• Hi!

    Ik keek laast is voor de ikweetniethoeveelste keer HP, maar ik vind harry zelf nou niet bepaald aardig... Hij schreeuwt ontzettend veel, is meestal boos, denkt dat ie alles kan... Zijn jullie het daarmee eens?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb nog geen ene Harry Potter film gekeken dus ik weet het ook niet haha:9~


    We accept the love we think we deserve.

    Genius schreef:
    (...)
    Ja issie ook, typfout D:
    Ik vind dat je haar dat niet kwalijk mag nemen. Ze zijn daar al smoor op elkaar en Ron is gewoon klunzig op da vak en hij kwetste gewoon dr gevoelens ermee.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je hebt eigenlijk helemaal gelijk, maar ik vond Harry al langere tijd een beetje ambetant. Zeker naar de meer latere films toe.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Stekelenburg schreef:
    He's under pressure _O_

    Kerrang schreef:
    (...)Ik vind dat je haar dat niet kwalijk mag nemen. Ze zijn daar al smoor op elkaar en Ron is gewoon klunzig op da vak en hij kwetste gewoon dr gevoelens ermee.

    Maar ze reageert zó overdreven, ik ben al geïrriteerd daaraan als die scene nog niet eens geweest is :')


    -

    Nou, ik zou ook zo doen als ik de 'uitverkorene' was. Wat denk je, hij moet Voldermort doden. :')


    wth.

    Faceless schreef:
    Nu ik dit lees, heb je eigelijk best wel gelijk.


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Genius schreef:
    (...)
    Maar ze reageert zó overdreven, ik ben al geïrriteerd daaraan als die scene nog niet eens geweest is :')
    Haha, je hebt wel gelijk dat ze overdrijfd, maar sommige meisjes hebben dat wel, maar ron overdrijfd dan weer in de zevende vind ik, maar als ie begint over dat licht door zijn hart, ah prachtig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kerrang schreef:
    (...)Haha, je hebt wel gelijk dat ze overdrijfd, maar sommige meisjes hebben dat wel, maar ron overdrijfd dan weer in de zevende vind ik, maar als ie begint over dat licht door zijn hart, ah prachtig.
    `
    Ron is gewoon een schatje ;D


    -

    Ik vind hem eigenlijk best wel een leuke jongen hoor. Hij staat onder druk, dus ja DUH hij is boos (: Zou jij eht leuk vinden dat er 50% kans is dat jij doodgaat? o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)`
    Ron is gewoon een schatje ;D

    Jac, jij hebt Ron-obsessie :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Ik vind hem eigenlijk best wel een leuke jongen hoor. Hij staat onder druk, dus ja DUH hij is boos (: Zou jij eht leuk vinden dat er 50% kans is dat jij doodgaat? o.o


    Plus dat sinds je 11 jaar oud bent moet vechten om je leven en om die van anderen,dapper moet zijn en je groot houden want jij bent de uitverkorrende hij moet voldemort verslaan.Dus ik snap dat hij uit zijn slof vliegt,of schreeuwt.hij staat onder druk,ik vind het best zielig voor 'm


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    mikechang schreef:
    (...)

    Plus dat sinds je 11 jaar oud bent moet vechten om je leven en om die van anderen,dapper moet zijn en je groot houden want jij bent de uitverkorrende hij moet voldemort verslaan.Dus ik snap dat hij uit zijn slof vliegt,of schreeuwt.hij staat onder druk,ik vind het best zielig voor 'm

    Kijk, jij snapt mij _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja en in deel 6 en 5 luisterd hij helemaal niet.
    vooral toen Bellatrix een bezoekje bracht aan de wemels rende Harry er meteen achteraan xd.


    =

    Ik dacht toen ik de titel las: "Mee eens!"


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt