• za 19 mrt 2011, 16:27

    IJsbeer Knut overleden BERLIJN - De ijsbeer Knut, de grote publiekstrekker van de dierentuin in Berlijn, is op 4-jarige leeftijd overleden. Dat heeft een directielid van de dierentuin, Heiner Klös, zaterdag laten weten.

    Knut dreef in het water bij het ijsberenverblijf. De doodsoorzaak is niet bekend.

    Knut werd kort na zijn geboorte in december 2006 verstoten door zijn moeder. De inmiddels overleden dierenverzorger Thomas Dörflein bracht het ijsbeertje daarom groot met de fles. Daarop kwam veel kritiek. Volgens sommige biologen zou het niet goed zijn als ijsberen door een mens worden grootgebracht. Desondanks veroverde het donzige dier de harten van miljoenen mensen wereldwijd.

    Tot zijn dood bleef Knut de nabijheid van mensen zoeken, ook nadat hij was overgebracht naar het grote ijsberenverblijf. De drie andere ijsberen, onder wie zijn moeder Tosca, beten en intimideerden Knut regelmatig. Hij kon pas eten nadat de andere drie genoeg vlees en vis naar binnen hadden gewerkt.


    Ik heb dat beestje nog als klein beertje in de dierentuin gezien ;x Het was zo'n beetje wereldnieuws toen hij geboren was.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 12:52 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Untold schreef:
    R.I.P Knut


    wth.

    Belieburx schreef:
    Verschrikkelijk!

    R.I.P. Knut


    We accept the love we think we deserve.

    Nee, echt? Ik weet nog zó goed dat hij geboren werd en iedereen het erover had, dit is gewoon echt een big shocker voor mij...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    nerveus schreef:
    Awww, zo zielig. Is 4 jong voor een ijsbeer? :O

    :( geen leuk nieuws


    Volgens mij is vier heel erg jong.
    Echt zielig.


    Food.

    mijn mama vertelde het mij 15 miknuten geleden en toen vond ik dat heel erg en mijn zus begon te wenen ik bijna


    A sign, they say, for example, to the West of Gibroikin.

    Ik hoorde het op tv ik zei direct : Wat? Waarom?
    ik vind het echt zielig

    maar door wat is hij gestorven?


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Stubby schreef:
    Ik hoorde het op tv ik zei direct : Wat? Waarom?
    ik vind het echt zielig

    maar door wat is hij gestorven?



    ik denk door die andere beren.


    germ.....wat moet hij pijn hebben gehad.

    reyon schreef:
    Huh? Onze arme, lieve, kleine, Knut? D:
    Ik heb mijn ijsbeer-knuffel naar hem vernoemd.

    R.I.P Knut (flower)



    ik ook


    A sign, they say, for example, to the West of Gibroikin.

    -Aah, ik haat het dat je reacties niet kan verwijderen-

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 17:55 ]


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik las op internet dat hij genegeerd zou zijn door de andere ijsberen, misschien hebben zij hem wel 'vermoord' of, heeft Knut een soort van zelfmoord gepleegd, door zichzelf te verdrinken.
    Rest In Peace Knuut :3

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 17:55 ]


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Redrum schreef:
    Ik las op internet dat hij genegeerd zou zijn door de andere ijsberen, misschien hebben zij hem wel 'vermoord' of, heeft Knut een soort van zelfmoord gepleegd, door zichzelf te verdrinken.
    Rest In Peace Knuut :3


    dat denk ik dus ook.

    Hij kan ook dood zijn gegaan aan een gebroken hart. Klinkt stom, maar helaas bestaat het.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik vind/vond dat zo'n poepie he D':


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ja ik heb het net gehoord, is echt zielig. );

    Ik las dat Knut een TT was op twitter en ik dacht, Oh hij is jarig maar toen klik en Tja ;_;
    Ik vind het zieeelieeeg, Rip Knut