• net had ik ergens zin in, kom ik in de keuken, weet ik het niet meer en nu weet ik het nog niet, en voel ik me dom. :'D
    wie heeft dat ook wel eens ? dat je iets wil pakken, maar daarna niet meer weet wat ? (nerd)


    Life is a beautiful struggle

    Hahahah ja dat heb ik ook heel vaak.
    Of daarnet pakte ik alvast drinken voor zometeen, maar ik moest eerst nog even stofzuigen. Dus ik dacht nog: 'Ik moet m'n drinken niet vergeten straks als ik weer naar boven ga.'
    Ben ik boven, ben ik m'n drinken vergeten hahaha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, heel vaak. Dan loop ik de trap op, weet ik boven niet meer wat ik daar wilde en zodra ik weer beneden sta herinner ik het me meestal weer. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vaak.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laime schreef:
    Ik vaak.

    Laime schreef:
    Ik vaak.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Vaak, lol.

    ik nooit.


    -

    Als ik me elke keer dat ik dat voorheb dom moet voelen... xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Te vaak c:


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Abruzzi schreef:
    Vaak, lol.

    Heb ik ook vaak.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    heel vaak.

    ik was net zelfs in gesprek met mijn ouders en opeens wist ik niet meer waar we het over hadden :S


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Of ik wil een liedje opzoeken, en dan praat ik eerst nog wat met iemand, en dan vergeet ik het! Maar dan doe ik gewoon hetzelfde als wat ik daarvoor deed, en dan weet ik het weer! :3


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    dat heb ik heel vaak met goede ideeen


    THAT'S HOW I ROLL

    Belieburx schreef:
    Of ik wil een liedje opzoeken, en dan praat ik eerst nog wat met iemand, en dan vergeet ik het! Maar dan doe ik gewoon hetzelfde als wat ik daarvoor deed, en dan weet ik het weer! :3

    haha dat is best wel slim. (nerd)


    Life is a beautiful struggle