• Hoi. The Game.
    Nummer 7 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6: Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Klik hier.


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?
    Rollen
    Normale tieners: Dewi - Candy - Timothy(?) - Jamie - Alex
    Goede vampiers: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampiers: Faith - Savoy - Odile - Grace
    Neutraal: Daniël.
    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen.
    Hier een Lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 21:37 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mag ik een samenvattinkje ??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    aawrgh..

    Spring maar gewoon in, Odile riep net 'eten'
    dus je kan je dude gewoon de eetkamer in sturen (:
    Dan kan je hem laten vragen waarom Odile gewond is
    of iets dergelijks en boem, uitleg.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aphrodite - good vampire
    Wanneer ik net in de badkamer mijn haren aan het borstelen ben hoor ik Odile roepen. Met een lach op mijn mond vertrek ik naar de eetkamer. Man wat had ik een honger. Wanneer ik in de eetkamer ben aangekomen zie ik dat Odile gewond is. 'What the heck is er met jou gebeurd?' schreeuwde ik.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Odile - Goede vampier.

    Ik haat ongemakkelijke stiltes en net op het moment komt Aphrodite binnen gelopen. Mijn kleding geeft haar een heel ander uiterlijk. De jurk die ze droeg bij haar komst gaf haar een heel indrukwekkend uiterlijk. Het heeft iets eigenzinnigs, iets dat goed bij haar past.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 18:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aphrodite - goede vampier

    Met een bedenkelijk gezicht luister ik naar Odile's verhaal. Gelukkig had ik die Savoy nog niet ontmoet, ik hield niet echt van gevechten ookal was ik dan een vampier. Ik zag dat Odile, nadat ze haar wond had schoon gemaakt, aan tafel ging zitten en voor haarzelf opschepte. Ik volgde haar voorbeeld en smeet wat puree op mijn bord. Ik hield van mensen eten, hoe raar het ook klonk, misschien vond ik het zelfs lekkerder dan bloed en omdat ik eerst zoveel reisde had ik al zoveel verschillende gerechten op, van french frites in Frankrijk tot gebakken sprinkhanen in china.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Elif - Goede vampier.
    Ik hoorde Odile roepen en keek Jamie aan.
    ''Kom op.'' zei ik en ging 'm voor naar buiten, hij zou vast wel trek hebben, want mensen haddden best vaak voedsel nodig voor zover ik me kon herinneren. Gelukkig hoefde ik me daar geen zorgen om te maken, dat ik op tijd moest eten en dergelijke.

    Dewi - Mens.
    Ik schepte wat op, ookal had ik niet veel trek, ik wilde niet onbeleefd lijken of iets dergelijks. Nadat ik een paar happen op had keek ik Odile aan.
    ''Ik wist niet dat jij zo goed kon koken.'' complimenteerde ik haar, dat de aardappelpuree (dat was het toch?) deels verbrand was geweest proefde je niet eens. Terwijl ik at bleef ik het idiote gevoel hebben dat er ieder moment een of ander maniak kon binnenstormen om mij te vermoorden, het was een vreselijk rot gevoel en ik kreeg 't niet voor elkaar het te negeren.

    Faith - Slechte Vampier.
    Daniël vertrok en de rest ook, ik trok verbaasd een wenkbruaw op. Was die Daniël nou serieus zo lui? Of deed hij alsof omdat hij een beter plan was? Ik dacht er niet lang over na, aangezien ik zeiknat was en graag droge kleren aan wou. Nog steeds lichtelijk geïrriteerd liep ik naar mijn kamer en ging de badkamer in, GOdzijndank had ik die helemaal voor mezelf. Na een lange douche trok ik droge kleren aan en föhnde mijn haren. Ik hoorde Odile 'eten' roepen, maar ik was niet bepaald in de stemming om te gaan dus liep ik mijn kamer maar weer in. Ik pakte uit verveling een boek uit de boekenkast en ging ermee in de zetel zitten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lew nam ook plaats aan de tafel en nam van elke bereiding een portie. Het was niet al te veel, hij had immer die morgen maar pas gegeten en doordat hij zolang dierenbloed gedronken had, waren zijn smaakpapillen lichtelijk afgestorven waardoor de smaak van menseneten bijna onbestaande was in vergelijking met bloed. Alleen iets met een heel straffe smaak, zoals chillipeppers of de whiskey die hij eerder had gehad, vond hij ook effectief te moeite om te eten. Alleen had Odile zoveel werk gestoken in de bereiden van de gerechten dat hij het niet over zijn hart kreeg om te weigeren. 'Wil iemand iets drinken?' vroeg hij voor hij een hap in zijn mond had gestoken. Die drankkast kende hij intussen van binnen en vanbuiten waardoor hij wel enkele goeie wijnen wist staan en in ijskast had hij frisdrank en water gespot, keuze genoeg dus.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 19:40 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Aphrodite - goede vampire

    Toen Lew vroeg of iemand iets wilde drinken stak ik mijn hand omhoog. 'Ja doe maar een glaasje water, ik heb nog steeds genoeg van die baileys dus die alcohol laat ik maar even staan ' zei ik lachend


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Odile - Goede vampier.

    'Water graag,' antwoord ik op Lew's vraag en begin te eten'

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 18:50 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Lew knikte en verdween in de keuken. Hij sloot de deur achter zich en leunde tegen het aanrecht. Het deed deugd om even weg te zijn, zijn gedachten op een rijtje te krijgen. Hij had Odile wel beloofd om straks met haar te praten, maar wat moest hij zeggen ? "Sorry, ik kon je niet zoenen omdat ik eerder Dewi al gekust heb en dat zou nogal awkward uit kunnen komen." Hij had het gevoel dat dat in het verkeerde keelgat zou schieten en hij wilde haar echt geen pijn doen. Lew liet een lange zucht horen en keek door het venster naar de avond die opnieuw viel. Hoe meer hij uit probeerde te vissen wat hij voor Odile voelde, hoe verwarder hij raakte. Ze had Candy vermoord, maar Dewi beschermd, ze leek veranderd te zijn. Hij had zich er met haar geamuseerd, deze middag nog, in de sportzaal en hij moest toegeven dat haar attitude hem van het begon geïntrigeerd had, al wilde hij dat eigenlijk niet erkennen. Maar dan nog, Odile was damaged goods. Hij vroeg zich of ze ooit in staat zou kunnen zijn om haar verleden van zich af te zetten. Hij vroeg zich af of hij haar ooit aan zou kunnen raken zonder bang te zijn dat hij haar aan haar verkrachter deed denken. Maar toch, ze leek die kus wel te apreciëren. Hell, ze was nota bene zelf degene die er mee op de proppen kwam. Wat als het niet waar is? Wat als ze hem gebruikte als een manier om dichter bij de mensen te komen ? Lew slikte. Daar had hij geen rekening mee gehouden. Twijfel overmande hem. Dat zou ze toch niet doen? Dat kon toch niet waar zijn... Lew draaide zich om met het besluit de dingen maar te laten lopen en zien waar ze uitkwamen. Zo had hij het altijd gedaan. Snel griste hij een fles bruiswater en een wel plat water uit de koelkast en wandelde opnieuw de woonkamer binnen, alleen om Odile net recht te zien staan. 'Ik doe het wel.' Waar had ze het in godsnaam over, dacht Lew in zichzelf terwijl hij de flessen op de gedekte tafel neerzette en de dop er af begon te schroeven. 'We hebben je hulp nodig,' Bijna liet hij de flessen vallen. Odile... vroeg Daniël... om hulp ? Hij kon niet geloven dat ze haarzelf tot dat niveau wilde verlagen, nadat ze zo uitdrukkelijk had gezegd dat ze niks meer met Daniël te maken wilde hebben. Omvergeblazen bleef Lew naar het duo staren, overweldigd door een golf van respect en verbazing. She actually gave a shit. Elke stukje twijfel dat hij eerder had gekend werd weggeblazen. Ze had het effectief goed voor met die mensen. Echt. Honderd procent echt. Hij glimlachte zacht en begon ze glazen te vullen. She cared.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 23:05 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    apreciëren, zo schrijf je dat goddamned woord dus.
    Wilde het eerder al gebruiken, wist alleen niet meer hoe je 't schreef.
    Mm, morgen komt reactie trouwens, heb even geen inspiratie hier n-n


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    apreciëren, zo schrijf je dat goddamned woord dus.
    Wilde het eerder al gebruiken, wist alleen niet meer hoe je 't schreef.
    Mm, morgen komt reactie trouwens, heb even geen inspiratie hier n-n

    Kan ook fout geschreven zijn x'D Ik wist 't niet zeker en ik was te lui om het op te zoeken ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Klopt alleen nog een extra p'tje x]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nieuwe verslaving.
    Nummer gisteren perongeluk naar MP3 gedownload (wilde ander nummer downloaden),
    maar hij is dus freaking awesome 8D ~Vind ik dan.

    Elif - Goede vampier.
    -Nu zit ik met Elif vast ;'d-

    Dewi - Mens.
    Ik schudde mijn hoofd toen Lew vroeg of er iemand drinken wou.
    ''Ik hoef niet.'' al gauw verdwenen hij en Odile, ik volgde Odile met mijn ogen en zag haar naar Daniël toe lopen en ik hoorde hoe ze vroeg om zijn hulp. Als ik nu drinken in mijn mond had gehad had ik het vast vanv erbazing uitgespuugd zoals je het altijd zag in films. Niet al te lang geleden had ze nog verteld hoe vreselijk die gast was. Ik had inmiddels de helft van mijn eten op, ik zat nu echt vol en stopte toch maar. Ik draaide mijn hoofd om naar buiten te kunnen kijken, ik zag dat zich inmiddels een héél smal streepjes sneeuw had gevormd op de grond. Benul van de datum had ik niet echt meer, maar het kon zijn dat het binnenkort Kerst was (8D), maar het kon ook zijn dat dat nog lang niet was. Niet dat het me heel erg veel kon schelen, kerst vierde ik nooit, je hoorde dan gezellige dingen te doen met mensen om wie je gaf en die waren er al die tijd niet geweest, maar meestal ging ik met kerstavond de stad in.. Het was dan extra druk in de straten en meestal ving ik dan extra geld met mijn gitaarspel, ook omdat de meeste mensen dan vaak in een vrolijke en gulle bui waren. Behalve dat waren de versieringen natuurlijk ook erg mooi om te zien.

    Faith - Slechte Vampier.
    Daniël vertrok en de rest ook, ik trok verbaasd een wenkbruaw op. Was die Daniël nou serieus zo lui? Of deed hij alsof omdat hij een beter plan was? Ik dacht er niet lang over na, aangezien ik zeiknat was en graag droge kleren aan wou. Nog steeds lichtelijk geïrriteerd liep ik naar mijn kamer en ging de badkamer in, GOdzijndank had ik die helemaal voor mezelf. Na een lange douche trok ik droge kleren aan en föhnde mijn haren. Ik hoorde Odile 'eten' roepen, maar ik was niet bepaald in de stemming om te gaan dus liep ik mijn kamer maar weer in. Ik pakte uit verveling een boek uit de boekenkast en ging ermee in de zetel zitten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aphrodite - good vampire
    Ik genoot van het eten, en ik vond het werkelijk lekker. Terwijl ik rustig mijn eten op at bestudeerde ik de mensen aan de tafel. Ik vond het knap dat ze niet gek werden van al het gedoe hier in huis.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille