• Bij sommige dan,
    dat vaak de eerste username 'makkelijk' is, of hoe je het ook wilt noemen.
    En de latere, wat origineler/mooier/etc.
    Bijv. bij mijn eerste username was Itsminke.
    Die vind ik niet raar ofzo, maar hij is wat onorigineel, en klinkt niet leuk of mooi.
    En daarna vind ik mijn usernames leuker worden.

    Dus wat mij dus opviel.
    Dat soms de eerste username vaak wat is met je naam ofzo, niet iets speciaals. En daarna de usernames steeds leuker worden.
    Ik zeg niet dat dat bij iedereen zo is hoor!

    Wat vonden jullie van je eerste/tweede username?

    Xies.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2011 - 15:30 ]

    Mijn eerste was inderdaad het toppunt van lelijkheid. ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Jaa dat is waar, want mijne was feyza2612 en ik schaam me er nog steeds voor hahaha.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vond hem wel leuk, haha.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mijn 1ste was jaapabc, best wel lelijk, nu wil ik het quizlet record vaakst van username gewisseld halen(nerd) en daarom wissel ik vaak(elke 2 weken) van username(typing)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Mijn eerste username was Rio. Die naam had ik van de film. Ik vind hem eigenlijk wel leuk, hihi. Daarna nam ik Arceus en Swanepoel. Nu Masai ;)
    Ik denk ook trouwens dat het er een beetje aan ligt hoe oud je was toen je lid werd.


    Here & Now

    De allereerste van mijn eerste account (ik heb er drie gehad) dat was ook zo een mongole naam, haha. Iets van 'hahailufu' ofzo hahahahaha.

    Mijn eerste username is MusicFreak96 :'D nogal lelijk en stom. Mijn tweede is Kakzak, eigenlijk vind ik die wel awesome klinken 8D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Waarom is deze omhoog geschopt --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Achjaa, mijn eerste was gewoon een beetje random. Maar dat was meer omdat ik eerst gewoon wou kijken hoe Q was, en daarna begon ik er pas echt weer verslaafd aan te raken.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ik gebruikte mijn eerste met veel dingen


    You can't not look cool with a crossbow.

    Mijn eerste twee of drie waren best flut :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Klopt, mensen worden ouder en gaan beter nadenken :]
    Mijn eerste was MyTourniquet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ha, ja bij mij ook, eerst ZEExKOEKJE, toen xGiraf, nouja toen kwamen de betere. haha


    Alleen maar tranen van geluk

    pff, mijn rijtje is yeahhannah, squidward, butters en nu regigigas ghehe xd


    We can't spend our lives waiting to live.

    mijn eerste was echt horror (op mijn andere profiel) Hier begint het bij Amaryllis, Marquise, Pemberley, Astarte, Rebelicious


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.