• Hoi. The Game.
    Nummer 7 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6: Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Klik hier.


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?
    Rollen
    Normale tieners: Dewi - Candy - Timothy(?) - Jamie - Alex
    Goede vampiers: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampiers: Faith - Savoy - Odile - Grace
    Neutraal: Daniël.
    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen.
    Hier een Lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 21:37 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Odile - Goede vampier.

    'Hebbes,' zeg ik en gris het potje van boven een kast vandaan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 18:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Vol afkeer staarde hij naar het vormeloze, gebloemde geval in zijn handen. 'Maar die bloemetjes... Heb je niets... mannelijkers. Zoals vierkantjes?' opper hij hoopvol. Diezelfde hoop werd echt de grond ingeboord toen Odile hem met een veelbetekenende blik toe schoot. Zij was de baas. Een zwaarmoedige, lichtelijk overdreven zucht ontsnapte terwijl hij met tegenzin de schort aantrok. Dit zou hem blijven achtervolgen, dat wist hij nu al, bedacht Lew terwijl hij de één van de groente pakte en met een woeste hakbeweging het uiteinde er af houwde. Vervolgens begon hij met de grootste nauwkeurigheid gelijke, dunne schijfjes af te snijden, net als de masterchef voor had gedaan. Algauw had hij het systeem onder de knie en voerde hij het tempo wat op. De stapel prei leek echter niet te slinken en het werk verveelde hem algauw, waardoor hij mee begon te fluiten met Odile. Het deuntje kwam hem vrij bekend voor. Waarschijnlijk een of ander rijmpje dat al eeuwen meeging.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 18:18 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    Als ik klaar ben met de aardappelen merk ik dat Lew nog niet eens op de helft is. Het arme ding, volgens mij heeft hij echt nog nooit gekookt.
    'Oké, ik zal je niet meer langer laten lijden, laat dat maar aan mij over..

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 18:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Ik rommel even in de kast, en haal wat zwemflippers tevoorschijn. "Er liggen inderdaad geen opblaas beesten. Maar wel deze." Ik zwaai met de flippers heen en weer. Ik ga op de kant zitten en prop mijn voeten in de flappen. "Hier." zeg ik, en geef ook een paar aan Dewi.

    Savoy
    "Laten we maar een uitkiezen waar zo min mogelijk good-asses bij in de buurt zijn. Of waar we ze makkelijk kunnen verslaan." Ik denk even na. Voor zover mijn neus kan ruiken, is de nieuwe alleen. Maar hij is op Odiles kamer, dus wie weet wat voor boobytraps daar zijn. Dewi is bij het kleine meisje, die we waarschijnlijk makkelijk verslaan. Sterker nog, als Faith en ik onze gaves bundelen hebben we Dewi zo. Dan je nog Jamie, die zo te ruiken bij Elif is. "Ik denk dat we het best voor Dewi of Jamie kunnen gaan. Misschien Dewi, omdat daar alleen dat kleine meisje bij is. Die moeten jij zo kunnen verslaan met je gave. Heb jij voorkeur?"

    'No problemo, laat die tafel maar aan mij over. Komt allemaal in orde. Ik zal ze zo hard dekken dat ze niet meer op haar poten kan staan,' verzekerde hij haar. Hij zweeg even en trok bedenkelijk zijn wenkbrauw op. 'Er is iets niet juist aan die zin... Oh well...Vind je het trouwens goed als ik dat mooie servies uit die kast in woonkamer gebruik?' vroeg hij terwijl hij door zijn knieeën ging om beide doeken te pakken. Eigenlijk had hij evenveel verstand van tafels dekken als van koken, maar hij besloot zijn mond maar te houden. Ze had zijn snijdverplichtingen al overgenomen, hij kon haar moeilijk die tafel ook nog laten dekken. Dat was tegen zijn mannelijke trots. Al hielp die schort daar ook niet bij.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 19:00 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    Ik grinnik bij zijn woordspeling.
    'She's all yours,' zeg ik met een speelse glimlach. Hij vraagt of hij het speciale servies mag gebruiken. Goh, it's been ages ago dat we dat voor het laatst gebruikt hebben. Ik kan het me zelf niet eens herinneren.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 18:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede vampier.
    ,,Geeft niks..'' zei ik zachtjes. ,,Maar bied je bloed aan niemand aan, okay?'' ik keek 'm strak aan.
    ,,Het is niet zeker dat wij ons altijd even goed kunnen beheersen, het blijft dus een groot risico als een van ons van jouw bloed drinkt.'' ik bekeek 'm kort en zag hoe hij onzeker met zijn mouw speelde, hij had 't goed bedoelt..
    ,,Maar maak je er niet druk om, okay?'' ik glimlachte en woelde door zijn haren.

    Dewi - Mens.
    Ik keek nieuwsgierig naar haar, maar de kans was klein. En als er iets was, dan moesten we het vast nog opblazen. Of er moest ergens ook nog een pompje rondslingeren.. Ik zwom een beetje rond en bleef toen 'staan'.
    ''En?'' vroeg ik en zwom stukje naar de kant.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik luisterde naar zijn opsomming, zelf had ik het ook al geroken. Die nieuweling leek me nog het zwakst en het makkelijkst aan te vallen.
    ''Het meisje lijkt me het makkelijkst.''zei ik hem. Zo te ruiken waren ze in het zwembad, een makkelijke plek om aan te vallen aangezien ze ook afgezonderd waren van de rest. Misschien was Savoy van plan mij te gebruiken en er dan met het mensenkind vandoor te gaan, maar dan zou ik hem wel vloeren. Mooi niet dat ik hem liet wegkomen met mijn voedsel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hoe moeilijk kan het zijn, dacht hij toen hij het witte laken met veel armgebaren eindelijk over de lange tafel had gekregen. Een simpele taak was het niet, aangezien de ene kant er af glibberde als hij met de andere bezig was, maar daarvoor had hij twee willekeurige beeldjes als gewichten op het laken gezet. Met veel gepruts kreeg hij het dan toch in evenwicht en gelijk met de tafelranden. Het rode laken was heel wat makkelijker, nu het tafelkleed niet steeds verschoof, waardoor hij het gewenste effect al snel verkreeg. 'Nu, borden en bestek,' dacht hij terwijl hij naar de hoge servieskast keek. De borden waren van een helderwit porselein dat met prachtige gouden versieringen afwerkt was . Hij werd al nerveus van er naar te kijken, aangezien de kast veel groter was dan hij en hij de borden vanuit de hoogte één voor één uit een vreemd rek zou moeten halen. 'We doen 't meteen goed,' mompelde hij terwijl hij een sigaret opstak en op één van de stoelen ging staan. Hij was een vampier, for crying out loud, als het viel kon hij het nog wel vangen, zeker? Met de peuk losjes uit zijn mond bengelend, begon hij de borden ze kast uit te laden. Het verging hem vrij goed, en hij kon zich er niet van weerhouden om een soort trots te voelen. De rest verliep makkelijk. Hij slaagde de er in de borden kaarsrecht over elkaar te plaatsen en te flankeren door bestek dat zo delicaat leek dat Lew niet begreep hoe het niet in je handen verkruimelde als je ermee at. Ook toverde hij twee driearmige kandelaars uit de kast tevoorschijn. Weliswaar zonder kaarsen, maar hij ging er vanuit dat Odile daar wel een oplossing voor had.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    Ik zet de zalm alvast in de oven en prik in de aardappelen, waar ik wat zout bij doe.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 18:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Ik rommel even in de kast, en haal wat zwemflippers tevoorschijn. "Er liggen inderdaad geen opblaas beesten. Maar wel deze." Ik zwaai met de flippers heen en weer. Ik ga op de kant zitten en prop mijn voeten in de flappen. "Hier." zeg ik, en geef ook een paar aan Dewi.

    Savoy
    "Oké, Let's go." Ik loop naar het zwembad, met Faith naast me. "Dit is het plan: Jij leidt dat meisje af, dan pak ik Dewi. Ik neem haar wel ergens mee naar toe, zodat we geen last hebben van die engeltjes. Als dat je dat meisje genoeg hebt uitgeput, kom je naar mij toe en is het etenstijd." Ik grijns gemeen. Even had ik de optie overwogen om er alleen met de buit vandoor te gaan, maar ik kan nu maar beter geen ruzie krijgen met Faith. Bovendien staan we nu sterker als de good-asses komen.

    Wie speel tookal weer Alex? Want misschien moet diegene evne gePB't worden ;p


    Elif - Goede vampier.
    ,,Geeft niks..'' zei ik zachtjes. ,,Maar bied je bloed aan niemand aan, okay?'' ik keek 'm strak aan.
    ,,Het is niet zeker dat wij ons altijd even goed kunnen beheersen, het blijft dus een groot risico als een van ons van jouw bloed drinkt.'' ik bekeek 'm kort en zag hoe hij onzeker met zijn mouw speelde, hij had 't goed bedoelt..
    ,,Maar maak je er niet druk om, okay?'' ik glimlachte en woelde door zijn haren.

    Dewi - Mens.
    Ik grinnikte zachjtes om de flippers, ik kon nooit met die dingen overweg.
    ''Beter van niet, die dingen vertragen me enkel.'' zei ik en ging naast haar zitten.
    ''Ik kon nooit met die dingen overweg, lompe dingen.'' ik grijnsde scheefjes en ging zachtjes met mijn bene heen en weer in 't water. Ik kon nooit stilzitten, vooral met mijn benen niet. Ik was gewoon nogal beweeglijk, altijd geweest al, en er was niks van verandert.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik liep met hemmee en bleef bij de deur staan, ze rook ons vast. Savoy legde een plan uit en ik luisterde zwijgend, even twijfelde ik, maar stemde toen toch in.
    ''Fine with me.'' zei ik en grijnsde even. Ik telde af en op 1 gooide ik de deur open, meteen viel mijn blik op de twee en mijn grijns was ook nog niet verdwenen.
    ''Wat hebben we hier, hmm?''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik dacht dezelfde als Grace.. Dat was ThatStory toch? :p

    Yue
    Ik lach om haar. "Haha, oke. Ik vind ze juist wel handig." Om mijn woorden kracht bij te zetten duik ik in het water, en schiet er met enorme snelheid doorheen. Ik kon altijd al sneller zwemmen met flippers aan, maar nu heb ik ook nog eens mijn vampierkracht. Ik geniet even van de snelheid, als twee bekende geuren mijn neus binnenkomen. Savoy en Faith. Kut. Ik kom weer boven en schop de flippers uit. "Snel." zeg ik tegen Dewi. "Ga in een van die kleedhokjes." Ze kijkt me verbaasd aan, en snel prop ik haar in een van de hokjes. "Doe de deur op slot!" Ik weet dat het niet veel zal helpen als een vampier hier doorheen wil breken, maar het rekt misschien wat tijd. Ik zie de deur open gaan, en Faith stapt naar binnen, met Savoy in haar kielzog. "Wat hebben we hier, hmm?" zegt ze met een gemene glimlach. Ik kijk haar even met grote ogen aan. Ik voel de paniek in mijn buik opborrelen, maar negeer het. "Niks.. ik was gewoon even aan het zwemmen. Hoezo?"

    Savoy
    Ik sta achter Faith, en moet lach gemeen om het meisje. "Gewoon even zwemmen? Met een mens?" Ik kijk haar aan. "Het zou toch oneerlijk zijn als je die helemaal voor jezelf houdt?" Ze ziet er duidelijk bang uit. Dit wordt een eitje.

    Elif - Goede vampier.
    ,,Geeft niks..'' zei ik zachtjes. ,,Maar bied je bloed aan niemand aan, okay?'' ik keek 'm strak aan.
    ,,Het is niet zeker dat wij ons altijd even goed kunnen beheersen, het blijft dus een groot risico als een van ons van jouw bloed drinkt.'' ik bekeek 'm kort en zag hoe hij onzeker met zijn mouw speelde, hij had 't goed bedoelt..
    ,,Maar maak je er niet druk om, okay?'' ik glimlachte en woelde door zijn haren.

    Dewi - Mens.
    VOor ik het wist stond ik in het kleedhokje, nerveus beet ik op mijn onderlip. Ik haatte het om zo opgejaagd te worden en niks te kunnen doen, ik was totaal kansloos. Het was hetzelfde als dat ik een mier vertrapte, die beesten waren ook kansloos. Zwijgend bleef ik staan en porbeerde te horen wat er gezegt werd.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar aan en glimlachte vals.
    ''Inderdaad, dat zou nogal egoïstisch zijn. Hebben je ouders je dat nooit geleerd?'' ik keek haar strak aan, ze moest makkelijk zijn.. Dus als ik mijn gave gebruikte was dat nogal saai, dus ik besloot het met mijn blote handen te doen.
    ''Probeer dat kind nu nog maar eens te verdedigen.'' ik haalde mijn mes te voorschijn en rende op haar af, klaar om haar te raken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    Ik gil als Faith met een mes op me af komt rennen. Shit, shit, shit! Nog net voor ze me raakt spring ik aan de kant, maar ze komt meteen weer op me af. Ik heb nauwelijks iets aan, en niets om me mee te beschermen. Ik duik in elkaar, net op tijd. Ze ramt haar mes op de plaats van mijn hoofd in de muur. Meteen trekt ze het eruit en opent een nieuwe aanval. Hoe ga ik dit ooit overleven?

    Savoy
    Ik zie hoe Faith op het meisje afrent. Dit moet ze makkelijk alleen aan kunnen, en dus wacht ik tot ik de kans heb Dewi te grijpen.

    Odile - Goede vampier.

    Terwijl ik richting de keuken roep hoor ik ineens een doffe schreeuw en een paar stemmen.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 18:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste