• Wees eens heel eerlijk, wat vinden jullie van Foundation/mensen die Foundation dragen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik draag alleen als ik een plekje heb of voor feestjes ofso maar niet voor een normale school dag. Maar mijn nicht draagt per dag liters Foundation op haar face wat best hatelijk is enso.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik vind het mooi. Ik gebruik het zelf ook, alleen om kleine vlekjes weg te werken. to much is echt niet kinky.


    Smile and live.

    Ik draag het zelf ook, aangezien ik er anders (en zeker nu) uitzie als een zombie. Als ik uitgeslapen ben, doe ik het niet


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Fake :Y)

    Ik draag het nooit, ik draag sowieso geen make-up ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    als je het op de goede manier gebruikt, kan het heel mooi zijn hoor (:

    Als ze het willen dragen doen ze dat, maar sommige overdrijven echt wel dan ziet ge da te hard dat die dat ophebben en dan is dat niet moooi meer..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik gebruik elke dag echt maar een heel klein beetje, maar mensen die teveel gebruiken vind ik niet mooi, je gaat het zo zien. Ik houd niet zo van make-up popjes.


    Everything is worse without music.

    Foundation is het mooist als je het niet ziet. Soms zie ik meisjes en denk ik echt: 'wow, een worteltje'. Ik gebruik zelf een beetje poeder om vlekjes enz. weg te werken..


    It's time to be happy again.

    Ik draag amper make-up. Als ik het al doe is het meestal alleen mascara.
    Al die troep hoef ik niet (meer -sinds mijn pubertijd over is-). :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    I'm not a fake tan face.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb er niks tegen zolang het een beetje subtiel blijft.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    foundation... niets voor mij. =S


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ik draag soms zelfs foundation. Ik vind het alleen lelijk als het gezicht bruin is, maar de hals wit (:.
    Verder i don't care so much about it. Het is is hun lichaam en zo.


    Alleen maar tranen van geluk