• Nummer 1: Boem.

    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 17:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mayden~Avaloniër.

    Mijn moeder komt mijn kamer binnen gelopen, en verzorgt mijn borst. "Hij heeft je echt flink toegetakelt." Ik zucht. "Dat weet ik nu wel." En ik sta op. "Ik ga even naar buiten." Mam kijkt me aan, maar ze knikt alleen maar. Ik loop naar beneden toe, mijn borst doet nog harstikke pijn, ik loop naar het hut van Eden toe. Ik klop aan.


    What is youre favo scary movie?

    Zack - Norfolker.

    Ik zit nog even naar de maan te kijken tot ik iemand wat hoor zeggen. Verdomme, is Leah me toch achteraan gegaan? Ik kijk naar beneden waar ik door het bladerdak Emilia zie. Wat deed zij nou weer hier en hoe is ze zo snel hier gekomen?
    'Ja? Loopt het spel uit de hand of iets dergelijks?' vraag ik peilend. Ik wil de aandacht van mezelf afleiden en ik neem mezelf voor om hier vooral niet over te gaan praten. Ik heb een loopje laten nemen met mijn emoties. Vergeet haar gast, zou Arthur zeggen. Ga niet achter iemand aan wiens hart al bij een ander hoort. Ik ben impulsief, maar toch erg verstandig op dat gebied. Ik trek een flauwe grijns en kijk weer voor me uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Peter vampier

    verbaasd staar ik naar haar medaillon, mijn ogen flitsen van haar naar het juweel. 'je bent speciaal' mompel ik terwijl ik mijn arm om haar schouder sla. Normaal zou ik een mens nooit zo aanraken maar we kunnen maar beter een goede band opbouwen. Flauwtjes glimlach ik naar haar, ze straalt iets uit wat andere mensen niet doen, iets waardoor ik me bind aan dit meisje. Alsof het verboden was kan ik moeilijk me blik van haar afhalen, wanneer ik het dan die speur ik gelijk de kamer af naar Emilie. Zo te zien is ze er niet, denk ik in mezelf. 'vertel eens wat over jezelf' met een grijns kijk ik weer naar Ruby


    Trust me. I'm the doctor

    Emilia-vampire

    Ik zuchtte diep en klom in de boom waar Zack in zat. 'Zack, ik..' Het Bleef stil, ik kon mijn zin niet afmaken wat moest ik tegen hem zeggen? 'Het spijt me' fluisterde ik zacht bijna geluidsloos. Ik kroop tegen hem aan en liet mijn hoofd op zijn schouder rustte. Het bleef stil.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Hey wait. Is dit jaar een schrikkeljaar of hoort het zo dat februari op de 28ste eindigt? :'D
    Ik reageer vanmiddag weer, I'm kinda out of time now 8]

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 8:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nop, volgende schrikkeljaar is in 2012 ;)


    Trust me. I'm the doctor

    Zack - Norfolker.

    Ik blijf even verstard voor me uitkijken voor ik tot een antwoord kom.
    'Nee, het spijt mij. Ik heb dingen verkeerd ingeschat en verwachtingen voor mezelf geschept die er niet waren en dat had ik niet moeten doen.' Ik zeg het op een buitengewoon neutrale toon, maar binnenin mij woedt een storm. Het liefst had ik gehoopt dat ze dit nooit had geweten en dat we gewoon ons spel zouden kunnen vervolgen. Ik zou er wel overheen komen. Zack Fleming komt overal overheen. Besides; er was toch nog niks gebeurd of wel? Toch weet ik dat er die hoop was, die hoop dat er wat zou kunnen op bloeien en dat die hoop de grond in wordt getrapt.. dat is pijnlijk. Maar dat recht zich wel. Misschien heeft mijn vader een punt en moet ik deze zaken aan hem overlaten. Ik trek een scheve grijns. Yeah right. Dan ken je Zack nog niet. Ik kom overeind. 'Ik ga terug,' zeg ik dan en draai me om. Ik geef nog een klein glimlachje voor ik weer van boom naar boom richting mijn huis spring.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik slikte terwijl ik naar de plek keek waar Zack toenet nog zat. Het speet me echt,ik wilde hem niet kwetsen. Misschien moest ik maar even hier blijven en niet terug gaan. Het zou beter zijn om hem even met rust te laten. Met een zucht keek ik naar de volle maan. Stilte.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik stond tegen een boom aangeleund en voelde een paar kleine regendruppeltjes, hopelijk ging het vannacht niet al te erg stormen, ik hield er nooit zo van. Het idee dat het zou gaan onweren was vooral niet prettig als je in een boom sliep. Plotseling merkte ik dat Zack's geur sterker werd en ik leunde niet langer meer tegen de boom aan, ik zag een figuur aan komen lopen en realiseerde me dat het Zack was. Hopelijk was hij niet chagerijnig dat ik hem alsnog gevolgd was of iets dergelijks. Ik zei niks en wachtte geduldig tot hij mij zou zien en tot hij in de buurt zou zijn.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ,,Speciaal? Ik ben niks bijzonders hoor.'' Zei ik met scheef grijnsje, toch kreeg ik blos op mijn wangen toen hij een arm om me heen sloeg, ik was 't niet gewend dat jongens dat deden. 'Vertel eens wat over jezelf.'' zei de Peter ineens en ik keek 'm aan.
    ,,Wat wil je weten?'' Vroeg ik met lief glimlachje, hij was dus mijn beschermer hmm? Zou mijn pa blij mee zijn.. Dat er een jongen bij me sliep voortaan dan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik zie Ruby en de nieuwe vampier naar elkaar kijken. Ze staren elkaar gebiologeerd in de ogen, en ik vraag me af hoe het voelt om je beschermer te ontmoeten. Hoe zou mijn beschermer eruit zien? Zou ik hem of haar snel ontmoeten?

    Eden - Avaloniër
    Ik zucht als er op de deur wordt geklopt. Ik geniet altijd van de stilte, en haat het dan ook als die wordt onderbroken. Ik werp een blik op de deur en loop erheen. Ik zet de deur weer op een kier en kijk naar buiten. May. Alweer. Wat doet ze hier? Ik kijk haar vragend aan. "Is er iets?" Het komt vrij gevoelloos mijn mond uit, wat ik niet zo bedoelde. Ik vind het gewoon moeilijk om aardig te zijn tegen mensen. Het is zo nep, ik doe aardig tegen jou dan doe jij aardig tegen mij. Zo ben ik niet.

    Vluuv, misschien moet je thatstory even ebrichten ofzo..
    Melinda is nogal doodachtig xD
    En anders kan iemand anders misschien jouw beschermer aanmaken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mjah.. Ik wacht nog wel even of ze komt :p
    Ik vind het niet zo erg om nog even te wachten.. Dan wordt Kay zo'n loner en dat vind ik wel grappig 8D

    haha, kay :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    May~Avaloniër.

    Ik slik. "Oh, sorry dat ik je stoorde, ik wou alleen maar me exuces aanbieden,dat ik je meesleepte in het gedoe." Fluister ik zachtjes. Ik richt mijn blik op de grond. "Nou dat wou ik eigenlijk zeggen, dag." En ik loop weg. Ik wou alleen maar vriendinnen worden. Ik zucht en loop naar huis, onderweg is het stil, sommige zijn zich nog steeds aan het voorbereiden voor morgen.


    Sorry dat ik zo laat reageerde, maar ik moest werken enzow..

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 18:11 ]


    What is youre favo scary movie?

    Zack - Norfolker.

    Ik klim weer door mijn raam naar binnen. Ik schenk Leah een klein glimlachje en klim weer naar beneden naar de woonkamer. Er is inmiddels al flink wat drank in het spel en nu valt mijn oog op de nieuwe jongen. Hij heeft geen Amulet, dus het zal wel een vampier zijn. Nogal logisch, bedenk ik me dan. Emilia zou nooit voor een mens vallen. Die had ik moeten zien aankomen. Toch dauw ik die gevoelens opzij en geef hem al glimlachend een hand.
    'Zack Fleming,' stel ik me voor. Dan wend ik me tot Zoë, die er behoorlijk bezopen uit ziet. De opdracht is kennelijk goed gevallen. 'Gast, she's totally wasted!' grinnikt Arthur. 'En waar heb jij uitgehangen?' 'Ik moest even tot mezelf komen,' reageer ik kortaf, suggererend dat hij zijn kop moet houden.
    'Heb je die lekkere meid meegenomen? Ze is weg. Dude, wat heb je met haar gedaan.' Ik voel me rood worden, maar dan van woede en schaamte. 'Niks oke, en nu je bek houden.' Arthur heft de handen. 'Chill. Oke, ik zeg al niks meer.' Zwijgend ga ik zitten. Jezus, wat erger ik em soms kapot aan die gast.


    No growth of the heart is ever a waste