• Nummer 1: Boem.

    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 17:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik was zwijgend met 'm teruggegaan en keek naar Zack die Peter groette, ik glimlachtte kort.
    ,,Hé Peter, lang niet gezien.'' Zei ik tegen 'm, kort wierp ik een blik op Ruby. Was dat zijn beschermeling? Haar amulet gloeide nog wel licht.. Ha, dan bleven we dus met zijn 3en hier in Norfolk, dat betekende dus dat ik ze vaker ging zien. Even dacht ik aan Emilia, waarschijnlijk kwam ze niet meer vanwege Zack.
    ,,Trouwens, gaan we nog door met doen, durven of de waarheid?'' Vroeg ik en keek de kamer even rond, afleiding kon ik wel even gebruiken. Zack trouwens ook wel.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ,,Speciaal? Ik ben niks bijzonders hoor.'' Zei ik met scheef grijnsje, toch kreeg ik blos op mijn wangen toen hij een arm om me heen sloeg, ik was 't niet gewend dat jongens dat deden. 'Vertel eens wat over jezelf.'' zei de Peter ineens en ik keek 'm aan.
    ,,Wat wil je weten?'' Vroeg ik met lief glimlachje, hij was dus mijn beschermer hmm? Zou mijn pa blij mee zijn.. Dat er een jongen bij me sliep voortaan dan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    peter vampier

    Ze vroeg wat ik wou weten en meteen kreeg ik een grijns op mijn gezicht 'ben je gevaarlijk, hou je van avontuu?' het klinkt best dom als ik het zo zeg, maar dan weet ik een beetje hoe erg ik moet opletten. 'Jullie doen Doen, durf of de waarheid' antwoorde ik meteen toen Leah voorstelde om er mee verder te gaan. 'Gaaf, zou ik ook mee mogen doen?' praatte ik weer verder. Niemand had antwoord gegeven maar het leek me wel duidelijk. 'trouwens' ik richtte me weer op Ruby 'Waar hou je allemaal van'


    Trust me. I'm the doctor

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik was zwijgend met 'm teruggegaan en keek naar Zack die Peter groette, ik glimlachtte kort.
    ,,Hé Peter, lang niet gezien.'' Zei ik tegen 'm, kort wierp ik een blik op Ruby. Was dat zijn beschermeling? Haar amulet gloeide nog wel licht.. Ha, dan bleven we dus met zijn 3en hier in Norfolk, dat betekende dus dat ik ze vaker ging zien. Even dacht ik aan Emilia, waarschijnlijk kwam ze niet meer vanwege Zack.
    ,,Trouwens, gaan we nog door met doen, durven of de waarheid?'' Vroeg ik en keek de kamer even rond, afleiding kon ik wel even gebruiken. Zack trouwens ook wel. Peter vroeg of hij mee mocht doen en ik knikte.
    ,,Sure.'' Antwoordde ik.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ,,Of ik gevaarlijk ben?'' Ik trok een wenkbrauw op. ,,Geen idee. Zoë, ben ik gevaarlijk?'' vroeg ik met grijnsje en richtte me weer op Peter.
    ,,En ja ik houd wel van avontuur en waar ik van houd? Waarvoor wil je dat allemaal weten joh?'' Vroeg ik en keek 'm aan.
    ,,Als ik je nu alles al vertel hebben we later bijna niks meer te praten.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik zie Ruby en de nieuwe vampier naar elkaar kijken. Ze staren elkaar gebiologeerd in de ogen, en ik vraag me af hoe het voelt om je beschermer te ontmoeten. Hoe zou mijn beschermer eruit zien? Zou ik hem of haar snel ontmoeten?

    Eden - Avaloniër
    Het is duidelijk dat May zich aangevallen voelt. "Het maakt niets uit." zeg ik nog, maar ze is al weggelopen. Aan de ene kant wil ik naar haar toe lopen om sorry te zeggen, maar ik weerhoud mezelf ervan. Ik kijk haar nog even na en sluit dan de deur.

    Emilia- vampire

    Ik zuchtte en werd moe van de tranen die ik gelaten had ( kan een vampier huilen??). Ik moest wel teruggaan de andere zouden zich afvragen waar ik bleef. Ik stond op ,keek nog één keer naar de heldere maan en sprong toen van boom tot boom naar Zack's hut. Moedig liep ik naar binnen en ging ik weer op mijn plaats zitten zonder iets te zeggen. Ik sloeg mijn ogen neer, omdat ik niet wilde dat iemand kon zien dat mijn ogen betraand waren.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik was zwijgend met 'm teruggegaan en keek naar Zack die Peter groette, ik glimlachtte kort.
    ,,Hé Peter, lang niet gezien.'' Zei ik tegen 'm, kort wierp ik een blik op Ruby. Was dat zijn beschermeling? Haar amulet gloeide nog wel licht.. Ha, dan bleven we dus met zijn 3en hier in Norfolk, dat betekende dus dat ik ze vaker ging zien. Even dacht ik aan Emilia, waarschijnlijk kwam ze niet meer vanwege Zack.
    ,,Trouwens, gaan we nog door met doen, durven of de waarheid?'' Vroeg ik en keek de kamer even rond, afleiding kon ik wel even gebruiken. Zack trouwens ook wel. Peter vroeg of hij mee mocht doen en ik knikte.
    ,,Sure.'' Antwoordde ik. Plots zag ik Emilia binnenkomen, ze hield haar hoofd wat gebogen zodat ik haar ogen niet kon zien. Ik ging naast haar zitten en gaf haar een korte knuffel.
    ,,Hé.'' zei ik zachtjes en glimlachte naar der. Ik vond het dapper dat ze teruggekomen was, want ze hadden waarschijnlijk een niet al te best gesprek gehad.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ,,Of ik gevaarlijk ben?'' Ik trok een wenkbrauw op. ,,Geen idee. Zoë, ben ik gevaarlijk?'' vroeg ik met grijnsje en richtte me weer op Peter.
    ,,En ja ik houd wel van avontuur en waar ik van houd? Waarvoor wil je dat allemaal weten joh?'' Vroeg ik en keek 'm aan.
    ,,Als ik je nu alles al vertel hebben we later bijna niks meer te praten.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hihi, ik zit nu op mijn iPod. Als ik zo op de laptop zit zal ik reageren.:'D


    everything, in time

    haha, prima (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampire

    Ik glimlachte toen Leah me een knuffel gaf. Dat had ik even nodig. 'Nou gaan wenog verder met het spel?' vroeg ik terwijl ik mijn blik nog steeds op de grond hield.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zoë - Norfolker. (O kijk nou, ik leef!:'D)

    Ik draaide mijn hoofd om zodra ik mijn naam hoorde en zag Ruby en.. geen idee, nog iemand. 'Of jij gevaarlijk bent?' vraag ik en ik hang mijn arm om Ruby's schouder. 'Ja, als een beer joh,' grijns ik dronken. Ik heb, toen niemand keek, nog wat biertjes gepakt. Niemand zal ze missen, de helft is er namelijk niet eens. Ik lach om mezelf. Een beer, wat ben ik toch grappig! 'Een teddybeer dan wel hè,' lach ik verder.


    everything, in time

    Leah ~ Vampire, Zach.
    -Sam, ik kan niet verder nu xd-

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ,,Oh god, Zoë, hoeveel biertjes heb je op?'' vroeg ik met scheef grijnsje terwijl ik haar kort bekeek. Volgens mij was ze stom dronken, achja.
    ,,Kom (:'' zei ik tegen Peter terwijl ik weer ging zitten, klaar om met 't spel te beginnen.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 21:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Iek heb al gereageeeeerd (baby) (krul).

    Zack - Norfolker.

    Ik neem weer plaats in de kring en lig al snel helemaal dubbel om Zoë's bezopen opmerkingen.
    'Volgens mij ben jij niet meer in staat om het spel mee te spelen,' grijns ik uitdagend en voorzie mezelf van nog een biertje. Hé, zij is niet de enige die dronken mag zijn. Ik geef haar een stomp tegen haar schouder en haal haar haar door de war. In een flits zie ik Emilia en ze ziet er niet al te best uit. Even twijfel ik of ik erop af moet gaan, maar ik doe het niet. Leah steunt haar al en bovendien wil ik het niet verzieken tussen haar en die andere vampier. Eerlijk waar, ik gun anderen al het geluk toe, ook al ben ik diep van binnen stikjaloers. Maar ik moet volwassen zijn en me erover heen zetten. Live, love and let go.
    'Dus, wiens beurt is het voor de opdracht?' vraag ik dan grijnzend in de kring.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 21:19 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zoë - Norfolker.

    Hoeveel? Hah, ik raakte de tel kwijt na..Dinges. 'Geen idee, 1,2? Misschien 8, maakt het wat uit?' Ze zeiden dat ze weer verder zouden gaan bij het spel, dus ga ook ik (wankelend) op mijn plaats zitten. ik kijk de kring rond en zie dat er mensen bij zijn gekomen. Jeetje zeg, die beschermers komen wel ineens allemaal tegelijk! Dan praat Zack tegen me. 'Ts, ik ben in staat tot alles, dat wil jij niet eens we- Hé! Mijn haar!' Snel doe ik het weer goed, probeer ik, maar ik doe het alleen maar verder door elkaar. Ik stomp hem hard terug en kijk naar zijn biertje. 'Ga je die nog opdrinken?'

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 21:21 ]


    everything, in time

    Ik zie 't (nerd)

    Leah ~ Vampire, Zach.
    ,,Laten we doorgaan, voglens mijw as Zoë.'' zei ik en keek naar het stomdronken meisje, dat werd nog wat als zij aan de beurt was. Ik keek kort naar Zack die alweer wat ontspannen leek. Godzijndank, nu Emilia nog een beetje. Ik had met ze te doen, maar ik kon ze niet helpen jammer genoeg.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik schoot in de lach van Zoë.
    ,,8? Volgens mij waren het er meer.'' Zei ik plagerig en grijnste naar haar. Ik voorzag mezelf ook nog van een biertje en keek Peter aan.
    ,,Wil jij eigenlijk ook?'' vroeg ik, doelend op het bier. Misschien dronken vampiers ook wel, ik wist het eigenlijk niet goed.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 21:25 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    'Au!' Ik wrijf over mijn arm, die aan mijn gewonde schouder zit. Oke, dat had ik niet moeten doen. Dronken mensen slaan is niet echt.. gunstig voor de persoonlijke welzijn. 'Afblijven,' zeg ik en gris snel het biertje voor haar neus weg. Ik giet het achterover en laat een leeg blikje achter. 'Zo. Nou Zoë, het is jouw beurt. Jij mag een slachtoffer uitzoeken en diegene een opdracht uit laten voeren. Omdat je dronken bent en hier morgen waarschijnlijk toch niks van gaat herinneren is de keus geheel aan jou,' vervolg ik triomfantelijk. Ik was namelijk te lui om weer van plaats te wisselen.


    No growth of the heart is ever a waste