden gaan ze eraan, behendig sprong ik heen en weer, op en neer. Totdat ik uiteindelijk mijn doel bereikt had. ik kwam terrecht in Een hutje -waarschijnlijk van het mens-, Toen ik simpelweg even om me heen keek zaten er een paar jongeren iets te doen, geen idee wat. 'Wát is er gebeurd' zei ik fel terwijl ik Emilia in het zicht kreeg.


    Trust me. I'm the doctor

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Plots kwam hij op me af met iets van ontsmettingsmiddel en al gauw daarna volgde een 'Oh fuck, ik ben aan het staren.' waarop ik zachtjes grinnikte.
    ,,Geeft niks, 't is mijn eigen schuld.'' Stelde ik hem gerust en keek naar 't spul in mijn handen. Normaal vertrouwde ik er gewoon op dat het vanzelf wel weer zou genezen, meestal was het na een paar uru weg en had ik dit niet nodig, maar aangezien ik al een tijd geen bleod had gedronken en dus zwakker was dan normaal kon een beetje xtra verzorging vast geen kwaad. Ik deed wat van het ontsmettingsspul op de doek, trok mijn shirt even wat omhoog en depte het op de wond. Gelijk daarna voelde ik een akelig, branderig en prikkelend gevoel.
    ,,Geez, dit maakt de pijn alleen maar weer erger.'' Mompelde ik en liet mijn shirt weer zakken toen ik ermee klaar was. Ik liep naar Zack en ging voor 'm staan.
    ,,Trek je shirt maar uit.'' Zei ik met glimlachje. ,,Trouwens, heb je ook nog ergens verband ofzo? Misschien handiger voor jou..'' zei ik, aangezien ik wist hoe irritant kleding voelde op een wond, vooral als menszijnde en alles langzaam heelde. Plotseling drong een bekende geur mijn neus binnen en hoorde ik de daarbij horende stem.
    ,,Peter?'' mompelde ik verbaasd en wierp een blik op de deur.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Plotseling kwam er een of andere jongen binnen en ik vroeg me af waarom hij zo boos riep wat er gebeurd was. Hij droeg geen amulet dus het moest een vampier of Avaloniër zijn, ik hoopte sterk dat het het eerste was.
    ,,Wat bedoel je?'' vroeg ik, nog steeds verbaasd, aan de jongen.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 19:11 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia- vampire

    'Peter' zei ik zacht. Ik voelde de vlinders in mijn buik opborrelen. Met Peter was het anders dan hoe ik me bij Zack voelde. Zack was, lekker, laten we het daarbij houden en bij Peter voelde ik me gewoon veilig, het voelde vertrouwd. 'We hebben gevochten' zei ik terwijl ik naar hem toeliep en hem aan bleef kijken.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 19:57 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zack - Norfolker.

    'Het brandt even, maar dat zal over gaan. De wond zal sneller gaan helen, trust me,' zeg ik glimlachend. Ik heb nog steeds de gedachte van Leah in haar ondergoed in mijn hoofd. Ik kan er niks aan doen, ik ben nu eenmaal een man en voor dat soort dingen zijn wij gevoelig. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, zeker de vrouwelijke wonderen nog niet.
    'Oh eh.. uiteraard,' zeg ik op haar suggestie om mijn shirt uit te doen. Ik ontdoe mezelf van mijn shirt en ga op zoek naar verband. Ik vind het in de onderste la van mijn kast. Ik geef het haar aan en bedank haar. Als zij mijn pijn voelt, dan houdt dat ook in dat ze geneest als ik genees. Daarom is het van groot belang dat ik zo snel mogelijk van die wond af ben.
    'Dank je,' zeg ik glimlachend en reik haar mijn rug toe. Ik heb hulp altijd erg gewaardeerd. Zo ben ik ook opgegroeid. Wees dankbaar als anderen je hulp aanbieden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik zou zo even kijken waarom peter was gekomen, hij kon wel even wachten aangezien Emilia daar ook was. Ik nam het verband aan en legde het even naast me, aangezien ik mijn handen anders nogal vol had. Voorzichtig deed ik wat van het ontsmettingsspul op de doek en ging wat dichter bij 'm staan. Zijn bloed rook zo lekker.. Nee, niet op letten. Zachtjes drukte ik de doek tegen zijn wond aan en voelde het bijna meteen bij mezelf prikken in zijn schouder. Toen ik dat had gedaan legde ik de doek weer opzij en pakte opnieuw het verband. Met grote zorgvuldigheid verbond ik de wond, bang om hem pijn te doen. Ik was hier namelijk niet gekomen om hem te pijnigen. Ik was klaar en zette een stapte naar achteren en bekeek 't resultaat, dat zag er nog best professioneel uit voor een beginnen, ookal zei ik 't zelf.
    ,,Klaar.'' zei ik met glimlach en borg het verband terug op waar hij het vandaan had gehaald.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Plotseling kwam er een of andere jongen binnen en ik vroeg me af waarom hij zo boos riep wat er gebeurd was. Hij droeg geen amulet dus het moest een vampier of Avaloniër zijn, ik hoopte sterk dat het het eerste was.
    ,,Wat bedoel je?'' vroeg ik, nog steeds verbaasd, aan de jongen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    peter vampier

    Zonder mijn blik van Emilia af te laten wijken loop ik naar haar toe 'Wát waarom' terwijl ik het vraag weet ik zelf het antwoord als, die stomme norfolkers.'Ik wil je niet kwijt' terwijl ik dát zeg kan ik mezelf wel voor me hoofd slaan, ga je als een watje gedragen Peter. Natuurlijk. Met een glimlach wijk ik mijn gezicht af en kijk naar de andere 'Hallo ik ben Peter' met een zelfverzekerd glimlachje kijk ik de groep rond. Versteend blijf ik naar een meisje kijken, of beter gezegd het medaillon om haar nek.'Wie ben jij' vraag ik zachtjes aan haar.


    Trust me. I'm the doctor

    Emilia - vampire

    Een rilling gaat door me heen als Peter tegen me zegt dat hij me niet kwijt wil. Als ik kon blozen had ik dat nu gedaan. Nog nooit had hij zoiets tegen me gezegt, we waren close, maar alles vrienden. Ik glimlachte totdat ik hem opeens naar Ruby zag staren. Zijn beschermeling.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik zou zo even kijken waarom peter was gekomen, hij kon wel even wachten aangezien Emilia daar ook was. Ik nam het verband aan en legde het even naast me, aangezien ik mijn handen anders nogal vol had. Voorzichtig deed ik wat van het ontsmettingsspul op de doek en ging wat dichter bij 'm staan. Zijn bloed rook zo lekker.. Nee, niet op letten. Zachtjes drukte ik de doek tegen zijn wond aan en voelde het bijna meteen bij mezelf prikken in zijn schouder. Toen ik dat had gedaan legde ik de doek weer opzij en pakte opnieuw het verband. Met grote zorgvuldigheid verbond ik de wond, bang om hem pijn te doen. Ik was hier namelijk niet gekomen om hem te pijnigen. Ik was klaar en zette een stapte naar achteren en bekeek 't resultaat, dat zag er nog best professioneel uit voor een beginnen, ookal zei ik 't zelf.
    ,,Klaar.'' zei ik met glimlach en borg het verband terug op waar hij het vandaan had gehaald.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Opeens keek de jongen, waarvan ik dacht dat het een vampier was, mijn kant ope nv roeg wie ik was. Hij staarde naar me, of nee, naar mijn medaillion. Ik keek naar myn medaillion en fronste even toen ik zag dat het een zwak schijnsel afkwam, ik richtte mijn blik weer op de jongen.
    ,,Ik ben Ruby.'' Antwoordde ik en glimlachte kort.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    Als ze klaar is bedank ik haar. Ik zie hoe haar blik naar de deur glijdt. Ik kijk vervolgens door een kier naar beneden, waar mijn blik op Emilia en een andere vampier valt. Wie is die nieuwe? Dan bedenk ik me dat Leah verbaasd 'Peter?' zei, dus dat zal wellicht zijn naam wel zijn.
    'Ik neem aan dat we ons moeten voorstellen,' zeg ik met een glimlach. Dan blijf ik even stilstaan. Ik weet niet waarom. Maar zoals die twee elkaar in de ogen kijken. "Ik wil je niet kwijt," vang ik dan ineens op. Ik had het fout. Ik had het al die tijd fout. Ik bijt hard op mijn lip om mezelf weer de realiteit in te krijgen. Hoe ik ook van het leven hield en de wereld toelachte, dit soort dingen deden pijn. Ik snap het niet. Waarom leek het er zó hard op dat ze achter mij aan ging terwijl haar hart bij een ander thuishoort? Ik ben toch niet blind, of wel soms? Het is plain easy wat er zich voor mijn ogen afspeelt. Ik zwijg even en staar uit het raam. Dan klim ik in een snelle beweging datzelfde raam uit en spring op een tak van een andere boom.
    'Ik ben zo terug,' zeg ik met een wat treurig glimlachje naar Leah en spring zo lenig van boom naar boom. Als ik uiteindelijk een stuk van het dorp verwijderd ben blijf ik in de hoogste boom in de omgeving zitten en staar naar de maan. Nu ben ik helemaal op mezelf en kan ik mijn gedachten de vrije loop laten. Waarom? Waarom? Ik had echt gedacht dat.. Ik maak de zin niet eens af. In plaats daarvan ga ik zelfmedelijdend naar de maan staren. Zet haar uit je kop, gast. Zet haar uit je kop en ga verder met leven. Dat zou Arthur me adviseren en dat advies ga ik opvolgen, denk ik vastbesloten.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 20:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Emilia - vampire

    Ik zie Zack naar me kijken en opeens springt hij uit het raam. 'Shit' vloek ik terwijl ik hem achterna ga. Door mijn reukvermogen heb ik hem snel gevonden. 'Zack?' fluister ik terwijl ik beneden bij de boom waarin hij zit blijf staan.
    Voelde hij echt wat voor me? Hij kende me nog geen dag en hij verwachte nu al van me dat ik van hem hield. Ik zuchtte. Het kon nog komen, ik had er geen controle over. Peter hoorde bij me, nouja ik dacht dat hij bij me hoorde. En ik kon ook niet bij Zack zijn. Een mens en een vampier. Belachelijk ! Maar wat als ik wat voor Zack ging voelen, wat als ik niet alleen zijn uiterlijk wat vond maar ook werkelijk hemzelf.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 21:13 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Poor Zack ;o
    Damn, nu moet ik weer aanpassen ö w8 even

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Plotseling verdween Zack's glimlach, sprong hij uit het raam in een boom en zei hij dat hij zo terug was. Voor ik het wist was hij verdwenen en ik knipperde verbaasd met mijn ogen en keek door de kier de woonkamer in waar ik Peter en Emilia zag staan. Gelijk begreep ik de hint en twijfelede even of ik hem moest volgen, soms luchtte het op om alleen te zijn, maar soms sprak je jezelf alleen maar dieper in de put. Ik wilde hem volgen maar zag Emilia al gaan en zuchtte zachtjes, hopelijk maakte ze 't niet erger dan dat 't al was. Voor de zekerheid sprong ik ook door 't raam naar buiten en landde netjes op de grond, ik begon te lopen en pikte al gauw hun geur op. Ik sprong in een boom en bleef op afstand, bij teken van gevaar of iets dergelijks zou ik gaan.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Opeens keek de jongen, waarvan ik dacht dat het een vampier was, mijn kant ope nv roeg wie ik was. Hij staarde naar me, of nee, naar mijn medaillion. Ik keek naar myn medaillion en fronste even toen ik zag dat het een zwak schijnsel afkwam, ik richtte mijn blik weer op de jongen.
    ,,Ik ben Ruby.'' Antwoordde ik en glimlachte kort.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 21:19 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @ Souleater
    haha Emilia sprong Zack ook al achterna:P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille