• za 19 mrt 2011, 16:27

    IJsbeer Knut overleden BERLIJN - De ijsbeer Knut, de grote publiekstrekker van de dierentuin in Berlijn, is op 4-jarige leeftijd overleden. Dat heeft een directielid van de dierentuin, Heiner Klös, zaterdag laten weten.

    Knut dreef in het water bij het ijsberenverblijf. De doodsoorzaak is niet bekend.

    Knut werd kort na zijn geboorte in december 2006 verstoten door zijn moeder. De inmiddels overleden dierenverzorger Thomas Dörflein bracht het ijsbeertje daarom groot met de fles. Daarop kwam veel kritiek. Volgens sommige biologen zou het niet goed zijn als ijsberen door een mens worden grootgebracht. Desondanks veroverde het donzige dier de harten van miljoenen mensen wereldwijd.

    Tot zijn dood bleef Knut de nabijheid van mensen zoeken, ook nadat hij was overgebracht naar het grote ijsberenverblijf. De drie andere ijsberen, onder wie zijn moeder Tosca, beten en intimideerden Knut regelmatig. Hij kon pas eten nadat de andere drie genoeg vlees en vis naar binnen hadden gewerkt.


    Ik heb dat beestje nog als klein beertje in de dierentuin gezien ;x Het was zo'n beetje wereldnieuws toen hij geboren was.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 12:52 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    arme knut : (


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Aw, zo zielig (huil)


    Real girls aren't perfect, but perfect girls aren't real <3

    Ik vindt het wel zielig ik heb dat filmpje gezien bij de wereld draait door dat hij zeg maar danste en toen in het water viel.
    Ze zeggen dat hij dood ging doordat hij gepest werd.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Zo sneu...


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Dat is behoorlijk knut. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Luxure schreef:
    Ik vind/vond dat zo'n poepie he D':


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Spijtig
    Al snap ik niet waarom er zoveel 'verdriet' voor is

    hij is nu al een maand dood(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 april 2011 - 13:06 ]


    A sign, they say, for example, to the West of Gibroikin.

    Nicklas schreef:
    O jezus! :'(


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse