• Of in dit geval twee, vind ik dan. De Rode Duivels (nationale voetbalploeg van België ) zijn 2 keer op rij gewonnen (tegen Oostenrijk en Azerbeidzjan) en iedereen is wild, het wordt uitgezonden op het nieuws etc. Ergens kan ik het wel begrijpen, omdat het 6 jaar geleden is dat ze twee keer op rij wonnen, maar dan nog vind ik niet dat je moet denken dat je binnen bent. Ik durf er zelfs voor te wedden dat ze kei hard gaan falen tegen Turkije volgende maand. Ik noem dit puur geluk en het is nu niet dat Azerbeidzjan zo'n sterke tegenstander is. :Y)

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 20:41 ]


    Only losers can act the way you do

    -> titel aangepast voor je :)


    Life is hard and then we die

    NEUT schreef:
    (...)Het nationale Belgische voetbalteam heeft twee keer op rij een wedstrijd gewonnen. Omdat dat 6 jaar geleden is, staat heel het land op z'n kop.

    Nu lach ik jullie voetbalteam officieel uit (baby)

    Ramsey schreef:
    Als ze nou van een enorme tegenstander, zoals Brazilië zouden winnen zou ik het wel begrijpen. Hoewel als het echt een unieke prestatie is. Dan tja.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Nu lach ik jullie voetbalteam officieel uit (baby)


    Ja, ik vraag me altijd af of de Belgen dan niet standaard voor 't Nederlandse team zijn bij EK / WK enzovoorts...?


    It ain't broke, so don't fix it.

    classic schreef:
    (...)

    Ja, ik vraag me altijd af of de Belgen dan niet standaard voor 't Nederlandse team zijn bij EK / WK enzovoorts...?

    Wel bij het junior songfestival, maar dat terzijde.

    Oh, jullie Belgen ook. Kijk, Nederland daarentegen...
    Just kiddin'


    Felix

    classic schreef:
    (...)

    Ja, ik vraag me altijd af of de Belgen dan niet standaard voor 't Nederlandse team zijn bij EK / WK enzovoorts...?
    Niet per se voor Nederland, maar gewoon voor andere ploegen. (':


    Only losers can act the way you do

    Dan nog vind ik het heel flink van ons. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    België speelde geweldig tegen Azerbeidzjan! Dat is trouwens hetzelfde met Nederland. Het is niet omdat ze al zoveel hebben gewonnen dat ze zeker zijn van hun plaats in de EURO 2012. Als ze nu alles verliezen kan het goed zijn dat ze alles kwijt zijn..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    classic schreef:
    (...)

    Ja, ik vraag me altijd af of de Belgen dan niet standaard voor 't Nederlandse team zijn bij EK / WK enzovoorts...?
    In mijn geval, nope..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MarleentjeJR schreef:
    Ben ik de enige die niet weet waar dit over gaat? (baby)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Woeeh, ik vind voetbal alleen leuk als NL moet spelen. Ik was trouwens in Spanje tijdens het WK, echt iedereen daar lachte me uit. -aa-


    It's time to be happy again.

    -proest-
    Glad to be a Dutch supporter.
    En dan te bedenken dat iedereen hier gek wordt wanneer Nederland een wedstrijd een keer niet wint.. :')

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 15:37 ]


    ars moriendi