• Hi!

    Ik keek laast is voor de ikweetniethoeveelste keer HP, maar ik vind harry zelf nou niet bepaald aardig... Hij schreeuwt ontzettend veel, is meestal boos, denkt dat ie alles kan... Zijn jullie het daarmee eens?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ach ja. Hij wordt natuurlijk gekweld door zo'n miljoen dingen en daarom is hij altijd gefrustreerd. Ik vind HP leuk, maar die zeurende Harry mogen ze er soms wel uitlaten.


    It's time to be happy again.

    Indian schreef:
    Ach ja. Hij wordt natuurlijk gekweld door zo'n miljoen dingen en daarom is hij altijd gefrustreerd. Ik vind HP leuk, maar die zeurende Harry mogen ze er soms wel uitlaten.

    ja =)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Indian schreef:
    Ach ja. Hij wordt natuurlijk gekweld door zo'n miljoen dingen en daarom is hij altijd gefrustreerd. Ik vind HP leuk, maar die zeurende Harry mogen ze er soms wel uitlaten.


    -

    Het is gewoon een balletje gehakt met een bril en een stom litteken.
    Ik zou eerder vrienden worden met de bloederige baron dan met hém.
    Sorry, maar ik háát Griffoendor met heel mijn hart.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Hij is ook nog eens lelijk ;D
    Team vijand Malfoy ftw :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Net zoals Miley Cyrus!
    maarja, Harry ligt ook wle onder druk.


    Food.

    RosaCullen schreef:
    (...)

    Omg jaa of voor Snape en Draco <3

    Nou en, dan hoeft hij nog niet zoveel te schreeuwen... Hermione en Ron zijn echt gek dat ze nog vrienden met hem zijn :O


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Tja, je hebt op zich wel gelijk. Maar ik vind dat hij in de films sowieso anders overkomt dan in de boeken. Daarin vond ik hem veel leuker. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Believers; Ik vind het personage leuk, en niet alleen maar degene die Draco speelt. Ook al is Tom geweldig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Deliciouss schreef:
    @Believers; Ik vind het personage leuk, en niet alleen maar degene die Draco speelt. Ook al is Tom geweldig.


    Ik snap het.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Genius schreef:
    Ik kijk de films vanwege Ron dus ik let niet op hem (krul) Nee okee, maar vind je het logisch. Dat zware leven van hem valt ook niet mee (nerd)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Indian schreef:
    Ach ja. Hij wordt natuurlijk gekweld door zo'n miljoen dingen en daarom is hij altijd gefrustreerd. Ik vind HP leuk, maar die zeurende Harry mogen ze er soms wel uitlaten.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ja klopt! Ik irriteer me soms zo erg aan hem, seriously.


    If everything's embarrassing, then you're never gonna have fun.