• Kijk, ik wéét dat heel veel mensen vinden dat we Tokio Hotel niet mogen beledigen dat ze niet meer naar Europa komen, maar het word toch wel een beetje te veel,want ze doen nog alleen mààr dingen in Amerika.. een klein voorbeeldje van de o-zo massa mails die ik binnen krijg van Tokio Hotel:

    This September is starting out great for Tokio Hotel and there are tons of opportunities for YOU to get super close to Bill, Tom, Gustav & Georg. Here are this newsletter’s hot topics:
    Tokio Hotel on American Radio!
    Signing Session and free performance in Hollywood!
    Tokio Hotel at the MTV Video Music Awards!



    Zie? ik ben wel blij enzo dat TH het heeft gemaakt in Amerika, maar misschien kunnen ze ook eens heel even naar Europa terugkeren? of denk ik dat nu verkeerd? -____-

    Iedereen heeft daar zijn eigen mening over,en ik ben ZEKER geen slechte fan of zo, maar ik vind het nu toch wel erg worden..

    Hmmf,, niemand luisterd naar my XD


    Ik wel xd


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    waar kun je je aanmelden voor die brief?


    I need you like a heart needs a beat

    Jhaa ik ook . was jij er ook 4 maart ? ik bedoel duits heeft voor mij veel meer gevoel erin en het klinkt gewoon leuk ik bedoel. Ik ben toch ook fan geworden toen ze duits waren ?


    Because Nobody Love's

    Jhaa ik ook . was jij er ook 4 maart ? ik bedoel duits heeft voor mij veel meer gevoel erin en het klinkt gewoon leuk ik bedoel. Ik ben toch ook fan geworden toen ze duits waren ?


    op wb hebben ze ook maar 2 liedjes in het duits gespeeld en de rest in het engels -_-'
    maar ze waren goed!
    alleen had ik liever 2 liedjes in het engels en de rest in het duits


    I need you like a heart needs a beat

    Jhaa ik ook . was jij er ook 4 maart ? ik bedoel duits heeft voor mij veel meer gevoel erin en het klinkt gewoon leuk ik bedoel. Ik ben toch ook fan geworden toen ze duits waren ?


    Ja zeker was ik daar! Maar als ik had geweten dat ze alleen engels zongen had ik niet halfdood hoeven te gaan om vooraan te kunnen staan >__< ik ben fan geworden door schrei :') Duits dus. Maar ik ben ook fan geworden van de jongens van toen.. 16 jaar fzeu, ik vond ze toen persoonlijk ook veel leuker dan nu. Ik vind ze een beetje popiejopie doen..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Oah en ik was nog vergeten xD
    om op dit topicje te zetten ,
    BILL & TOM VAN HARTE GEFELICITEERD XD(L) [omdat ik van ze houd ^^]


    Because Nobody Love's

    Ze zijn pas doorgebroken daar, dus begrijp het gwn dat ze daar nu meer zijn dan hier. Ze bestaan euhm... 4 jaar ofzo, en in die tijd zijn ze àltijd in Europa geweest. Dus wees niet zo en gun ze ook iets. Ze zijn zolang in Europa geweest, en ze zijn mss 2 maanden in Amerika en de wereld vergaat precies. C'mon, doe eens redelijk.

    FRANSE ZIJN DOM XD

    HELL YEAH
    [srry voor fransmens liefhebbers maar ik moet ze niet]


    Dead but delicious

    In de HK stond dat ze tot het einde weg blijven maar ik denk dat als ze terug zijn in Europa dat er een heel aantal fans ze niet meer geweldig vinden omdat ze ons een klein beetjhe laten stikken!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    (...)

    Ja zeker was ik daar! Maar als ik had geweten dat ze alleen engels zongen had ik niet halfdood hoeven te gaan om vooraan te kunnen staan >__< ik ben fan geworden door schrei :') Duits dus. Maar ik ben ook fan geworden van de jongens van toen.. 16 jaar fzeu, ik vond ze toen persoonlijk ook veel leuker dan nu. Ik vind ze een beetje popiejopie doen..


    Maar schrei is nog steeds cool alleen die engelse liedjes vind ik gewoon echt minder hoor Ö Ik heb ze op google ondekt xD pas 2 jaar geleden en toen vond ik ze ook zoo schattig. En met bill's mooie haartjes. Het valt wel mee met het popiejopie gedoe maar toch zou ik ook die lieve kleine bill van devillish terug willen [A]


    Because Nobody Love's

    sorry hoor.. maar TH weet zelf ook wel dat de trouwste fans hier in europa zijn, dus ze komen gwn vanzelf trug! en komop ze richten zich nu gwn even op Amerika klaar wij komen heus wel. we hebben al mega lang "aandacht" van hun gehad, Amerikaanse fans mogan dat toch ook wel even?


    when words fail, music speaks.

    Oah en ik was nog vergeten xD
    om op dit topicje te zetten ,
    BILL & TOM VAN HARTE GEFELICITEERD XD(L) [omdat ik van ze houd ^^]


    Dat heb ik in me msn staan. :')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    STOPMETZEIKENOVERHUNSUCCESINAMERIKA

    fckn wannabe's jong!

    srry ze, kbn pissed en kan niet tegen dit soort topics, omdat het allemaal zuivere shit is. aandacht vragen, ja. DUSHOUNUGWNFUCKINGALLEMAALJULLIEKLEPDICHT!

    sorry hoor.. maar TH weet zelf ook wel dat de trouwste fans hier in europa zijn, dus ze komen gwn vanzelf trug! en komop ze richten zich nu gwn even op Amerika klaar wij komen heus wel. we hebben al mega lang "aandacht" van hun gehad, Amerikaanse fans mogan dat toch ook wel even?



    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Tuurlyk maar wel voor even aandacht XD


    Because Nobody Love's