• Nummer 1: Boem.

    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 17:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoë - Norfolker.

    Ik schiet in de lach als Zack roept dat hij pijn heeft. Wat een watje is dat zeg. Wel jammer dat ik zijn bier niet krijg. 'Mijn beurt?' grijns ik. 'Dat je dat aandurft. Oké, dan vraag ik het aan jou, Zack, omdat jij zo'n grote mond hebt. Doen, durven of de waarheid?'

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 21:29 ]


    everything, in time

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik voelde de stomp, maar het was minder erg dan dat ik gewend was gelukkig. Nieuwsgierig keek ik naar Zack en Zoë, wat voor opdracht zou ze geven? Vast het meest idiote aangezien ze dronken was. Waarschijnlijk was Zack ook nog eens gek genoeg om die idiote opdrachten dan nog uit te voeren ook.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik voorzag mezelf ook nog van een biertje en keek Peter aan.
    ,,Wil jij eigenlijk ook?'' vroeg ik, doelend op het bier. Misschien dronken vampiers ook wel, ik wist het eigenlijk niet goed.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    'Ik, een grote mond? Hoor eens wie het zegt. Ik ben niet dronken. Lichtelijk aangeschoten dat wel, maar niet dronken.' Ik trek een uitdagende grijns en voorzie mezelf van - je raadt het al - nog een biertje. Het zou zonde zijn om deze uitdaging te laten schieten. Ik kijk Zoë vastberaden aan en zeg op een even vastberaden toon: 'Doen. Kom maar op.'


    No growth of the heart is ever a waste

    laat 'm Arthur zoenen x'D
    Oké, haha, dat moest eruit.
    Ben weer in melige bui -slaat met hoofd op toetsenbord-
    Echt erg de laatste tijd.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoë - Norfolker.

    Ik een grote mond? Hoe durft hij! 'Ehm.. Zoen Emilia,' grijns ik. Zelfs ik ben met mijn dronken kop niet blind en zie dat daar wat gaande is. Ik vind het ook niet erg om daarbij te helpen. Of te irriteren, het is maar hoe je het ziet. Ik neem nog een biertje en kijk Zack afwachtend aan. Eens kijken of hij dat durft.



    vergeetjetrouwensdeandererpgniet?xd


    everything, in time

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Als ik nu dirnken ahd gehad, had ik me vast verslikt. Ik was verbaasd door de opdracht, ookal was hij te verwachten geweest. Zou hij 't doen? En nu vroeg k me eigenlijk ook af hoe hun gesprek was geweest, Emilia had zo triest gekeken.. Nu nog steeds een beetje trouwens. Ik beet op de binnenaknt van mijn wang terwijl ik erover nadacht, maar al gauw gaf ik het op en richtte me weer op t'spel.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik voorzag mezelf ook nog van een biertje en keek Peter aan.
    ,,Wil jij eigenlijk ook?'' vroeg ik, doelend op het bier. Misschien dronken vampiers ook wel, ik wist het eigenlijk niet goed. Toen ik de opdracht hoorde werd mijn aandacht echter weer getrokken, mijn ogen gleden naar Zack. Zou hij t'doen? Een odpracht weigeren was niks voor hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik kijk naar Zoë. Ze denkt even na over een opdracht, en vertelt dan trots wat ze heeft bedacht. Mijn ogen worden groot. Ik weet niet precies welke van de twee nieuwe vampiers Emilia is, maar aan de reacties te zien is het het meisje dat net nog zo verdrietig zat te kijken. Ik hoop dat ze het niet erg vind dat ze nu met Zack moet zoenen. Dan bedenk ik me wat een meidenmagneet hij is en voel me dom. Natuurlijk, als iemand met mij zou moeten zoenen zou het anders zijn, dat wil niemand. Ik voel me even heel erg zielig en duw dan de gedachten weg. Niet zo zelfmedelijdend doen, Kay.

    Eden - Avaloniër
    Het is duidelijk dat May zich aangevallen voelt. "Het maakt niets uit." zeg ik nog, maar ze is al weggelopen. Aan de ene kant wil ik naar haar toe lopen om sorry te zeggen, maar ik weerhoud mezelf ervan. Ik kijk haar nog even na en sluit dan de deur.

    Emilia- vampire

    Ik slikte toen ik hoorde wat Zack's opdracht was. Zou hij het doen? Nu net na ons gesprek. Gespannen keek ik vanonder mijn wimpers naar Zack. Ik was benieuwd of hij zich niet zou laten kennen, misschien zou hij me een kus op de wang geven. Ik voelde opeens een raar gevoel in mijn onderbuik. Ik was super en super zenuwachtig.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zack - Norfolker.

    Verstomd kijk ik Zoë aan, die mij een geamuseerde blik toegooit. Great. Waarom nu net deze opdracht? Ik durf Emilia niet eens aan te kijken, laat staan te zoenen. Waarom moest dat dronken mens nu net zout in de wond gaan gooien? Maar aan de andere kant.. ze heeft niet gezegd wáár ik haar moest zoenen. Ik glimlach bij die gedachte.
    'Prima,' zeg ik dan en draai me om naar haar. Maar als ik haar zie en met name haar rode ogen voel ik me niet goed. Het ziet er aardig naar uit dat ze net heeft gehuild en zo wil ik niet iemand zoenen. 'Alleen als ze instemt,' zeg ik dan gedecideerd.


    No growth of the heart is ever a waste

    May~Avaloniër.

    Ik sluit de deur achter me dicht en loop naar boven toe, ik trek mijn kleding uit en trek mijn slaapkleding aan.
    Maar als eerst ga ik nog naar beneden toe, mam zit op de bank.
    Ik pak een boek en begin te lezen.

    Sam~Avaloniër.

    Een zucht verlaat mijn mond, ik geniet van de avond. Slaap heb ik niet echt. Arme Mayden, wat moest ik nu? Morgen het gevecht maar ik heb ineens een slecht gevoel erover.


    What is youre favo scary movie?

    Zoë - Norfolker.

    'Wat? Alleen als ze instemt? Wat is dat nou weer voor slap gezeik, Zack? Gewoon zoenen, vol passie. Ik dacht dat jij zo passievol was?' Hahaha, is passievol wel een woord? Ach, wat maakt het mij uit. Emilia is mijn beschermer, dat wil zeggen dat ik gewoon haar baas ben. Denk ik. Dus heeft ze niets te zeggen nu. Bovendien weigert Zack nooit een opdracht, het zou stom zijn als hij dat nu wel doet.
    'Ik doe het wel voor!' Ik leun over na Kay -die vindt dat vast niet erg- en zoen hen vol passie, die natuurlijk niet gemeend is. Dan ga ik weer terug op mijn plaats zitten en kijk Zack en Emila grijnzend aan. 'Nu jullie,' dwing ik.


    everything, in time

    Peter vampier

    Ik was zo gefocust op het tafereel dat zich voor me afspeelde dat ik niet om Ruby's vraag antwoorde, waar ik zowieso nee tegen zou zeggen. Emilia zat naast een meisje, waarvan ik zo 1 2 3 niet op haar naam kom. Het gesprek dat ze net met Zack was niet goed geweest, en dan komt die dronken gek weer met z'n opdracht, misschien weet ze dan niet wat er zich afspeelt, maar ze moet toch ergens wel logisch kunnen nadenken.


    Trust me. I'm the doctor

    Zack - Norfolker.

    Ik kijk Zoë vernietigend aan. Gaf ze me maar de opdracht om haar een flinke mep te geven want mijn handen jeuken om eens flink uit te halen. Ik werp even een blik naar Emilia. Kom op, één kus moet toch nog wel te doen zijn? Eentje op haar rechterwang. Ja, dat is het plan. Niks wat ik kan verpesten.
    Ineens leunt Zoë naar Kay. "Ik doe het wel voor." Ze pakt hem vol op de bek en als klap op de vuurpijl begint ze een ware slakkendans uit te voeren met haar tong. In elke andere situatie was dit verleidelijk geweest en had ik er niet over geaarzeld, maar nu vormt zich een brok in mijn keel die er niet zomaar uit wil. Nu ik naar Emilia kijk zie ik nergens een teken dat ze het absoluut niet wil, waar ik ergens wel op had gehoopt. Dat had de keuze makkelijk gemaakt, volgens de erecode dat ongewenste intimiteiten niet toegestaan waren. "Nu jullie," hoor ik Zoë vastberaden zeggen. Ik bijt even op mijn lip, waarna ik mijn bier weg zet en naar de waterkraan loop om mijn mond te spoelen.
    'Prima,' zeg ik dan neutraal en loop op Emilia af. Met de stap die ik in haar richting zet zakt de moed me verder in de schoenen, met name omdat ik weet dat haar vriend of bijna-vriend hier ook in de kamer zit. Het voelt als verraad. Maar Zoë heeft een punt: Zack slaat nooit een opdracht af. En dus kniel ik voor Emilia neer, sluit de ogen en geef haar een heel zacht kusje op haar lippen. Vervolgens sta ik op en loop terug naar mijn plaats. 'Opdracht uitgevoerd,' zeg ik vastberaden en kijk Zoë strak aan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zoë - Norfolker.

    Ik geloof niet dat ik ooit zo hard heb gelachen. 'Serieus, is dat alles? My god, Zackie toch. Jij hebt het zwaar te pakken geloof ik.' ik val achterover en lach gewoon verder als ik op mijn rug lig. En ik had het nog wel zo goed voorgedaan! Ik krabbel overeind en neem nog een biertje. Zack ziet er absoluut niet blij uit en daarom knik ik maar. 'Oké baas, opdracht uitgevoerd. Maar alleen omdat je zo ongelooflijk vals en lelijk kijkt,' grinnik ik.


    everything, in time

    Wat is de volgorde nu? Zelfde maar dan met PEter erby? xD
    Dus dan is 't:

    Zoë - Zack - Leah - Arthur - Emilia - Ruby - Peter - Kay
    Of gewoon wie er momenteel online is xd

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik keek stomverbaasd naar Zoë die Kay vol op zijn mond pakte, die schaamde zich ook nergens voor zeg. Plotseling stond Zack op en ik vroeg me of hij 't echt ging doen, maar uiteindelijk gaf hij haar enkel klein kusje op haar lippen. 1-0 voor Zack. Ik grinnikte zachtjes om die gedachte en ging even wat verzitten.
    ,,Who's next?'' Vroeg ik met glimlach en keek even de kring rond, gelukkig was de stemming minder gespannen dan toenstraks. Heel even wierp ik een blik naar buiten en ik zag dat het aardig hard regende, zolang het maar niet ging onweren vond ik alles prima.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Opeens pakte Zoë Kay vol op zijn mond en ik knipperde even met mijn ogen, typisch Zoë. Vooral nu ze dronken was. Het viel me mee dat ze zich niet nog idioter gedroeg nu ze dronken was, ik grijnste eventjes en keek toen naar Zack die Emilia een klein kusje gaf. Hij had de opdracht niet geweiegerd, maar ook niet bepaald uitgevoerd zoals hij normaal zou doen.. Iets wat me verbaaste maar ik maakte me er niet verder druk om.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.