• vandaag op school viel het me opeens op hoevaak mensen toch over elkaar roddelen... ik hou daar helemaal niet van, een beetje mekaar af zitten te kraken om onze tijd een beetje te vullen -,- dan hoor ik zo van:
    ''ja heb je al gehoord van die en die.....'' en dan allemaal gezeik erachteraan, terwijl je die persoon niet eens kent ofzo. dat is toch stom? wat vinden jullie daar van?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik roddel echt heel wat af met mijn beste vriendinnen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Busquets schreef:
    Ik roddel echt heel wat af met mijn beste vriendinnen.

    jongens zie je dat vaak niet doen :X


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)
    jongens zie je dat vaak niet doen :X


    Ik ben ook geen jongen (;


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mensen doen dat om zich beter te voelen omdat zij niet zo zijn. Het is erg, maar uiteindelijk laat het ons goed voelen =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    StillBored schreef:
    (...)
    jongens zie je dat vaak niet doen :X

    Ik roddel ook wel vaak, zelfs onbewust soms..
    En daar zou je nog van verschieten. Ik heb eens een hele namiddag bij een groep jongens gezeten en die konden er ook wat van (;


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Haha, dat soort roddels hoor ik altijd mensen in mijn klas vertellen xd Mijn vriendinnen en ik die horen dat geeneens:Y) Het is wel zo dat als we iemand zien in vreselijke kleding, dat we het daar weleens over hebben.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik vind het eigenlijk best lullig. Maar ik doe het zelf ook, dusja. Zolang je het maar niet weet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Busquets schreef:
    (...)

    Ik ben ook geen jongen (;

    hahahaa dat is waar domme opmerking -,-
    maar t zou toch wel balen zijn als die roddel over jou gaat x'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jongens roddelen ook hoor! (alleen weten wij meisjes daar minder af) Maar ik ken genoeg jongens die roddelen.
    Big deal, jij gaat mij niet wijsmaken dat jij nooit roddelt. (:


    Get outta my head!

    Geloof me, jongens zijn daar vaak nog erger en gemener in. Ik heb heel wat pauzes bij jongens gezeten en daar hoor je me daar toch wat langskomen.

    Ik doe het ook wel eens, maar dan over mensen die ik ken en niet mag. Ik kraak ze niet af ofzo, echt roddelen en gemeen doen is het ook niet, maarja. Het zijn bij mij meer opmerkingen over hun gedrag of hoe anderen op diegene reageert x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Reloaded schreef:
    Jongens roddelen ook hoor! (alleen weten wij meisjes daar minder af) Maar ik ken genoeg jongens die roddelen.
    Big deal, jij gaat mij niet wijsmaken dat jij nooit roddelt. (:


    hahahaa ik ben ook geen engeltje nee x3
    meestal zeg ik het dan ook tegen de persoon zelf waar we het over hebben -,-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik vind het ook lullig, maar ik doe er zelf net zo hard aan mee.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    StillBored schreef:
    (...)
    hahahaa dat is waar domme opmerking -,-
    maar t zou toch wel balen zijn als die roddel over jou gaat x'D


    Haha (:
    Kan mij niets schelen wat mensen over mij lullen. Ik mag hun toch allemaal niet, dus hun mening interesseert me ook niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Als je het over iemand hebt met iemand anders, zodat je hem of haar kunt helpen is het toch niet erg?
    Wat dat doe ik wel eens........


    Happy Birthday my Potter!

    Iedereen doet het, ik vind dat je er geen drama van moet maken.

    Bekijk het zo, hoe kom je anders te weten of je vriendinnen wel betrouwbaar zijn, en of die ene leuke jongen nog vrij is, en wat z´n hobby´s zijn enzo?

    En, het is ook nog eens leuk en gezellig.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the