• Ik vind dat we jongens gewoon één keer per dag in hun kruis moeten schoppen ter compensatie van de vrouwelijke pijn. Ja ik ben ongesteld. Au.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Zegt een vrouw die daar niks vanaf weet, en het op internet gelezen heeft, door een vrouw geschreven.

    Geloof mij maar, het is helse pijn. Erger dan 20x ongesteld zijn in 1 dag.(krul)

    Hoe weet jij hoe het voelt om ongesteld te zijn :S.


    I am an idiot, I move.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Zegt een vrouw die daar niks vanaf weet, en het op internet gelezen heeft, door een vrouw geschreven.

    Geloof mij maar, het is helse pijn. Erger dan 20x ongesteld zijn in 1 dag.(krul)

    Zeg een man die daar niks vanaf weet en het op het internet heeft geschreven? (A)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Junns schreef:
    (...)

    Hoe zou jij je voelen als er elke maand bloed uit je geslachtsdeel kwam lopen?


    Als het normaal was, zoals bij jullie, niet erg hoor. Alleen die pijn lijkt me irri. Alleen om dat te gaan compenseren met nog ergere pijn voor de jongens, neeehh doe maar niet. :Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Caravaggio schreef:
    (...)
    Hoe weet jij hoe het voelt om ongesteld te zijn :S.


    Dat merk je, als je ongesteld bent, hoor ik vrouwen niet gillen krijsend de klas uit rennen hoor =P Het was een soort van buikpijn heb ik van verschillende meiden begrepen.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 16:32 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dat merk je, als je ongesteld bent, hoor ik vrouwen niet gillen krijsend de klas uit rennen hoor =P Het was een soort van buikpijn heb ik van verschillende meiden begrepen.

    Omdat wij vrouwen ons leed stilzwijgend verdragen. :] En het is eigenlijk wel meer dan een soort van buikpijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Omdat wij vrouwen ons leed stilzwijgend verdragen. :] En het is eigenlijk wel meer dan een soort van buikpijn.

    Hangt ook van persoon tot persoon af


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Hangt ook van persoon tot persoon af

    Dat is waar. Maar bij mij is het meer dan een beetje buikpijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dat merk je, als je ongesteld bent, hoor ik vrouwen niet gillen krijsend de klas uit rennen hoor =P Het was een soort van buikpijn heb ik van verschillende meiden begrepen.
    Nou sorry hoor. Maar soms kan ik echt gaan huilen van de pijn. Maar dat doe ik niet omdat ik geen aandacht nodig heb van mijn klasgenoten.


    it's so empty living behind these castle walls

    Het is ook niet oneerlijk, want jongens hebben euhh... -Gaat wel weg uit dit topic met zn benen tegen elkaar, achterom kijkend naar achtervolgers-


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Omg, jaaaaa _O_


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Zonde van die balletjes (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Minstens 5 keer per dag(nerd)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Mississippi schreef:
    (...)Nou sorry hoor. Maar soms kan ik echt gaan huilen van de pijn. Maar dat doe ik niet omdat ik geen aandacht nodig heb van mijn klasgenoten.

    Inderdaad.

    @ Rick, hier komen... niet zo laf.


    I am an idiot, I move.

    Rickjuh schreef:
    Het is ook niet oneerlijk, want jongens hebben euhh... -Gaat wel weg uit dit topic met zn benen tegen elkaar, achterom kijkend naar achtervolgers-


    :Y):Y):Y)

    Victorie_O_


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb wel medelijden met jullie hoor -aai- -gniffel- -watdoeikhiernog?-


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.