• Hoi. The Game.
    Nummer 7 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6: Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Klik hier.


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?
    Rollen
    Normale tieners: Dewi - Candy - Timothy(?) - Jamie - Alex
    Goede vampiers: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampiers: Faith - Savoy - Odile - Grace
    Neutraal: Daniël.
    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen.
    Hier een Lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 21:37 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mjah, heb gelezen ^^

    Daniël.

    Op zijn dooie gemak liep hij een beetje rond door het huis heen. Lichtjes begon hij zich te vervelen omdat er niet veel bijzonders aan de hand was. Tot dat hij allerlei gekke en rare geluiden hoorde. Er verscheen een glimlachje op zijn gezicht. Steeds dichterbij het geluid, begon hij allerlei geuren op te pikken van allerlei vampieren. Maar de geur van een mens was het sterkst. Muwha, nu moest hij zeker gaan kijken, wat die gasten aan het uitspoken waren. Langzaam liep hij naar het zwembad toe waar het gevecht aan de hand was. In de deurpost bleef hij staan en keek toe. Godjes, dit was echt het beste vermaak dat iemand ooit kan hebben. Hij leunde een beetje tegen het kozijn aan en zijn grijns werdt breder. ^^

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 21:14 ]

    Elif - Goede vampier.
    ,,Geeft niks..'' zei ik zachtjes. ,,Maar bied je bloed aan niemand aan, okay?'' ik keek 'm strak aan.
    ,,Het is niet zeker dat wij ons altijd even goed kunnen beheersen, het blijft dus een groot risico als een van ons van jouw bloed drinkt.'' ik bekeek 'm kort en zag hoe hij onzeker met zijn mouw speelde, hij had 't goed bedoelt..
    ,,Maar maak je er niet druk om, okay?'' ik glimlachte en woelde door zijn haren.

    Dewi - Mens.
    Plotseling hoorde ik voetstappen en een stem, geschrokken bleef ik stilstaan en draaide me om. Ik keek recht in de ogen van Savoy en slikte. Niet weer. Zoekend keek ik om me heen en zag een bezem, ik pakt hem maar. Beter iets dan niets en je kon er vast nog flinke klappen mee uitdelen. Op mijn armen was kippenvel verdwenen, niet alleen van de kou. Plotseling kwam Odile als een soort reddende engel die Savoy een flinke klap met een of andere stok verkocht.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik dacht dat het plan ging werken maar plotseling kwam Lew binnenstormen. Achja, die kon ook niet ontbreken he. Doordat hij me zo voerviel verbrak mijn concentratie, dus Yue en Odile zouden vast weer gauw overeind krabbelen. Hij gooide me tegen de muur, ik klapte er tegenaan met mijn hoofd en het moest even tot mijn door dringen. In die tijd kwam Odile op me af, mepte me ene paar keer en gooide me toen in het water. Het water zorgde ervoor dat ik gelijk weer bij was, ik zwom naar boven en keek gauw de ruimte rond. Damnit, we stonden er niet al t ebest voor. Ik klom uit het water en haalde een nieuw mes tevoorschijn. Mijn blik viel op Daniël die droogjes stond toe te kijken. Ik rolde even met mijn ogen, zeker te laf om mee te doen.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 21:16 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Weten jullie trouwens wat voor dag het vandaag is?
    Het is internationale vrouwendag! 8D

    Yue
    Ineens voel ik een enorme kracht door me heen vliegen. Ik open mijn ogen, ook al is mijn zicht vertroebeld door mijn tranen. Ik zie Faith op de grond vliegen, en Odile wegrennen. Wat is er gebeurd? Ik weet het niet. Het kan me nu ook even niets schelen. De pijn is in ieder geval opgehouden. Ik barst in snikken uit. Door de pijn, door de angst. Ik kan me niet bewegen, al mijn spieren lijken verlamd. Dus blijf ik maar liggen. Ik lig, en ik wacht tot er wat gebeurt.

    Savoy
    Voor Dewi antwoord heeft kunnen geven voel ik weer een hevige pijn in mijn schouder. Iets duwt me op de grond, maar voordat ik val word ik meegesleurd door Odile. Door dat ze me verrast lukt het haar om me een paar keer hard te meppen, maar al snel duw ik haar van me af. Ik geef haar een harde klap in haar gezicht, mep haar op de grond. Nog nahijgend grijns ik gemeen naar haar. "Normaal mep ik geen vrouwen, maar jij bent een uitzondering."

    Vet 8D

    Odile - Goede vampier.

    Ik incasseer een harde klap, waardoor ik tegen de grond sla. Ik merk dat de doucheruimte half rood is van het bloed en ik kijk even naar mijn wond. Dat is er niet best aan toe.
    "Normaal mep ik geen vrouwen, maar jij bent een uitzondering", hoor ik Savoy vals grijnzend zeggen. 'Jij zuigt ze liever leeg niet waar?' Ik kom overeind en draai om hem heen, steeds dichter in de buurt komend bij Dewi. Ik ben enorm uitgeput door het gebruiken van het krachtveld om Faith's gave te doorbreken, maar ik moet geconcentreerd blijven.
    'Kom dan, grote jongen. Pak me maar als je kan,' sis ik vol haat. Als hij mij te grazen neemt is er een kans dat Dewi hier weg kan glippen. Meer provoceren, Odile. 'Of ben je daar te laf voor? Kun je een vrouw niet aan, bang jongetje?' gooi ik er nog eens bij op.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Ik snik nog een paar keer, en wordt me er van bewust dat iedereen al verder is gegaan met vechten. Langzaam kom ik overeind. Ik trek mijn bikini recht en veeg het haar uit mijn gezicht. Er stromen nog steeds tranen over mijn wangen, maar snel veeg ik ze weg. Ik zie de nieuwe man in de deuropening staan. Odile zei dat we hem niet moesten vertrouwen. Zou hij hier zijn om Faith en Savoy te helpen? Het ziet er niet zo uit.

    Savoy
    Ik haal mijn schouders op. "Je hebt gelijk. Het is leuker het bloed van een vrouw te drinken dan om haar te verslaan." Ik kijk met opgetrokken wenkbrauw naar Odile. "Ik? Bang? Doe niet zo raar. Dat ik geen zin het om kracht aan jou te besteden betekent niet dat ik bang ben."

    Elif - Goede vampier.
    ,,Geeft niks..'' zei ik zachtjes. ,,Maar bied je bloed aan niemand aan, okay?'' ik keek 'm strak aan.
    ,,Het is niet zeker dat wij ons altijd even goed kunnen beheersen, het blijft dus een groot risico als een van ons van jouw bloed drinkt.'' ik bekeek 'm kort en zag hoe hij onzeker met zijn mouw speelde, hij had 't goed bedoelt..
    ,,Maar maak je er niet druk om, okay?'' ik glimlachte en woelde door zijn haren.

    Dewi - Mens.
    Ik keek naar al 't bloed en slikte nogmaals, dat Odile zo moest lijden, enkel om mij te redden, gaf me een vreselijk schuldgevoel. De bezem had ik uit mijn handen laten vallen en ik zette stapje naar achteren, waarschijnlijk wou ze hem afleiden zodat ik kon vluchten. Nu was alleen nog niet het moment. Ik bleef naar de twee kyken en zei geen woord.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik zag Yue snikken en vervoglens voereind komen, toen keek ik kort naar Daniël.
    ''Blijf je daar alleen staan kijken of doe je ook nog mee?'' vroeg ik met scheve grijns, mijn hoofd deed nog steeds aardig pijn van de klap, maar het was niet zo ernstig dat ik niet meer in staat was te vechten.
    ''En jij, ben je van plan daar te blijven staan?'' daagde ik Lew uit, hij mocht niet naar 't mensenkind. Ik wist dat Savoy zijn handen al vol had aan Odile, die op de een of andere manier imuum was geworden voor mijn gave.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Glurp.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 21:38 ]

    deeees ;'d

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 21:40 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daniël.

    Zachtjes begon hij te grinniken toen hij zag hoe Faith als een bezopen kat het water uit klom. Dit was echt een kostelijk vermaak, alleen miste hij een bak vol met popcorn. Toen Faith wat zei tegen hem, negeerde hij het. Alsof hij dat wicht nog ging helpen, Pfh. Laks liep hij de ruimte in en keek een beetje omzich heen, hij zag Odile en nog een mannelijke vampier met elkaar vechten. Daarna kreeg hij het menselijke meisje in beeld en liep op haar af.

    Sorry x'D

    'Fuck you,' zei hij koud tegen Faith. Hij wist dat ze hem probeerde te lokken en hij zou er niet voor vallen. Niet tot hij Dewi ergens veilig had gekregen. Razendsnel draaide hij zich om en probeerde hij haar geur op te vangen tussen de overvloed aan geuren. De chloorgeur maakte het er ook niet beter op, het maakte hem misselijk, aangezien hij het automatisch met water associëerde. Desondanks slaagde hij er in om hem te herkennen, afgezonderd met Odile en Savoy. 'Dewi,' zei hij zacht vooraleer zich af te zetten en vliegens vlug de kleedhokjes binnen te vallen. 'Dewi,' brulde hij toen hij haar tussen een enorme hoeveelheid bloed zag staan, een eenzame bezem naast haar op de grond. Het was niet haar bloed, dat rook hij. Het was van Odile en Savoy. Hij voelde een onaangenaam zwellig in zijn keel opduiken. Een paniek gevoel. Zijn blik draaide naar Savoy, die gemeen grijnzend tussen Odile en Dewi in stond. In recordtempo had Lew zijn wijsvinger en duim in Savoy's keel geplant waarna hij met een stem die trilde van de woede siste: 'Geef me één goeie reden waarom in je strot er niet uit moet rukken?' en de man hard tegen de muur gooide. Dan kreeg hij Daniël in de gaten, die het op Dewi gemund had. Lew liet Savoy in alle haast voor wat hij was en ging voor Dewi staan zodat hij nu oog in oog stond met de nieuwe vampier. Misschien kwam er toch een krachtmeting. Maar ze hadden zijn krachten nodig. Hij kon de man niet ernstig verwonden. Ze hadden hem nodig.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 21:48 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    Ineens komt Lew zich in het spel mengen. Als ik niet zo ongelofelijk pissig en verzwakt was kon ik wel juichen van blijdschap. Hij smijt Savoy van zich af en in een ooghoek zie ik Daniël, met een grijns die mij allerminst bevalt. Ook Lew heeft het door en in een vliegensvlugge beweging gaat hij tussen Dewi en Daniël in staan. Ik spring naar voren.
    'Je waagt het niet, stuk ellende,' sis ik kil tegen Daniël. Ik gris mijn jachtmes uit mijn zak en hou het gevaarlijk in zijn richting, terwijl ik vanuit een ooghoek Savoy in de gaten hou, die bij komt van zijn harde val. Ik vlieg gauw weer op Savoy af en geef hem een harde trap, waardoor hij tegen de muur van de douches knalt. Ben benieuwd hoe snel hij daarvan herstelt. Gauw kom ik weer aan Lew's zijde, klaar om Daniël aan te vallen, mocht het nodig zijn. 'De regels zijn simpel: afblijven en oprotten,' zeg ik nogmaals tegen hem met vuurschietende ogen.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 21:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede vampier.
    ,,Geeft niks..'' zei ik zachtjes. ,,Maar bied je bloed aan niemand aan, okay?'' ik keek 'm strak aan.
    ,,Het is niet zeker dat wij ons altijd even goed kunnen beheersen, het blijft dus een groot risico als een van ons van jouw bloed drinkt.'' ik bekeek 'm kort en zag hoe hij onzeker met zijn mouw speelde, hij had 't goed bedoelt..
    ,,Maar maak je er niet druk om, okay?'' ik glimlachte en woelde door zijn haren.

    Dewi - Mens.
    Plotseling wkam de nieuweling binnen, deigene waar Odile over verteld had vermoedde ik. Vlak daarna schreeuwde, of beter gezegt brulde iemand mijn naam en kwam Lew aanzetten. Ik beet op mijn onderlip en keek hoe Lew beschermend voor me ging staan, als ik nu wegrende kwam er vast iemand achter me aan. Dus ik kon niks anders doen dan staan afwachten, wat ik dan ook, hoe erg ik het dan ook haatte, deed.

    Faith - Slechte Vampier.
    Voor ik het wist was iedereen weg, ik zuchtte geïrriteerde en wrong mijn shirt uit voor zover het ging. Gatverdamme, ik voelde me net een verzopen kat. Ik liep rustig naar de ruimte en bleef op afstandje staan kijken, me ermee bemoeien had weinig zin. Het was al een puinhoop met iedereen zo bij elkaar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daniël.

    Heel even zag hij de angst in de ogen van het meisje, toen hij dichterbij haar kwam. Maar al snel was het beeld van het meisje weg, omdat er iemand voor der ging staan. Van top tot teen bekeek hij de mannelijke vampier die voor het menselijke geval ging staan. Iemand die hij nog niet kende. Het was misschien nu niet echt de perfecte timing om zich voor te stellen. Maar beter nu dan nooit. Er verscheen een vriendelijke glimlach op zijn gezicht en keek de mannelijke vampier aan. ' Ahum, Daniël. ^^ ' zei hij en stak zijn hand naar hem uit. Daarna keek hij even naar Odile die naast de mannelijke vampier was gaan staan. ' Mag ik me niet even voorstellen. ' mompelde hij licht beledigd. ' Niet echt vriendelijk van je, Odile. '

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 22:02 ]

    Whaha, Daniël is fucking droog.
    Helaas mensen, ben morgne pas laat thuis en ga nu weg ;'d


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.