• Ik vind dat we jongens gewoon één keer per dag in hun kruis moeten schoppen ter compensatie van de vrouwelijke pijn. Ja ik ben ongesteld. Au.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Rickjuh schreef:
    Het is ook niet oneerlijk, want jongens hebben euhh... -Gaat wel weg uit dit topic met zn benen tegen elkaar, achterom kijkend naar achtervolgers-

    Muha. :x


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Caravaggio schreef:
    Agree :Y)


    I'm in love with you and all your little things

    Junns schreef:
    Couldn't agree more :Y)

    Wel zo rechtvaardig hè?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Junns schreef:
    Couldn't agree more :Y)

    Wel zo rechtvaardig hè?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rickjuh schreef:
    Ik heb wel medelijden met jullie hoor -aai- -gniffel- -watdoeikhiernog?-


    Niet zo sarcastisch manneke of jij moet je ballen bedekken mocht ik je ooit eens in het echt zien...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Goed idee.
    Ik zei al dat iedere jongen gewoon een keer ongesteld moet worden,dan zulle ze nooit meer zeggen dat we ons aanstellen en weten ze ook eens hoe we ons voelen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Junns schreef:
    (...)

    Niet zo sarcastisch manneke of jij moet je ballen bedekken mocht ik je ooit eens in het echt zien...


    Jij kwam niet op die strandmeeting he? (lol)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Zegt een vrouw die daar niks vanaf weet, en het op internet gelezen heeft, door een vrouw geschreven.

    Geloof mij maar, het is helse pijn. Erger dan 20x ongesteld zijn in 1 dag.(krul)

    Zegt een jongen die er niets van af weet? Jeez.


    Caution first, always.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dat merk je, als je ongesteld bent, hoor ik vrouwen niet gillen krijsend de klas uit rennen hoor =P Het was een soort van buikpijn heb ik van verschillende meiden begrepen.

    En de rest,rugpijn,misselijkheid,hoofdpijn. En dan vooral het niet lekker in je vel zitten. En dan heb ik het nog niet eens over PST gehad,een echte ziekte ook al denken jongens van niet.
    Ik blijf er bij,iedere jongen moet gewoon een keer PST krijgen,dan weten ze hoe het is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Waar ik ook niet tegen kan zijn jongens die als je zegt: 'Ik heb buikpijn.' zeggen: 'Ongesteld?' Alsof ik er dan over zou klagen tegen hun. :3


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat lijkt me nou ook weer iets te hard! al zou ik het bij sommige jongens best wel willen doen. (:

    Caravaggio schreef:
    Agree :Y)


    Only those who listen can hear

    Echt mannen haters jullie :'D
    Ga God of de oerknal blamen ofzo voor die ongesteldheidspijntjes.
    Jezus hé :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nolanverse schreef:
    (...)
    Zegt een jongen die er niets van af weet? Jeez.

    ind xD


    Only those who listen can hear

    Hobbelpaard schreef:
    Echt mannen haters jullie :'D
    Ga God of de oerknal blamen ofzo voor die ongesteldheidspijntjes.
    Jezus hé :'D

    Zie je, dat klinkt ook al weer zo denigrerend: 'ongesteldheidspijntjes'.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 16:56 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.