• Hoi. The Game.
    Nummer 7 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6: Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Klik hier.


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?
    Rollen
    Normale tieners: Dewi - Candy - Timothy(?) - Jamie - Alex
    Goede vampiers: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampiers: Faith - Savoy - Odile - Grace
    Neutraal: Daniël.
    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen.
    Hier een Lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 21:37 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede vampier.
    ,,Geeft niks..'' zei ik zachtjes. ,,Maar bied je bloed aan niemand aan, okay?'' ik keek 'm strak aan.
    ,,Het is niet zeker dat wij ons altijd even goed kunnen beheersen, het blijft dus een groot risico als een van ons van jouw bloed drinkt.'' ik bekeek 'm kort en zag hoe hij onzeker met zijn mouw speelde, hij had 't goed bedoelt..
    ,,Maar maak je er niet druk om, okay?'' ik glimlachte en woelde door zijn haren.

    Dewi - Mens.
    Ik was het hokje utigeslopen richting een ruimte met klusijes en douches, in dat hokje was ik nog onveiliger dan erbuiten. En er moest iéts zijn om mezelf een beetje mee te beschermen toch? Ik voelde adrenaline door mijn lichaam gieren, of was het de angst?

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik probeerde haar een aantal keren te raken en raakte de muur in plaats van haar, aangezien ze in elkaar gedoken was.
    ''Blijf je wegrennen? Of ga je nog vechten?'' vroeg ik haar, plotseling vloog de deur open en daar stond Odile. Haar ogen stonden vol vuur, ik trok een wenkbrauw op. Ik geloofde niet dat het feit dat we het meisje wilde niet de enige reden was waarom ze pissig was.
    ''Wat is een feestje tocxh zonder jou Odile.'' merkte ik droogjes op, hopelijk kwamen er niet meer, want dan konden we nog wel problemen krijgen. Terwijl ik evne niet oplette vloerde Odile me, ik vloekte en krabbelde meteen overeind. De pijn voelde je het minst als je er niet op lette en dit zou ik me niet weer laten gebeuren. Deze keer hield ik ze beiden in de gaten, klaar om te verdedigen mochten ze me aanvallen. Ik kon mijn gave gebruiken, maar stom genoeg sprak em dat niet erg aan. Het zou me ook lukken zonder, anders kon ik hem altijd nog gebruiken.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 20:52 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    Opgelucht zie ik Odile de ruimte binnenkomen. Ik zie Faith en Savoy even naar elkaar kijken, en dan stormen ze op ons af. Faith komt weer met haar mes mijn kant op, en Savoy rent naar Odile.

    Savoy
    Ik zucht geërgerd als Odile binnenkomt. Ze moet het ook altijd komen verzieken. Ik knik even naar Faith, en ren dan op haar af. Met mijn gave probeer ik haar gedachten te manipuleren. Mijn gave mag dan misschien minder sterk werken op mensen en vampiers, het kan me als nog helpen. Laat het mes maar vallen, Odile. Er is niets om bang voor te zijn. Ik blijf haar gedachten beïnvloeden en zie haar even twijfelen. Dat ene moment gebruik ik, en ik trap haar hard in haar maag.

    Odile heeft Faith een mep verkocht haha 8D


    No growth of the heart is ever a waste

    Hola pola, ik ben te traag ;3

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 20:48 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    wijzig dan ook niet als ik schrijf, whaha :'D
    Even aanpassen dan ^o)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, had ik ook gemist XD
    Even aanpassen dan

    Wist ik veel dat je aant schrijven was hahaha :'DD

    Odile - Goede vampier.

    Ineens zie ik Savoy me vreemd aankijken. Het zal toch niet weer zo zijn dat hij ook mijn verleden kan zien. Ik kijk vaag naar het mes in mijn hand en ineens voel ik een trap van steen die in mijn maag landt. Ik knal tegen de grond en hap al proestend naar adem. Tot mijn verbijstering heb ik bloed opgehoest. Dat maakt me nog kwader. Ik spring overeind, gris het mes van de vloer, ren met al mijn kracht op Savoy af en bezorg hem met al mijn snelheid een flinke steekwond in zijn schouder. Het is niet voldoende om hem mee te vloeren, maar het zal hem wel even bezighouden. Maar de vraag is: hoe lang? Nog steeds bijkomend van die trap en van mijn aanval lijf ik hijgend het kleedhokje afschermen.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 20:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nah, te lui om het aan te passen :']
    Ik ga wel gewoon verder :3

    Yue
    Ik kijk Odile met grote ogen aan en knik. Ze heeft gelijk, maar toch ben ik bang. Ik kijk Faith aan en adem diep in. Wie weet kan ik dit nog ook.

    Savoy
    "Godver!" vloek ik hard, en voel een stekende pijn in mijn schouder. Het is een oppervlakkige wond, maar toch genoeg voor redelijke pijn. Ik pak een stok die tegen de muur staat. Het is zo'n stok die ze vroeger gebruikten om kinderen te leren zwemmen, daarom zit er een haak aan het einde, waarmee ze de kinderen uit het water konden vissen. Ik ren op Odile af en mep haar hard met de stok. Mijn schouder steekt, maar ik negeer het.

    Elif - Goede vampier.
    ,,Geeft niks..'' zei ik zachtjes. ,,Maar bied je bloed aan niemand aan, okay?'' ik keek 'm strak aan.
    ,,Het is niet zeker dat wij ons altijd even goed kunnen beheersen, het blijft dus een groot risico als een van ons van jouw bloed drinkt.'' ik bekeek 'm kort en zag hoe hij onzeker met zijn mouw speelde, hij had 't goed bedoelt..
    ,,Maar maak je er niet druk om, okay?'' ik glimlachte en woelde door zijn haren.

    Dewi - Mens.
    Ik was het hokje utigeslopen richting een ruimte met klusijes en douches, in dat hokje was ik nog onveiliger dan erbuiten. En er moest iéts zijn om mezelf een beetje mee te beschermen toch? Ik voelde adrenaline door mijn lichaam gieren, of was het de angst?

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik kon proberen algns Odile te komen nu Savoy haar bezig hield, maar dan kreeg ik vast Yue achter me aan. Godver, als ik ze nou beiden af leidden kon Savoy naar dat kind toe. Ik had eigenlijk, stom genoeg, nooit echt mijn gave op meerdere tegelijker tijd uitgetest. Ik vreesde dat er toch niks anders op zat dan mijn gave te gebruiken. Ik probeerde de bleodgeur van het meisje te negeren en me te concentreren op Odile en Yue. Al gauw liet ik ze opnieuw kennis maken met de helse pijn, al was het waarschijnlijk minder erg dan normaal, aangezien ik het nu op twee vampiers gebruikten.
    ''Savoy, rennen!'' die hint moest ie wel begrijpen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Whaowha, :3

    hoi dees 8D Jamie = nog 'tzelfde.
    Odile&Lew waren schattig samen maar toen werden Dewi&Yue
    (Die chill aan 't zwemmen waren)
    aangeavllen door Faith&Savoy, dus nu is er fight in 't zwembad.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tevreden keek hij naar zijn creatie. Zelfs zijn servettenplooien was vrij goed uitgedraaid. Het was niks speciaals, maar ze waren geplooid en meer hoefde niet. Al bij al was het resultaat niet slecht uitgedraaid en toen dat door Odile bevestigd werd voelde hij een warm, trots gevoel in zijn borstkas gloeien. 'Bedankt,' glimlachte hij helder, alvorens haar weer te volgen naar de keuken. 'Dus, heb je nog werk voor me?' vroeg hij terwijl hij haar observeerde terwijl ze de aardappelen verpletterde onder haar stamper. 'De tijd dat ik je gehoorzaam wordt immers korter, schat, niet vergeten.' Hij grijnsde flauwtjes en keek haar afwachtend aan, tot ze ineens als een wervelwind wegschoot. Een seconde lang stond hij stil, tot hij voelde dat er iets grondig mis was. Razendscnel schoot hij naar beneden, Odile achterna. hij rook de chloorlucht al op meters afstand en voelde de afkeer al in zijn hersenen, maar het was niks vegelijken met de woede die door zijn aderen stroomden. Ze gingen zijn beschermlinge vermoorden, het persoon wiens leven hij in zijn handen had. Furieus croste hij de ruimte binnen, zich op de eerste beste vampier stortend die hij tegenkwam. Het was Faith. 'You leave her the fuck alone,' gromde hij terwijl hij haar bij haar schouders pakte en haar tegen een blauwbetegelde muur gooide.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 21:07 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Yue
    Net als ik me sterk genoeg voel om Faith aan te vallen kijkt ze me vreemd aan. Onmiddelijk voel ik een enorme pijnscheut door mijn hele lichaam gaan. Ik gil, hard en lang. Het houdt niet op, en het voelt alsof ik dood ga. Misschien wil ik ook wel dood. Want dit is verschrikkelijk. Ik zak op mijn knieën en voel de tranen over mijn wangen stromen. ik lig op de grond, bewegingloos, terwijl de pijn mijn lichaam uit elkaar trekt.

    Savoy
    Ik grinnik. Hoe subtiel kan Faith zijn. Ik merk dat Dewi al uit het hokje is geglipt, en snel ren ik achter haar aan. Ik sla de hoek om en zie haar bij de douches staan. "Hallo daar, heb je toevallig nog wat bloed over?" Ik grijns naar haar. "Want deze keer zijn we met z'n tweeën."

    Haha :'D

    Odile - Goede vampier.

    Wat is hij van pl- 'Aah!' Ik incasseer een harde klap vlak boven mijn borst en een heel scherpe pijn laat alles even duizelen. Ik voel hoe hij de stok losrukt en ik zie tot mijn ellende mijn bloed aan de haak. Ik zak in elkaar en grijp naar de plaats des onheils.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 18:44 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    wtf, iedereen speelt door elkaar xD
    Seirues, ik zit hier echt te lachen :x
    Laten we gwn doen, wie 't eerst maalt :'D
    De rest moet dan maar even deels aanpassen ofzo.. ;x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.