• Een meisje kwam vandaag naar me toe lopen en ze zegt: Ben je een bieberfan?
    Ik: -trekt een raar gezicht- Nee.
    Meisje: Kuthoer --' -wilt weglopen-
    Ik: -hou haar tegen- Ehm, hoezo ben ik een kuthoer als ik geen bieberfan ben?
    Meisje: -kijkt met bang gezicht- Omdat je dat bent.
    Ik: Hou je kop, stom kind. Je loopt iedereen langs om te vragen of ze Bieberfan zijn, hoezo; zielig? En dan noem je me nog kuthoer? Je hebt echt manieren hoor, Bravo.
    Meisje: Ga je fucking bek houden a kanker wijf.
    En toen werd ik zó kwaad hé. Ik wou haar echt gaan meppen, maar mijn vriendin hield me tegen.
    Dus ik riep echt heel kwaad: Kut kind! Ga andere mensen vervelen!' En toen draaide ik me, wijsde naar mijn kont en zei: 'Kiss my ass.' En toen liep ik gewoon weg.
    Wat denkt ze wel niet?

    Wie heeft ook zulke idioten op zijn/haar school? --'


    We accept the love we think we deserve.

    Dat vind ik ongelooflijk kut van haar.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ooh mijn god. Wat een kutkind.
    Ja ik!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LOL zij faalt, gelukkig heb ik zo'n mensen niet op school.


    None but ourselves can free our minds.

    Mygod, dat is echt niet normaal.
    nee, mijn school is aardig normaal en iedereen houd het bij zichzelf

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 21:37 ]

    Wat een peabrain :/ Sommige Bieberfans zouden hun verstand nog niet kunnen gebruiken als hun leven ervanaf hangt. Zo'n mensen verprutsen het echt voor iedereen, zowel haters als normale fans. Kutkinders.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Waar gáát het toch over x'd Het slaat eerlijk gezegd nergens op wat ze zei, ik zou het gewoon negeren en denken; Tss, die spoort niet? :8


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Omg, wat een kudkind!
    Gelukkig niet echt nee xd

    Idioot, haha XD


    Life is hard and then we die

    Wtf. Dat is echt een vreemd kind. Serieus, haha. Beetje erg een obsessie voor Bieber. ;o
    En ja, ik had ook zo'n vreemde gast op school. En hij praatte ook nooit normaal. Hij was namelijk jarig, dus ik zei zo: 'Gefeliciteerd Wesley!' zegt hij terug: 'Hou je kankerbek, kankerhoer.' En ik dacht echt zo van, wow wtf. Maar dat zei hij ook tegen iedereen. (:

    Haha,hoe zielig kan je zijn.
    Nee gelukkig is mijn gebouw niet zo,bij ons is het juist een belediging als je tegen een jonge zegt dat hij bieber haat heeft.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zij is de kuthoer, want zij heeft de Bieberobsessie :3


    SLOAN.

    SSSoep schreef:
    Waar gáát het toch over x'd Het slaat eerlijk gezegd nergens op wat ze zei, ik zou het gewoon negeren en denken; Tss, die spoort niet? :8


    Ik kan daar gewoon niet tegen. Als mensen zo praten tegen me, dan pik ik dat gewoon niet. En vooral niet als ze met kanker gaan schelden.(krul)


    We accept the love we think we deserve.

    hahaah dat is fucking dom van dat kind?
    Maar nee, bij ons op school zijn de meeste aardig :3


    As travars

    Haha, wat een zielig kind zeg. XD

    Ik heb ook een aantal van die mensen op mijn school rondlopen. Ik negeer ze altijd als ze wat tegen me zeggen, of de hele tijd 'meisje, meisje' roepen. Dan flippen ze ook helemaal, 'ja, domme * ik heb het tegen jou', blablabla...
    Dan schrik ik eerst altijd, en dan moet ik er heel erg om lachen...
    Beetje triest als je zo hard aandacht nodig hebt, toch...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ecstasy schreef:
    Wtf. Dat is echt een vreemd kind. Serieus, haha. Beetje erg een obsessie voor Bieber. ;o
    En ja, ik had ook zo'n vreemde gast op school. En hij praatte ook nooit normaal. Hij was namelijk jarig, dus ik zei zo: 'Gefeliciteerd Wesley!' zegt hij terug: 'Hou je kankerbek, kankerhoer.' En ik dacht echt zo van, wow wtf. Maar dat zei hij ook tegen iedereen. (:

    nee dat zei die alleen tegen ons suus XD