• Wie gaat deze zaterdag naar die tokio hotel fanmeeting in antwerpe,ja ik wil da wete da ik weet welke mense ik van hierop ga zien ;D

    IK niet srry normaal wel maar ik ga wel 28 oktober naar een fanmeeting in Antwerpen !x'D


    *He's the one.

    Nop sorry ik ga niet omdat 1. al die fans focking gestoord+ gefreakt doen en tóch maar zoals Bomm zei 1 grote zwarte massa is en 2. Ik toch geen tijd heb want met een vriendin[Ook van Q=MissTom] naar de movie ga ^^ Plezier ginter <3

    ik kan nie woon in NL
    ga welnaar quizlet meeting 20 sept.


    We can only learn to love by loving.

    ike mss
    maar ik kom mss effe langs ofzo want ik moet in antwerpe zijn de zaterdag ik ga naar laundry day ma wa vriende
    gaat er iemand van jullie daar ook naartoe?
    (H)

    ik Mss JoyceBeest ^^


    PoisonTrash on camera

    Nop sorry ik ga niet omdat 1. al die fans focking gestoord+ gefreakt doen en tóch maar zoals Bomm zei 1 grote zwarte massa is en 2. Ik toch geen tijd heb want met een vriendin[Ook van Q=MissTom] naar de movie ga ^^ Plezier ginter <3

    Ik wil gewoon gaan omda is mee gemaakt te hebbe ;] Ma eigenlijk ni voor de fans ofso,want da weet ik zelf ook da die zo gefreakt en vooral wannaB zijn me alleen maar zwart en dan ga ik mij schame -_-'

    (...)
    Ik wil gewoon gaan omda is mee gemaakt te hebbe ;] Ma eigenlijk ni voor de fans ofso,want da weet ik zelf ook da die zo gefreakt en vooral wannaB zijn me alleen maar zwart en dan ga ik mij schame -_-'

    moest da in de vakantie geweest zijn dan zou ik er kunnen graken samen met Anouk äber nu gaat da ni want haar ouders zijn erg streng, ik ben al naar 2 fanmeetings geweest

    sorry kga ni