• Nummer 1: Boem.
    Nummer 2: Boem.


    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 21:35 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gave om iemand te kunnen verleiden! Zij het niet voor eeuwig :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahahaha x'D Geniaal.
    Gaat ze veel slachtoffers mee maken ;x
    Moet er wel even zwakke kant aan geven.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, dat het niet permanent blijft zegmaar x'] Je kan iemand dus wel betoveren als 't ware, maar niet onder de betovering houden, tenzij het echte liefde is, maar aangezien het kunstmatig is opgewekt is die kans behoorlijk klein :Y).
    Was mijn ideetje alleen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    hahha, ga ik mensen jaloers maken :Y)
    Zal ik haar nu al inzetten? :'d
    Van; Wtf, theekransje? droog :x
    Ik ga der bitchy maken, zin in :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampire

    Ik luister aandachtig naar de wijze woorden van de vader van Ruby. Hij bleef zo rustig onder deze omstandigheden, dat het leek alsof dat een gave was. Wie kon er nou die beelden gestolen hebben? Misschien was dat persoon wel nu in ons midden, misschien was het Ruby of misschien wel Zack. Dat zou hij toch niet doen, zijn eigen volk in gevaar brengen? Nee dat kon niet het moest iemand anders zijn geweest, iemand die alleen aan zichzelf dacht, iemand die het lef en de brutaliteit had. Ik schrok. Door mijn suggesties kwam ik plots op één iemand uit. Zoë!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Blubikbeneral. Maar ik ben helemaal niet met dat groepje meegelopen haha. Ach ik verzin wel wat in het huis zelf.

    Zoë - Norfolker.

    Nu iedereen weg is, heb ik de tijd om de beelden te verstoppen. Ik weet precies waar die Avaloniërs het over hadden. Maar mooi niet dat ze die dingen terugkrijgen, ik heb ze eerlijk gevond- gestolen. Ik kruip onder mijn bed en haal de beelden tevoorschijn, daarna klim ik ermee de touwladder af en begraaf ze bij de wortels van de boom die mijn huis draagt. Niemand gaat de hele grond uitzoeken. Alleen ik moet nu zien te onthouden waar de beelden liggen.
    Waarschijnlijk verdenkt niemand mij. Zoë is altijd dronken, te dronken om wat te stelen. Over dronken gesproken, ik lust wel een biertje.


    everything, in time

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Het liefst was ik vertrokken, het interesseerde me eigenlijk vrij weinig. Het waren maar beelden zeg, dan maakten ze toch nieuwe? Helaas leek het er niet op dat Zack van plan was te gaan. Een zucht ontsnapte aan mijn lippen, wat ongeïnteresseerd begon ik aan mijn haar te frunniken, toch hield ik Zack ondertussen in de gaten. Een uithaal naar hem en ik zou alweer in de verdediging staan.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Mijn vader bleef er zo rustig onder, ik had het altijd al knap gevonden. Mijn opvliegerigheid had ik waarschijnlijk van mijn moeder bedacht ik me met grijnsje en keek toen Peter aan.
    ''Laten we gaan, mijn pa lost het wel op en als er wat is dan zijn we weer zo hier.'' ik glimlachte vriendelijk naar hem, hij had waarschijnlijk ook weinig zin om hier te blijven.

    Emily ~ Avaloniër.
    Chagerijnig was ik richting het Norfolk gegaan, maar eenmaal in de buurt had ik een Norfolker zien graven. Ik was dichterbij gelopen en zag hoe een meisje beelden aan het begraven was. Ónze beelden nota bene! Ik stond op en liep naar haar toe.
    ''Waar dnek jij mee bezig te zijn?!'' vroeg ik kwaad en keek haar strak aan, ik zette mijn handen in haar zij en bekeek haar gauw. Zou ze een beschermer hebben? Tssk, had ze vast nodig, ze zag er niet bepaald sterk uit. Arrogant haalde ik mijn neus op en het was duidelijk dat ik me beter voelde dan haar, miezerige Norfolker.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoë - Norfolker.

    Net als ik me om wil draaien om bier te gaan halen, hoor ik iemand heel hard roepen. Geschrokken draai ik me om. 'Holy fuck! Het is niet netjes om mensen zo te besluipen, bemoei je met je eigen zaken,' alsof ik haar even ging uitleggen waar ik mee bezig was. Mooi niet, met dat bitchy gezicht van haar. Zo kan ik ook kijken hoor, denk ik bij mezelf terwijl ik mijn tong als ik een klein kind uitstak. Ik wilde gewoon mijn bier.


    everything, in time

    Emilia - vampire

    Plotseling hoorde ik iemands gedachte, iemand die ik niet kende. Ik rende naar buiten en zag Zoë en een onbekend persoon. Vliegensvlug ging ik voor Zoë staan. Ik keek het meisje aan. Ze leek me arrogant en als er één ding was waar ik niet tegen kon dan was het arrogantie. 'Laat haar met rust' siste ik tegen de vreemdeling.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    BITCHFIGHT 8D

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Het liefst was ik vertrokken, het interesseerde me eigenlijk vrij weinig. Het waren maar beelden zeg, dan maakten ze toch nieuwe? Helaas leek het er niet op dat Zack van plan was te gaan. Een zucht ontsnapte aan mijn lippen, wat ongeïnteresseerd begon ik aan mijn haar te frunniken, toch hield ik Zack ondertussen in de gaten. Een uithaal naar hem en ik zou alweer in de verdediging staan. Plots ging Emilia er als een speer vandoor, ik concetreerde me en hoorde haar stem en die van twee anderen. Al gauw lokalsieerde ik haar geur, samen met die van Zoë en een Avaloniër. Toch zweeg ik erover, Emilia zou zich wel redden en ik moest Zack niet in de problemen brengen.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Mijn vader bleef er zo rustig onder, ik had het altijd al knap gevonden. Mijn opvliegerigheid had ik waarschijnlijk van mijn moeder bedacht ik me met grijnsje en keek toen Peter aan.
    ''Laten we gaan, mijn pa lost het wel op en als er wat is dan zijn we weer zo hier.'' ik glimlachte vriendelijk naar hem, hij had waarschijnlijk ook weinig zin om hier te blijven.

    Emily ~ Avaloniër.
    Nog voordat ik haar wat aan kon doen kwam er iemand anders zich ermee bemoeien, ik naam haar kort in me op en kwam tot de conclusie dat zijn zo'n beschermer moest zijn. Interessant, dacht ik en grijnsde.
    ''Laat haar met rust?'' ik gooide mijn blonde lokken over mijn schouder en keek de nieuwe strak aan.
    ''Zíj steelt beelden, denk je soms dat ik dat pik?'' vroeg ik en viste mijn mes uit mijn zak.
    ''Als ik jou was zou ik me hier niet mee bemoeien.''

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 22:40 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoë - Norfolker.

    'Ach, ik heb jullie lelijke beelden niet gestolen!' ik moest gelijk denken aan Emilia's gave; gedachtenlezen. Ik moet dus extra opletten met wat ik denk. Ik kijk haar even smekend aan en denk zo hard als ik kan: 'Ik heb ze niet gestolen, echt waar niet, geloof me!'
    Zo, daar moet ze wel intrappen. Vervolgens ga ik weer voor Emilia staan, omdat ik er nog steeds zeker van ben dat ik geen bescherming nodig heb. 'Als ik jou was, zou ik je met jou lelijke hoofd dan ook niet met mijn zaken bemoeien.'


    everything, in time

    gotta go, adieu <3

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Het liefst was ik vertrokken, het interesseerde me eigenlijk vrij weinig. Het waren maar beelden zeg, dan maakten ze toch nieuwe? Helaas leek het er niet op dat Zack van plan was te gaan. Een zucht ontsnapte aan mijn lippen, wat ongeïnteresseerd begon ik aan mijn haar te frunniken, toch hield ik Zack ondertussen in de gaten. Een uithaal naar hem en ik zou alweer in de verdediging staan. Plots ging Emilia er als een speer vandoor, ik concetreerde me en hoorde haar stem en die van twee anderen. Al gauw lokalsieerde ik haar geur, samen met die van Zoë en een Avaloniër. Toch zweeg ik erover, Emilia zou zich wel redden en ik moest Zack niet in de problemen brengen.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Mijn vader bleef er zo rustig onder, ik had het altijd al knap gevonden. Mijn opvliegerigheid had ik waarschijnlijk van mijn moeder bedacht ik me met grijnsje en keek toen Peter aan.
    ''Laten we gaan, mijn pa lost het wel op en als er wat is dan zijn we weer zo hier.'' ik glimlachte vriendelijk naar hem, hij had waarschijnlijk ook weinig zin om hier te blijven.

    Emily ~ Avaloniër.
    ''Nee, vast niet, daarom heb je ze zeker net staan begraven? Achterbaks kreng.'' beet ik haar toe. 'Als ik jou was, zou ik je met jou lelijke hoofd dan ook niet met mijn zaken bemoeien.' .zei ze en toen voelde ik de woede nog meer oplaaien.
    ''Ach schat, volgens mij zijn die beelden wél mijn zaken. Ik duwde haar met haar rug tegen een boom en hield mijn hand op haar keel.
    ''Bied je excuses aan en geef ze terug.'' siste ik dreigend, de andere persoon negerend. Ik pakte mijn mes en zette die tegen haar wang.
    ''Of raak je liever gewond?'' ik maakte met mijn mes een snee in haar wang en grijnsde.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Slaap lekker!:3

    Zoë - Norfolker.

    'Ik heb helemaal niets begraven, alleen lege bierblikjes,' zeg ik met een strakke blik. En voor dat ik het weet word ik tegen een boom geduwd en is lucht binnenkrijgen ontzettend moeilijk. Ik grijp met mijn hand om haar pols in een poging haar hand weg te trekken, maar zonder zuurstof is het moeilijk om kracht te zetten. 'Ik heb niets,' piep ik. Als hij mes op mijn wang staat knijp ik mijn ogen dicht. Dat zal ze toch niet..- AUW. Jezus! Ik bijt om mijn lip om niet hard te gillen, hoewel dat heel erg aanlokkelijk klinkt.


    everything, in time

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Het liefst was ik vertrokken, het interesseerde me eigenlijk vrij weinig. Het waren maar beelden zeg, dan maakten ze toch nieuwe? Helaas leek het er niet op dat Zack van plan was te gaan. Een zucht ontsnapte aan mijn lippen, wat ongeïnteresseerd begon ik aan mijn haar te frunniken, toch hield ik Zack ondertussen in de gaten. Een uithaal naar hem en ik zou alweer in de verdediging staan. Plots ging Emilia er als een speer vandoor, ik concetreerde me en hoorde haar stem en die van twee anderen. Al gauw lokalsieerde ik haar geur, samen met die van Zoë en een Avaloniër. Toch zweeg ik erover, Emilia zou zich wel redden en ik moest Zack niet in de problemen brengen. Niet veel later rook ik bloed, even keek ik in de richting waar Emilia vertrokken was.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Mijn vader bleef er zo rustig onder, ik had het altijd al knap gevonden. Mijn opvliegerigheid had ik waarschijnlijk van mijn moeder bedacht ik me met grijnsje en keek toen Peter aan.
    ''Laten we gaan, mijn pa lost het wel op en als er wat is dan zijn we weer zo hier.'' ik glimlachte vriendelijk naar hem, hij had waarschijnlijk ook weinig zin om hier te blijven.

    Emily ~ Avaloniër.
    Ik baalde ervan dat ze het niet gewoon opbiechtte, ik had het toch met mijn eigen ogen gezien? Ik zag datze moeite deed niet te gillen toen ik snee maakte in der wang, aanstelster. Ik keek over mijn schouder naar de andere vrouw.
    ''Jij daar, jij bent toch een vampier nietwaar?'' ik was tot die conclusie gekomen omdat ze geen medaillion droeg en de Norfolker had proberen te beschermen.
    ''Ga eens graven op die plek daar, dan zul je zien dat ik gelijk heb.'' zei ik en wees met mijn mes richting de plek waar de beelden begraven lagen, je kon nog zien aan de grond dat er gegraven was. Die Norfolker moest echt leren ebter op te letten als ze wat stal.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoë - Norfolker.

    'Niet graven, dat is privé,' piep ik weer. Ik doe mijn best om die vieze Avaloniër strak aan te blijven kijken om net te doen alsof ik niet bang ben. Ik ben ook eigenlijk niet zo zeer bang, maar de manier waarop ze mijn keel dicht knijpt en ervoor zorgt dat er werkelijk geen lucht door mijn keel komt is op zijn zachts gezegd kut. Hoe durft ze zich met míjn zaken te bemoeien? Als ze er nu vijf seconden later was geweest, zat ik nu boven bier te drinken. God, ik heb lucht nodig. Steeds meer begin ik in paniek raken omdat zelfs het beetje lucht dat nog in mijn longen zat op begint te raken. Met mijn voeten probeer ik de Avaloniër onderuit te halen en haar op zijn minst één trap te verkopen, ze moet haar hand weghalen!


    everything, in time