• Bij sommige dan,
    dat vaak de eerste username 'makkelijk' is, of hoe je het ook wilt noemen.
    En de latere, wat origineler/mooier/etc.
    Bijv. bij mijn eerste username was Itsminke.
    Die vind ik niet raar ofzo, maar hij is wat onorigineel, en klinkt niet leuk of mooi.
    En daarna vind ik mijn usernames leuker worden.

    Dus wat mij dus opviel.
    Dat soms de eerste username vaak wat is met je naam ofzo, niet iets speciaals. En daarna de usernames steeds leuker worden.
    Ik zeg niet dat dat bij iedereen zo is hoor!

    Wat vonden jullie van je eerste/tweede username?

    Xies.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2011 - 15:30 ]

    Ik heb nog steeds mn eerst user name :$. But I like it (H)(H)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    losingyou, iced, Mahogany, Cartman, West, Native, Poppins, Junglebeat en nu terug West. Ik vind ze best wel meevallen (nerd)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mijn eerste was TayleyHaylor x]

    Suomi , Fender, Knoxville, Comeau en nu weer Knoxville (:

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 20:04 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    mijn eerste was Kianah (ik heet kiana)
    toen CakeAndChoc toen BJORNOOOOO en nu weer CakeAndChoc :)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Mijn eerste username was xRescueMe door TH, oh jeetje. Maar vanaf dan werd het goed vind ik. (krul)

    'Flare' is nog maar m'n 3e username, de andere 2 zijn Reverie & Azhuria. Ik vind ze niet echt erg ofzo... (maar ik had ook eerst gekeken wat voor soort usernames andere mensen hadden voor ik me aanmeldde...)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mijn eerste was JongEnBlond, die vind ik nog steeds wel grappig. Maar Taize betekent meer voor me.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn eerste username was Jipster10. Omdat één van mijn leraren me toen der tijd de hele tijd "Chipster" noemde, en me niet "Jip" KON noemen of zo, en ik toen tien jaar was :'D
    Daarna veranderde ik het in Jipster, en dat vond ik ook lame.
    Dus toen maar de naam van mijn lievelingspony, Wiarda :'D (stiekem weet ik zeker dat dit mijn mooiste is en blijft. Ik wil geen nieuwe :'D )


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    eerste was krullebol, mijn usernames zijn nog altijd afgeleid daarvan ^^
    Maar wel iets moderner zegmaar, hihi

    Het was mij ooit ook al eens opgevallen haha ja.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Mijn eerste was Taraluis en die vind ik nog steeds heel goed omdat ik die overal gebruik (A) sinds mijn 8e al 0.o
    En toen XxTaraxX Dies saai
    En toen weer Taraluis <3
    En nu Pantalaimon
    Dus het klopt bij mij niet echt


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Die van mij was eerst xEllennx volgens mij. Daarna Login, daarna Shuffle, daarna Login, daarna Deep, daarna Tuesday, en nu dit :Y)

    2Krull4U schreef:
    eerste was krullebol, mijn usernames zijn nog altijd afgeleid daarvan ^^
    Maar wel iets moderner zegmaar, hihi


    ahaaa jaa ik houd van je usernames. xd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Pantalaimon schreef:
    Mijn eerste was Taraluis en die vind ik nog steeds heel goed omdat ik die overal gebruik (A) sinds mijn 8e al 0.o
    En toen XxTaraxX Dies saai
    En toen weer Taraluis <3
    En nu Pantalaimon
    Dus het klopt bij mij niet echt


    Ik moet eventjes weten waarom 'Taraluis'? Vroeg ik me altijd af.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    xxIngalinexx, Sugarlipz, LikeDiamonds, Clums, Pancakez, Breathlessx, passerPUNT, xSummerRain, Drizzle, xFelton.

    xxIngalinexx was m'n eerste en dat is mijn naam, dus niet zo origineel. Ik heb wel een originele naam, dus ergens was het wel origineel (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.