• Kijk, ik wéét dat heel veel mensen vinden dat we Tokio Hotel niet mogen beledigen dat ze niet meer naar Europa komen, maar het word toch wel een beetje te veel,want ze doen nog alleen mààr dingen in Amerika.. een klein voorbeeldje van de o-zo massa mails die ik binnen krijg van Tokio Hotel:

    This September is starting out great for Tokio Hotel and there are tons of opportunities for YOU to get super close to Bill, Tom, Gustav & Georg. Here are this newsletter’s hot topics:
    Tokio Hotel on American Radio!
    Signing Session and free performance in Hollywood!
    Tokio Hotel at the MTV Video Music Awards!



    Zie? ik ben wel blij enzo dat TH het heeft gemaakt in Amerika, maar misschien kunnen ze ook eens heel even naar Europa terugkeren? of denk ik dat nu verkeerd? -____-

    Iedereen heeft daar zijn eigen mening over,en ik ben ZEKER geen slechte fan of zo, maar ik vind het nu toch wel erg worden..

    Ik wil ze ook terug ö Maar wete,stelt u hier is voor da ze in europa een signeer sessie of een gratis concert geve,iedreen weet hoe da ga aflope.Dus eigelijk is het meer positief voor ons dat ze het hier ni doen omdat ze hier blijkbaar meer succes hebbe.

    Ja.. daarom wel ,, maar Saki @ co is ook ontslagen door die Amerikaansecornflakesdoze -__- Omdat ze daar zelfs 'populair' werden, moet ge is voorstelle..

    Dat is nou gemeen
    Die Amerikaanse fans hebben miss wel langer dan 2 jaar gewacht voor TH. Kom op zeg! Wees aardig voor die mensen en dan moet je maar niet fan worden van een internationaal artiest. Als ze beroemd worden in Azië en Ocianië wordt het nog erger.
    Sorry, maar dit noem ik het niet gunnen voor je andere medefans

    (...)

    WAAAAAAAAAT? Gratis concerten? Oké ik flip hier ongeveer!
    Ik ook xD

    Dat is nou gemeen
    Die Amerikaanse fans hebben miss wel langer dan 2 jaar gewacht voor TH. Kom op zeg! Wees aardig voor die mensen en dan moet je maar niet fan worden van een internationaal artiest. Als ze beroemd worden in Azië en Ocianië wordt het nog erger.
    Sorry, maar dit noem ik het niet gunnen voor je andere medefans


    2 Jaar? HALLO?? Pas 2 jaar geleden is TH doorgebroken in Europa.. En ik ben al 3 jaar fan, dus ik weet het wel (: En ieder zijn mening hea? Dan noem jij het maar niet gunnen, ik heb niets over die Ameriken gezegd. We hebben het hier over de roem die naar TH hun kopke stijgt, REMEMBERR?

    Whaat ? het niet gunnen voor een medefan ? tuurlyk wel maar eerst waren ze alleen in duitsland en omsteke.. Moeten die Amerikanen TH maar niet van ons pakken xD Ik bedoel ik vind het wel goed enz dat ze ook eens naar Amerika gaan. Maar toch niet gelijk al zoveel ?


    Because Nobody Love's

    Ze doen nu misschien wel optredens in de USA. Maar als ze bij ons toeren, weet ik zeker dat de amerikanen hetzelfde gaan zeggen van dat TH alleen maar in Europa tourt.
    Nu moeten ze gewoon aan hun album werken en daarna komt er zeker nog een europese tour.


    Real music is hidden behind the notes

    (...)

    GRATIS CONCERTEN? Daar weet ik niets van O.O
    maar idd, iedeereen heeft gelijk.. want ik heb eerlijk gezegd nog nooit Tokio Hotel weten signeersessies te geven in BE of NL..
    En geef toe, wie heeft er al massas Tokio Hotel mails gehad met als titel: 'VOTE FOR THE EMA'S!!' ?
    Dat hadden ze met de TMF Awards 2007 niet hoor..


    jah, das al de 3e keer ofzo da als ge een cd koopt of een tshirt draagt da ge zoon bandje krijgt waarmee ge gratis na binne moogt... ge moet wel op tijd zijn natuurlijk, ma daar wil ik wel voor opstaan ze!

    ik weet niet of dat bij jullie ook zo is maar

    wij moeten wel stemme voor die mtv awards maar we kunnen nog ni eens meevolgen op tv en ook ni op telent digitaal

    nu vinden jullie het zeker onozel dat ik daarover klaag maar toch....


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    2 Jaar? HALLO?? Pas 2 jaar geleden is TH doorgebroken in Europa.. En ik ben al 3 jaar fan, dus ik weet het wel (: En ieder zijn mening hea? Dan noem jij het maar niet gunnen, ik heb niets over die Ameriken gezegd. We hebben het hier over de roem die naar TH hun kopke stijgt, REMEMBERR?
    Nee, maar hoe ik het leest komt het er wel op neer. En we hebben internet en als het aan NL lag waren we ook pas sinds monsoon fan geworden. Maar dankzij internet...
    maar ja, tis ook jouw mening

    (...)
    Ja.. daarom wel ,, maar Saki @ co is ook ontslagen door die Amerikaansecornflakesdoze -__- Omdat ze daar zelfs 'populair' werden, moet ge is voorstelle..

    Volgens mij zit er meer achter da saki gedoe,maar de amerikane sucke gewoon.Kben zo kei bang om da die nimeer naar europa kome en ons te vergete,maar tog weet ik da ze da ni gaan doen.Eens da ze er helemaal door gebroke zijn..bestede ze echt terug VEEEL MEER aandacht aan europa ze ;DIk vin die franse fans trouwes ook sucke ö!

    Hmmf,, niemand luisterd naar my XD


    Because Nobody Love's

    ik weet niet of dat bij jullie ook zo is maar

    wij moeten wel stemme voor die mtv awards maar we kunnen nog ni eens meevolgen op tv en ook ni op telent digitaal

    nu vinden jullie het zeker onozel dat ik daarover klaag maar toch....


    jah, ze geven het de week erna op tmf, maar dan is er natuulrijk niks meer aan :D

    FRANSE ZIJN DOM XD


    Because Nobody Love's

    (...)

    jah, ze geven het de week erna op tmf, maar dan is er natuulrijk niks meer aan :D



    echt?
    hoe laat en wanneer?


    I need you like a heart needs a beat

    Kijk ik snap zowiezo niet waarom Amerika , het is echt zoo cool voor hun maar ik bedoel sinds wanneer luisterd Amerika duits. En als TH dan engels gaat zingen moet ik toch echt zeggen dat TH beter duits kan zingen omdat het dan ook veel gevoeliger enz is !! Ik wil ze terug .. ze behoren tot Europa. Ik ga niet 10.000000 jaar zitten wachten totdat ze weer komen. Dan moet Amerika dat maar doen *Puhh*

    Jaa maar weet je wat ook is? Door dat ze in Amerika willen doorbreken maken ze de duitse nummers engels, en zongen ze 4 maart ook 'alleen' maar engels. sorry maar dat vind ik mishandeling >__< wij zijn amerika niet. Want ik vind duits gewoon veel mooier.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]