• Eigenlijk vind ik het best wel grappig dat veel vegetariërs, bewust of onbewust, zelf tegen hun standpunten in gaan.
    - In marshmellows zit iets van koeien ofzo
    - Voor eieren worden ook dieren vermoord, en die kippen -ja zelfs 'scharrel' kippen- hebben een slecht leven
    - En voor melk worden vaak ook kalfjes vermoord

    EDIT; Een veganist eet dus geen eieren en drinkt geen melk, ik heb het dus vanzelfsprekend NIET over veganisten maar over VEGETARIËRS. Leer even begrijpend lezen voordat je zegt dat ik mezelf tegenspreek wil je :'D

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 21:15 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    Believe me, you are.
    Mijn standpunt is, voor de laatste keer:
    Het is HYPOCRIET dat een VEGETARIER zegt dat hij/zij geen VLEES eet, omdat diegene niet wilt dat er DIEREN vermoord worden. Terwijl ze in het alledaagse leven WEL dingen eten en gebruiken waarvoor dieren vermoord worden.

    Ik geloof je niet want ik begrijp het best wel hoor :') Het punt is dat jij een PROBLEEM zoekt waar hij NIET is. Jij snapt gewoon het verschil niet tussen een vegetariër en een veganist, en probeert die mensen met elkaar te vergelijken. Wat niet kan omdat het 2 verschillende 'soorten' mensen zijn :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben ook vegetariër en ik vind dat zo ambetant. Laatst at ik een cola snoepje en mijn vriend(die ook vegetariër is) zei dan zo 'daar zitten dieren in'. En ook bij cola light. Gosh, dat haat ik dus --'

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 22:01 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    Believe me, you are.
    Mijn standpunt is, voor de laatste keer:
    Het is HYPOCRIET dat een VEGETARIER zegt dat hij/zij geen VLEES eet, omdat diegene niet wilt dat er DIEREN vermoord worden. Terwijl ze in het alledaagse leven WEL dingen eten en gebruiken waarvoor dieren vermoord worden.


    Sowieso zijn niet alle vegetariërs het omdat ze niet willen dat de dieren vermoord worden.
    Bij de punten die jij genoemd hebben, vind ik dat de dood van de dieren een indirect gevolg is. Dus voor mij is dat minder belangrijk.
    Overigens in wikipedia staat dit: "Vegetarisme is de voedingswijze die zich kenmerkt door "het niet eten van vlees, vis, schaaldieren, gevogelte en insecten". Mensen die deze voedingsregel in de praktijk brengen, worden aangeduid als "vegetariërs"."
    (:
    Mensen kunnen dingen ook anders opnemen hè, je hebt toch ook streng gelovigen, en gelovigen die er heel wat minder om geven. Zo is het ook met vegetariërs. (Hell, je hebt zelfs parttimers, die vind ik zelf trouwens behoorlijk fake).
    Ieder zijn eigen mening though.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 22:06 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Nevada schreef:
    (...)
    Ik geloof je niet want ik begrijp het best wel hoor :') Het punt is dat jij een PROBLEEM zoekt waar hij NIET is. Jij snapt gewoon het verschil niet tussen een vegetariër en een veganist, en probeert die mensen met elkaar te vergelijken. Wat niet kan omdat het 2 verschillende 'soorten' mensen zijn :'D

    Ik vergelijk ze niet met elkaar, ik zeg dat het hypocriet is van vegetariërs, omdat ik vind dat je het óf goed moet doen (dus écht niks waar dieren voor zijn gestorven, wat zelfs een veganist vaak niet doet), óf gewoon niet zeuren.
    Als je het nu nog niet snapt weet ik het ook niet meer hoor, dit gaat mij echt te boven :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    Ik vergelijk ze niet met elkaar, ik zeg dat het hypocriet is van vegetariërs, omdat ik vind dat je het óf goed moet doen (dus écht niks waar dieren voor zijn gestorven, wat zelfs een veganist vaak niet doet), óf gewoon niet zeuren.
    Als je het nu nog niet snapt weet ik het ook niet meer hoor, dit gaat mij echt te boven :'D

    Het gaat je te boven omdat de fout bij jou ligt (:
    Zoals ik net al zei, je probeert die mensen met elkaar te vergelijken. En dat kan niet. Zo moeilijk is het niet hoor, zelfs jij kan het begrijpen. Als je maar wat moeite doet (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    Ik vergelijk ze niet met elkaar, ik zeg dat het hypocriet is van vegetariërs, omdat ik vind dat je het óf goed moet doen (dus écht niks waar dieren voor zijn gestorven, wat zelfs een veganist vaak niet doet), óf gewoon niet zeuren.
    Als je het nu nog niet snapt weet ik het ook niet meer hoor, dit gaat mij echt te boven :'D

    Maar als je melk drinkt als vegetariër, je weet toch niet voor welk pak melk een kalfje is vermoord? En sowieso, je drinkt geen dood dier. Vegetariërs eten geen vlees omdat het een dood dier is (;


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Armistice schreef:
    Daarom ben ik ook geen vegetariër, ik kan niet zonder een stuk kipfilet of biefstuk.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Nevada schreef:
    (...)
    Het gaat je te boven omdat de fout bij jou ligt (:
    Zoals ik net al zei, je probeert die mensen met elkaar te vergelijken. En dat kan niet. Zo moeilijk is het niet hoor, zelfs jij kan het begrijpen. Als je maar wat moeite doet (:

    Okay ik beëindig bij deze de discussie omdat ik je echt te dom voor woorden vind.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hoe worden voor eieren en melk nou dieren vermoord?
    Kijk voor eieren snap ik het wel, want dat kan bevrucht zijn..
    Maar kalfjes die vermoord worden voor melk?
    Alleen volwassen koeien geven melk..
    Dus ik snap het niet helemaal..


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    Okay ik beëindig bij deze de discussie omdat ik je echt te dom voor woorden vind.

    Oooh, moet je kijken wie er dom is :')
    Jij zoekt problemen waar ze niet zijn. Jij bent dom. Klaar :')
    Ohja, en je bent laf want je verliest de discussie en gaat er dan maar uit :')

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 22:12 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Qlimax schreef:
    (...)
    Maar als je melk drinkt als vegetariër, je weet toch niet voor welk pak melk een kalfje is vermoord? En sowieso, je drinkt geen dood dier. Vegetariërs eten geen vlees omdat het een dood dier is (;

    Nee natuurlijk niet, maar de kans bestaat dat. En er is wel een dier vermoord voor je drinken. Dat het geen dood dier is en het daarom minder aangrijpelijk maakt, dat is logisch. Maar het is wel gewoon de harde waarheid, die vegetariërs denken onder ogen te zien, terwijl ze dat maar deels doen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    Nee natuurlijk niet, maar de kans bestaat dat. En er is wel een dier vermoord voor je drinken. Dat het geen dood dier is en het daarom minder aangrijpelijk maakt, dat is logisch. Maar het is wel gewoon de harde waarheid, die vegetariërs denken onder ogen te zien, terwijl ze dat maar deels doen.


    Altijd nog beter dan helemaal niet onder ogen komen, toch.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    Nee natuurlijk niet, maar de kans bestaat dat. En er is wel een dier vermoord voor je drinken. Dat het geen dood dier is en het daarom minder aangrijpelijk maakt, dat is logisch. Maar het is wel gewoon de harde waarheid, die vegetariërs denken onder ogen te zien, terwijl ze dat maar deels doen.


    Maar je hoeft niet persé vegetarisch te zijn omdat er dieren vermoord worden voor vlees. Ik zelf ben het omdat ik vlees gewoon echt niet lekker vind.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Nevada schreef:
    (...)
    Oooh, moet je kijken wie er dom is :')
    Jij zoekt problemen waar ze niet zijn. Jij bent dom. Klaar :')
    Ohja, en je bent laf want je verliest de discussie en gaat er dan maar uit :')

    Nee schat, ik ga uit deze discussie omdat hij nergens naartoe gaat, klaar. Ga nou alstjeblieft niet ook nog kinderachtig doen door te zeggen 'Jij bent gestopt, oooooh, je weet gewoon niet meer wat je moet zeggen!', want dat is van een ontzettend laag niveau.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 22:15 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    Nee schat, ik ga uit deze discussie omdat hij nergens naartoe gaat, klaar. Ga nou alstjeblieft niet ook nog kinderachtig doen door te zeggen 'Jij bent gestopt, oooooh, je weet gewoon niet meer wat je moet zeggen!', want dat is van een ontzettend laag niveau.

    Kijk zelf wat je doet. Jij noemt mij laag, terwijl je het zélf gewoon bent :') en je bent dom, omdat je niet inziet dat je problemen zoekt waar ze niet zijn, en je bent laf omdat je uit de discussie stapt omdat je verliest van me. En dan maar onder het motto van 'Nee schat, ik ga uit deze discussie omdat hij nergens naartoe gaat, klaar' Dat klopt niet, want hij gaat wel een kant op, en dat is dat ik gelijk heb :)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42