• Nummer 1: Boem.

    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 17:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Been? xD Arm (: Arm = verbrand.

    Leah ~ Vampire, Zach.
    ,,Ik praat 't wel goed voor je.'' zei ik terwijl ik opstond, dat was het minste wat ik kon doen nadat ik zwaar had gefaald. Ik wierp bliek op mijn buik, er zet scheur in het shirt en het was rood gekleurd rond de wond.
    ,,Sorry van je shirt, die houd je nog van me te goed..'' mompelde ik zachtjes en liep mee. Opeens vroeg Zack of alles met ons wel goed ging.
    ,,Jahoor, maak je maar geen zorgen om mij. Er is wel wat meer voor nodig om van me af te komen.'' ik glimlachte flauwtjes, hij hoefde niet te weten hoeveel pijn het eigenlijk deed. Ach, het zou gauw bijtrekken, alleen die pijn in mijn schouder hing af hoe lang Zack er nog last van had.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik keek naar Zack en knikte. ,,Is goed.'' zei ik en ging zitten, ik keek even naar Kay en toen naar het bier.
    ,,Wil je ook?'' vroeg ik vervolgens met glimlach aan Kay, hopelijk werd ie dan wat meer gerust gesteld.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampire

    Ik haalde mijn schouders op toen Leah me vroeg hoe het met me ging. 'Het gaat wel, mijn wonden zijn al flink aan het genezen, en ik kan wel tegen een beetje pijn, al deed dat zwaard tussen mijn ribben toch best veel pijn. Ik voelde me net een stukje vlees dat door een satéstokje werd doorboord' zei ik lachend. Samen met Leah en Zack liep ik naar Zack's hut toe. Als we iedereen zijn wonden hadden ontsmet, konden we vast wel weer verder met ons spel. Hallo, ik laat mijn lol niet bederven door die stomme avaloniërs.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Leah ~ Vampire, Zach.
    ,,Gelukkig.'' zei ik met klein glimalchje teon Emilia zei dat 't wel ging. Ik vroeg me af of het haar was opgevallen dat Zack steeds naar haar zat te kwijlen, vast wel.. Zij hield 'm ook constant in de gaten. Ik zuchtte zachtjes en mijn gezicht vertrok even toen mijn buik prikte.
    ,,Ik snap wat je bedoelt met stukje vlees aan satéstokje.'' ik grijnsde scheefjes, voortaan toch meer of vaker bloed drinken, want ik had geen zin dat 't genezen elke keer zo traag ging.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik keek naar Zack en knikte. ,,Is goed.'' zei ik en ging zitten, ik keek even naar Kay en toen naar het bier.
    ,,Wil je ook?'' vroeg ik vervolgens met glimlach aan Kay, hopelijk werd ie dan wat meer gerust gesteld.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampier

    Ik lachte zacht toen ik Leah's gedachte hoorde en ging toen expres naast Zack lopen. Ik sloeg mijn arm om zijn middel. 'Gaat het? of moet ik je dragen' zei ik met een knipoog. Omdat hij zijn shirt om zijn schouder had geknoopt was zijn bovenlijf bloot. Hmm, hij was erg gespierd. Ik kietelde lachend zijn zij. 'Zo zo, jij bent best een gespierd mannetje' zei ik lachend.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 17:52 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zack - Norfolker.

    We lopen terug naar het dorp en ineens voel ik hoe Emilia een arm om me heen slaat. Ik schrik even en merk hoe ik er blozende wangen van krijg. Great. Dat komt er ook nog bij.
    'Eh nee hoor, ik red me wel,' zeg ik vanachter een pluk haar om ervoor te zorgen dat mijn rode wangen niet op vallen. Heel subtiel laat ik ook mijn arm langs haar rug glijden en sla hem om haar middel. Ik ben een held op sokken wat deze dingen betreft. Ze merkt op dat ik aardig wat spieren heb.
    'Eh.. thanks.' Nu worden mijn wangen nog roder.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik moest em inhouden om niet diep te zuchten, ik liep er maar achteraan en vroeg me af wat die twee in elkaar zagen. Ze kende elkaar net een kwartiertje? Ze kickte alleen op elkaars uiterlijk, dadelijk bleken ze elkaar niets eens te mogen ofzo. Trouwens, dit was niks voor Emilia.. Toen we bij het dorp aankwamen keek ik even Zack aan.
    ,,Kom je zelf omhoog denk je?'' vroeg ik, doelend op zijn gewonde schouder.
    Is er een jaloers :Y)

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ,,hier.'' ik gaf hem een biertje en nam er zelf ook nog een.
    ,,Ik vraag ema f waar ze blijven..'' mompelde ik, doelend op Leah, Emilia en Zack die nog steeds wegwaren. Ik peuterde het lipje van mijn bierblikje los en nam een slok.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 18:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoë - Norfolker

    De minuut is voorbij en ik open mijn ogen. 'Hé, waar is iedereen?' Er zijn nog maar een paar mensen boven. Hoeveel bier heb ik eigenlijk op? Ik kan het niet eens scherp meer zien. Ik hik en besluit te blijven zitten. De rest zal vanzelf wel eens komen. Na een tijdje komt Ruby naar binnen met Kay, goh, daar zat ik ook al op te wachten. Maar nu ik dronken ben kan het me eigenlijk niets meer schelen.
    Na nog een hele tijd hoor ik stemmen, ik sta op en wankel naar de touwladder. 'Hé! Daar zijn jullie. Wat waren -hik- jullie? Stiekem vieze spelletjes aan het doen in het bos hè, hahaha,' ik lig in een deuk om mezelf. Ik hou van het dronken zijn, niet dat ik een drank probleem heb, maar af en toe is het heerlijk. Alhoewel ik het niet leuk vind dat ze er tussenuit geknepen zijn zonder mij, ik ben ook wel in voor zulke spelletjes!


    everything, in time

    Emilia - vampier

    Ik voelde hoe Zack ook zijn arm om mijn middel sloeg en glimlachte. Toen hoorde ik de gedachte van Leah. Ik grinnikte. 'Hij is gewoon lekker' fluisterde ik zodat alleen zij het kon horen. Toen we bij Zack's hut aankwamen klom ik als eerste naar boven gevolgd door Zack die geholpen werd door Leah. 'Hee guys,ja we hadden wat probleempjes' zei ik terwijl ik naar de andere keek.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Wat zijn de Avaloniérs stil.. Jullie kunnen ook dingen doen in jullie doprje o_O''En als ik niet al 2 dudettes had had ik nog wel gassie gemaakt om 't wat levendiger te maken daar ;o maar 3 vind ik best wel veel ;x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hahahahaha 8D Jaloerse Leah.

    Zack - Norfolker.

    Als we bij de hut aankomen heb ik nog steeds last van mijn schouder en hoe graag ik het ook zou willen ontkennen, de pijn brandt akelig.
    "Kom je zelf omhoog denk je?" Ik kijk wat om me heen en pak de touwladder beet. 'Tuurlijk, geen probleem.' Maar op het moment dat ik omhoog probeer te komen snijdt de pijn door me heen. 'Au, fuck. Eh.. als je me kan helpen dan zou dat echt geweldig zijn.' Ik glimlach wat ongemakkelijk. Van boven worden wat geschokte blikken naar beneden geworpen.
    'I'm okay,' zeg ik en zwaai. 'Hoe ver is het spel inmiddels gevorderd?' Het laatste waar ik op zit te wachten zijn medelijdende blikken en almaar de vraag van 'hoe gaat het?' Toch vraag ik me af hoe zeer Leah last heeft van mijn verwonding. In het vervolg voorzichtiger zijn, idioot.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik pak het bierblikje van haar aan en maak het open. Ik neem een paar slokken, maar bewaar de rest voor later. Ik hoef niet meteen ladderzat te worden. Ik zie Zoë zitten, en kijk heel even naar haar. Ze is duidelijk al flink dronken. Dan komt de rest weer binnen. Ik kijk met grote ogen naar hun verwondingen. "Wat is er gebeurt?"

    Eden - Avaloniër
    Ik slaap een tijdje, maar wordt steeds wakker. Ik vraag me af hoe het morgen zal gaan. In het verleden hebben we de Norfolkers altijd makkelijk aangekund, maar zal dat ook gaan met al die vampiers erbij? Of zouden die meisjes de enige vampiers in het kamp zijn? Ik wil me er niet al te druk om maken, maar de gedachtes blijven door mijn hoofd spoken. Na een tijdje sla ik de dekens van me af en loop naar de woonkamer. Mijn ouders zijn shamanen, wat betekent dat ze niet vaak thuis zijn. Er is altijd wel iemand met een klein probleempje waar ze moeten helpen. Niet dat ik het erg vind, want zo heb ik het rijk alleen.

    Oké ik was dus weg,
    sinds vrijdag ofzo.
    Mag ik een samenvatting (a)


    Trust me. I'm the doctor

    Norfolkers + vampieren Leah&Emilia die beschermeling hebben sinds net deden doen durven of waarheid in Zack's hut.. En toen kwamen Avaloniërs en was er fight tussen hun, Zack, Emlia en Leah.. En nu zijn ze net terug ;x

    @Sam; Haha ja :x Misschien gaat ze nog tussen de prille leifde van Zack&Emilia inkomen :'D

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Even keek ik verbaasd naar Emilia, enkel omdat ie lekker was? Oké, misschien was ik een tikkeltje jaloers, maar dat kwam omdat het lang geleden was dat er iemand van mij hield. Alsnog, ik had nooit begrepen dat je iemand leuk kon vinden, enkel vanwege het uiterlijk. Vroeger was er ooit een jongen en die vond mij leuk, althans.. Dat zei hij en we kregen een relatie, toen ik hem echter vroeg naar wat hij nou leuk aan me vond antwoordde hij dat hij me gewoon lekker vond. Sindsdien had ik een soort afkeer op zulk soort dingen, iemand leuk vinden vanwege het utierlijk vond ik vreemd. Je kon toch niet bij iemand blijven als je diegene niet mocht maar wel mooi vond? Ik blies een lok haar voor mijn ogen weg en keek naar Zack die toegaf dat ie wel wat hulp kon gebruiken, ik was blij dat hij niet koppig zelf omhoog probeerde te komen want dat zou mij en hem alleen maar meer pijnigen. Ik hielp hem omhoog en toen we naar binnen liepen wierp ik blik op 't shirt dat ik droeg en toen naar Zack.
    ,,Aargh.. Zack.. Heb je misschien een ander schoon shirt?'' Vroeg ik en beet zachtjes op mijn lip, hij hield nog wat van me te goed.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik keek verbaasd toen de 3 gewond terug kwamen, blijkbaar zaten ze niet te wachten op medeleven want zack vroeg hoever het spel gevorderd was.
    ,,Zoë heeft net haar opdracht afgerond.'' Antwoordde ik daarom maar.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 16:59 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bijna iedereen die hier joint is vandaag vet lang offline :O


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    'Dank je,' zei ik nu ik eenmaal boven ben en glimlach naar Leah. 'Ik dacht; laat ik je niet nog meer pijn bezorgen. Want alle pijn die ik voel, voel jij..' Het gezelschap kijkt ons geschokt aan. 'Gast, wat heb jij uitgespookt?' 'Die ellendelingen van Avalonie,' verklaar ik. 'Had mij geroepen!' zegt Arthur, die de vuisten balt. 'Kon niet, had geen geen tijd meer.' 'Je schouder ziet er niet uit.' Ik negeer hem. Dan vraagt Leah om een shirt.
    'Oh, uiteraard. Kom maar mee.' Ik glimlach en ga haar voor naar boven, waar ik in de kledingkast een ander shirt voor haar tevoorschijn tover. 'Ik hoop dat dit voldoende is. Misschien kan ik je morgen vergezellen naar je thuis, kleding halen.' Ik doe mijn uiterste best om een goede gastheer te zijn, wat best lastig is soms.


    No growth of the heart is ever a waste