• MIJN TITEL IS MISLUKT:(
    oke hij gaat dus over een meisje (Bowie) die vroeger bij bill en tom in de klas heeft gezeten en nu redelijk breomt is mte ontwerpen en model zijn voor de zegmaar Emo/Scene styl ^^

    de hoofdrol hbe ik zelf verzonnen en ik heb nog rollen nodig voor:



    Beste vriendin Bowie en later vriendin Tom:

    BEZETJOYCESTAR

    Vriendin Georg: BEZET is: xMichKaulitz

    Meisje waar Gustav achter aan zit: k zit te twijvelen ma wil nog door zoeken



    tijdelijke vriendin Bill: BEZET is :LOLIEPOPX3

    Model van Bowie (2x):



    Ik heb nodig:


    Tekstje

    Rol

    Foto

    Naam

    leeftijd










    en sorry als ik schrijf en je hbet het anders bedoelt of ik maak je niet zoasl je wou: het is mijn serie.


    danku en ik kies de gene die het leukst lijkt en niet die het er eerst is ik kijk op alle pagina's en geef iedereen een kans.


    danke (H)(flower)(K)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ooh heb ik echt die rol?öKei hard bedankt enzu :] <3

    Ooh heb ik echt die rol?öKei hard bedankt enzu :] <3


    Graag gedaan^^(A)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    bedankt voor de rol !
    .. waneer maak je deel 1 (A)?
    xX.

    Joepie!
    Blijf ik nog in de Quiz of niet?

    Joepie!
    Blijf ik nog in de Quiz of niet?


    yupyup da komt allemaal goewd en ik ben al bezig met deel 1 aleen ikmaak er eerst een paar voordat ik hem er opzet want ik ben ook nog bezig met zoeken voor:


    meisje waar Gustav achter loopt


    en nog 2 modellen


    dus het kan nog een tijdje diren en als niemand wil dan vezin ik zelf wel ;)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Okay ik help wel!
    Hier voor dat meisje

    Naam;

    Leeftyd;

    Foto;

    Tekstje;

    Heey!
    Mijn naam is dus zoals je misschien al door had Anna en ik leef al 18 jaar op deze planeet. Ik doe veel aan sport namelijk ik doe atletiek en ook ga ik veel shoppen! Maar, ik heb ook een celebrity crush namelijk Gustav Schäfer, die knapperd van Tokio Hotel! Ik MOET en ZAL hem krijgen als moet ik mensen vermoorden!
    Maar moet gaan

    Ciao <3




    Ps; Word ik dan BF ofzo van BIll?

    Naam;

    Leeftyd;

    Foto;

    Tekstje;

    Heey!
    Mijn naam is dus zoals je misschien al door had Anna en ik leef al 18 jaar op deze planeet. Ik doe veel aan sport namelijk ik doe atletiek en ook ga ik veel shoppen! Maar, ik heb ook een celebrity crush namelijk Gustav Schäfer, die knapperd van Tokio Hotel! Ik MOET en ZAL hem krijgen als moet ik mensen vermoorden!
    Maar moet gaan

    Ciao <3




    Ps; Word ik dan BF ofzo van BIll?


    ja dan maak ik je gewn de BF van bill en danke voor het helpen ma het kan nog wel een tijdje duren voor ik een deel maak maar je zit er in ieder geval in en als je het wil weten waneer de eerste er i dan zegg ik het wel ^^ (A)


    xx M


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Tekstje Heey ik ben fleur
    Ik ben 14 jaartjes oud. De meeste mensen denken dat k een huppelkut ben (echt waar:() Maar dat is niet zo. ik houd van Tokio hotel en qua stijl muziek hip-hop. mijn hobby's paardrijden en muziek luisteren. mou dit was iik :P
    (K)



    Rol vriendin van Gustav?



    Foto http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=70378




    Naam Fleur


    leeftijd
    14

    :p