• vandaag op school viel het me opeens op hoevaak mensen toch over elkaar roddelen... ik hou daar helemaal niet van, een beetje mekaar af zitten te kraken om onze tijd een beetje te vullen -,- dan hoor ik zo van:
    ''ja heb je al gehoord van die en die.....'' en dan allemaal gezeik erachteraan, terwijl je die persoon niet eens kent ofzo. dat is toch stom? wat vinden jullie daar van?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    BloodyGum schreef:
    Als je het over iemand hebt met iemand anders, zodat je hem of haar kunt helpen is het toch niet erg?
    Wat dat doe ik wel eens........


    hahahaa owkee het punt is dat iedereen roddelt maar het soms gewoon nergens op slaat en slap is x3 soms is roddelen gemeen, soms kan het geen kwaad. mischien kun je het ook tegen dat meisje zeggen? dan help je dr pas echt :P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)

    hahahaa owkee het punt is dat iedereen roddelt maar het soms gewoon nergens op slaat en slap is x3 soms is roddelen gemeen, soms kan het geen kwaad. mischien kun je het ook tegen dat meisje zeggen? dan help je dr pas echt :P


    Ja dat doe ik later dan ook altijd, maar eerst praat ik er met anderen over zodat ik hem of haar dan beter kan helpen. Verder roddel ik eigenlijk niet. Als ik dat wel doe voel ik me namelijk gelijk heel slecht :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Ja dat doe ik later dan ook altijd, maar eerst praat ik er met anderen over zodat ik hem of haar dan beter kan helpen. Verder roddel ik eigenlijk niet. Als ik dat wel doe voel ik me namelijk gelijk heel slecht :Y)

    dat vind ik een hele goede eigenschap (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik val op zich wel mee als roddelaar vind ik, maar bij mensen waar ik gewoon een ontzettende hekel aan heb ken ik geen genade. Die kraak ik zonder medeleven af :]


    No growth of the heart is ever a waste

    StillBored schreef:
    (...)
    dat vind ik een hele goede eigenschap (:


    Dankje :$


    Happy Birthday my Potter!

    Busquets schreef:
    Ik roddel echt heel wat af met mijn beste vriendinnen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind het wel lullig, maar zelf doe ik het ook wel :Y).


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ergens vind ik het ook wel lullig, maar het is gewoon leuk om over mensen te praten :x

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 15:31 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ik roddel ook niet

    echt niet

    ik snap niet dat mensen gewoon niks beters te doen hebben dan de levens van anderen in de gaten te houden.


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Iedereen doet het,..ik ook mr dn meestal over dinge die die mensjes zelf ook al weten en geheime van die gene prate we altij wel over,.. mr vertelle t noit door,.. das zwak(cat),.. (A)

    En soms kan het nog gezellig zijn *gniffel* ;D


    Only those who listen can hear

    Busquets schreef:
    Ik roddel echt heel wat af met mijn beste vriendinnen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Maar iedereen doet het, dus dan is het niet gemeen meer.
    En als je iets positiefs zegt, komt er ook iets negatiefs achteraan.


    Food.

    StillBored schreef:
    (...)
    jongens zie je dat vaak niet doen :X


    Haha het zou je verbazen hoeveel jongens roddelen.
    Het lijkt minder erg dan bij meisjes,
    maar ik trek heel veel op met jongens,
    en je zou ze eens te keer moeten horen gaan..
    horen en zien vergaat je hoor!


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik roddel best veel ;3
    Soms over hele gemene dingen, maar soms ook iets minder gemeen (;


    Me so good.

    Ik roddel bijna nooit,omdat ik het dom vind.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 16:55 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall