• Mijn ouders zijn gescheiden en ik woonde tot januari bij mijn vader. Nu tijdelijk bij mijn opa en oma tot er een plek in Assen is bij Yorneo. Maar oké, dat ter zake.
    Mijn moeder hoort alimentatie te betalen, verplicht. Ze betaalt maar €150,- van de €420 wat eigenlijk moet. Dat doet ze omdat ze anders geen geld overhoudt voor drugs (wiet, XTC, sigaretten en alcohol) en dan draait ze compleet door. Ik zie mijn moeder alleen bij de rechter, waar we bijna elke maand heen moeten omdat mijn moeder telkens probeert de alimentatie te laten stoppen.
    Mijn moeder wil nu een omgangsregeling, anders betaalt ze niet meer. Ze wil mij minstens 2 keer per week zien. Ze heeft geen eigen woning of vaste woonplek, maar woont bij vrienden en wisselt daarom heel vaak van woonplaats. Ze slaapt ook vaak op straat, als ze geen slaapplaats kan vinden. Dus dat twee keer per week zal het sowieso niet worden. Ze vindt het serieus ook heel raar dat al haar kinderen uit huis zijn gehaald door Bureau Jeugdzorg. Ik heb namelijk nog een halfbroer, drie halfzusjes en vier halfbroertjes. Waarschijnlijk zijn er nog meer. Ik heb alleen contact met mijn halfbroer. Nou ja, mijn moeder trouwt met iedere man die maar wil.
    Nou, ze wil dus een omgangsregeling maar ik weet 't niet.

    Wat zouden jullie doen? Zijn hier mensen die ook een omgangsregeling hebben met een van hun ouders?En ik zoek geen medelijden :'D

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 21:05 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Eh, dat gewoon weigeren? Tsja. Geen idee.
    Misschien het contact verbreken met je moeder verder? En dat ook aangeven bij de rechter.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik denk dat je dit toch echt zelf zal moeten beslissen. Maar mijn ouders zijn niet gescheiden, dus ik weet niet hoe het is.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik weet niet of ik het zou doen. Misschien onder toezicht maar zo denk ik niet.
    Maar ik heb makkelijk praten.
    Als ik jouw was zou ik er met mijn vader en vrienden over praten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als ik het zo zie wil je moeder die omgangsregeling alleen omdat ze zo onder de alimentatie door kan geraken ? Als dat zo is zou ik weigeren.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zou zeggen dat ik daar niet mee akkoord ga omdat ze niet eens een eigen huis heeft. Dan weet je dus nooit waar je terecht komt.


    -

    Hoe oud ben je? Want je kan toch tegenspraak doen als je een bepaalde leeftijd ofzo hebt, en trouwens ik denk sowieso niet dat ze daar mee akkoord gaan sinds jou moeders "leefsomstandigheden". En als ik heel eerlijk mag zijn, vind ik jou moeder echt geen goede moeder als ik dit allemaal lees, I'm sorry. :Y)

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 21:09 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Weigeren,
    even een vraag je hoeft het niet persee te antwoorden:
    geeft je moeder wel eigenlijk om je?


    <3

    Ik zou het niet doen. Een vriendin van me heeft ook een vader die niet veel beter is en ik merk dat zij daar ook door beinvloed wordt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmm. Ik weet niet goed wat te zeggen.
    Als jij geen 2x per week naar je moeder wilt gaan, kan niemand jou dwingen volgens mij.
    En héél veel sterkte. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ze heeft geen poot om op te staan, om die omgangsregeling te kunnen krijgen. Je geeft net aan dat ze geen vast onderdak heeft, en soms zelfs op straat slaapt. Ik denk niet dat de rechter hier mee akkoord gaat, aangezien dat niet echt een veilige en stabiele leefomgeving voor jou is. Ze kijken echt eerst wel naar de belangen van het kind. (of tenminste dat is wat ze geacht zijn te doen).

    Persoonlijk zou ik die omgangsregeling ook weigeren, omdat ze het alleen maar doet (zoals ik uit jou verhaal kan opmaken) om vanonder de alimentatie te komen.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 21:14 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    hortons schreef:
    Weigeren,
    even een vraag je hoeft het niet persee te antwoorden:
    geeft je moeder wel eigenlijk om je?


    Nee. Ik krijg bijna elke week een brief dat ze me vroeger wel mistte, maar er overheen is gekomen en dat ze me niet meer als haar dochter ziet en dat ze blij is dat ze van me af is.

    @Devonne:
    Ik ben net 16. En ik vind mijn moeder ook geen goede moeder. Maar dat vindt bijna iedereen die mijn verhaal kent..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Genius schreef:
    Ik zou zeggen dat ik daar niet mee akkoord ga omdat ze niet eens een eigen huis heeft. Dan weet je dus nooit waar je terecht komt.

    Hier ben ik het mee eens.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Nee. Ik krijg bijna elke week een brief dat ze me vroeger wel mistte, maar er overheen is gekomen en dat ze me niet meer als haar dochter ziet en dat ze blij is dat ze van me af is


    erhm, waarom in godsnaam wil ze je dan zien? dumpen die handel.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    erhm, waarom in godsnaam wil ze je dan zien? dumpen die handel.


    Als ze mij vaker ziet, gaat de alimentatie omlaag. Dan kan ze meer van die troep kopen. Vandaar.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Nee. Ik krijg bijna elke week een brief dat ze me vroeger wel mistte, maar er overheen is gekomen en dat ze me niet meer als haar dochter ziet en dat ze blij is dat ze van me af is.

    @Devonne:
    Ik ben net 16. En ik vind mijn moeder ook geen goede moeder. Maar dat vindt bijna iedereen die mijn verhaal kent..


    OMG, nu zeg ik wat een rot moeder. Zeker weigeren, ik zou niks maar met haar te maken willen hebben. Veel succes.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 21:17 ]


    <3