• is zo gênant! x'D Goed, ik had wel een reden, ik was op weg naar het ziekenhuis om foto's te laten maken omdat mijn hand misschien gebroken was (uiteindelijk is hij alleen gekneusd). Maar ik moet wel zeggen dat ik me even heel erg ongemakkelijk heb gevoeld. Vooral omdat het net mijn engste leerkracht was. Hij geeft Latijn, dus je kunt je er misschien iets bij voorstellen.

    Hebben jullie da al eens meegemaakt? (Ik bedoel wel, tijdens school)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 maart 2011 - 21:16 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Met carnaval kom ik altijd mijn oud mentor tegen,dat is vreemd. Maar normaal heb ik er niet z'n problemen mee.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ben een leraar van mij tegengekomen in een disco :Y). En iemand anders heeft een ex-lerares van ons in diezelfde zaal met iemand bezopen zien zoenen :'DD


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahaha jep.
    Mijn mentor is de vader van mijn stiefzus en ik zie hem dus vaker dan andere leerlingen.
    Ik was aan het spijbelen en zei dat ik uitval had, komt hij binnen.
    GOSH DAT WAS HET ERGSTE OOIT.
    Mn vader boos, leerkracht boos, mocht ik mooi nablijven, en ik had huisarrest.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    TheBoss schreef:
    Ben een leraar van mij tegengekomen in een disco :Y). En iemand anders heeft een ex-lerares van ons in diezelfde zaal met iemand bezopen zien zoenen :'DD

    oké, dat lijkt me ook heel erg. ;o Maar ik bedoelde wel tijdens de schooluren. (A)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    2D schreef:
    Hahaha jep.
    Mijn mentor is de vader van mijn stiefzus en ik zie hem dus vaker dan andere leerlingen.
    Ik was aan het spijbelen en zei dat ik uitval had, komt hij binnen.
    GOSH DAT WAS HET ERGSTE OOIT.
    Mn vader boos, leerkracht boos, mocht ik mooi nablijven, en ik had huisarrest.

    Ik zou er niet tegen kunnen moest mijn mentor zoveel weten van mijn persoonlijke leven. ;o En awh, heel erg stom, ja.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mijn mentor heeft een metalbandje en wij zijn een keer met een paar mensen naar hem toe gegaan toen hij in een café had opgetreden, en hij was ladderzat :'D Best komisch.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nog nooit mee gemaakt. Gelukkig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    haha ja, wij moesten voor zorg en welzijn boodschappen doen voor school. Kwamen we onze directrice tegen (: En de volgende dag, de onder directrice.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mijn vriendin ging spijbelen. Kwam ze net buiten school de leraar tegen die ze dan zou hebben x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    ja onder school tijd, ik was bij de ortho geweest en mijn moeder sleepte me mee naar een kledingwinkel, dus wij komen naar buiten met een paar tassen loopt mijn mens en natuur aan de overkant van de straat:|


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik vind het al erg genoeg als ik mijn leraar in de supermarkt zie, leraren hebben gewoon geen leven buiten school. Vind ik D:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik ben er eens een tegengekomen in het zwembad o.o
    Geloof me, dat wíl je niet meemaken )';


    Me so good.