• Members of the WAG-gang:
    Carbonero - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri.
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Linyola - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Villalicious - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.

    Guests
    Navasinator - Larissa - WAG van Jesús Navas.
    H0USE - Lotte - WAG van Iker Casillas & Simon Kjaer.
    Kuyt - Claire - WAG van Dirk Kuijt & Arjen Robben.
    Armin - Rose - gebande WAG van Cristiano Ronaldo, forever in our hearts.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ramsey schreef:
    (...)

    Echt? Nee, toch!

    Ja, ik was echt heel zenuwachtig, en ik was een stukje tekst even kwijt, en ik weet dat ik veel beter kon!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Carbonero schreef:
    (...)Waarom niet?

    Mijn mama is jarig, dus er komt bezoek. En morgen moet ik leren, in de tuin werken en naar m'n werk


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    @ Anne

    Z-A Candy 

    Vijf doodgewone meisjes, gemixt met een hele ploeg bekende voetballers. De nieuwste reality soap wordt tot stand gebracht in Zuid-Afrika waar dit jaar het Wereld Kampioenschap voetbal wordt gehouden. Vijf meisjes reizen mee met het land waar ze in wonen. Spanje. Zo zijn [1] en [2] nog maar juist naar Barcelona verhuist, woont [3] al haar hele leven aan de kust, is [4] een platinablonde Californische die iedere dag al met voetbal gecomfronteerd wordt en maakte [5] net een wereldreis en had ze een pitstop in Servilla. De vijf meisjes reizen met het hele team mee naar Zuid-Afrika waar ze 24/7 gecomfronteerd worden met voetballers. De meisjes zijn elks apart. Zo is [1] de enigste die een serieuze relatie kan aangaan, maar houdt hij ook stand na die ene maand van vreugde en plezier? Zo is [2] een levensgenieter en kruipt ze met iedere gast in bed die ze ook maar een beetje ziet zitten. Maar wat gebeurt er als [2] met het vriendje van haar beste vriendin in bed kruipt? Zo mist [3] haar thuishaven en is ze altijd wel aan de kust te vinden, maar wat als de media achter haar kleine geheimpje komt? Zo wordt [4] nog meer gecomfronteerd met voetbal, mist ze haar dure Ferrari, beautysalons en papt ze aan met de vijand. En [5] die niets liever wil dan Zuid-Afrika verlaten en derest van de wereld zien.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 10:20 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Carbonero schreef:
    @ Anne
    Z-A Candy 

    Vijf doodgewone meisjes, gemixt met een hele ploeg bekende voetballers. De nieuwste reality soap wordt tot stand gebracht in Zuid-Afrika waar dit jaar het Wereld Kampioenschap voetbal wordt gehouden. Vijf meisjes reizen mee met het land waar ze in wonen. Spanje. Zo zijn [1] en [2] nog maar juist naar Barcelona verhuist, woont [3] al haar hele leven aan de kust, is [4] een platinablonde Californische die iedere dag al met voetbal gecomfronteerd wordt en maakte [5] net een wereldreis en had ze een pitstop in Servilla. De vijf meisjes reizen met het hele team mee naar Zuid-Afrika waar ze 24/7 gecomfronteerd worden met voetballers. De meisjes zijn elks apart. Zo is [1] de enigste die een serieuze relatie kan aangaan, maar houdt hij ook stand na die ene maand van vreugde en plezier? Zo is [2] een levensgenieter en kruipt ze met iedere gast in bed die ze ook maar een beetje ziet zitten. Maar wat gebeurt er als [2] met het vriendje van haar beste vriendin in bed kruipt? Zo mist [3] haar thuishaven en is ze altijd wel aan de kust te vinden, maar wat als de media achter haar kleine geheimpje komt? Zo wordt [4] nog meer gecomfronteerd met voetbal, mist ze haar dure Ferrari, beautysalons en papt ze aan met de vijand. En [5] die niets liever wil dan Zuid-Afrika verlaten en derest van de wereld zien.

    Doen, als ik een rol mag :9~]

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 10:25 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Carbonero schreef:
    Nieuw verhaal idee (:

    Oui tell me! :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Carbonero schreef:
    @ Anne
    Z-A Candy 

    Vijf doodgewone meisjes, gemixt met een hele ploeg bekende voetballers. De nieuwste reality soap wordt tot stand gebracht in Zuid-Afrika waar dit jaar het Wereld Kampioenschap voetbal wordt gehouden. Vijf meisjes reizen mee met het land waar ze in wonen. Spanje. Zo zijn [1] en [2] nog maar juist naar Barcelona verhuist, woont [3] al haar hele leven aan de kust, is [4] een platinablonde Californische die iedere dag al met voetbal gecomfronteerd wordt en maakte [5] net een wereldreis en had ze een pitstop in Servilla. De vijf meisjes reizen met het hele team mee naar Zuid-Afrika waar ze 24/7 gecomfronteerd worden met voetballers. De meisjes zijn elks apart. Zo is [1] de enigste die een serieuze relatie kan aangaan, maar houdt hij ook stand na die ene maand van vreugde en plezier? Zo is [2] een levensgenieter en kruipt ze met iedere gast in bed die ze ook maar een beetje ziet zitten. Maar wat gebeurt er als [2] met het vriendje van haar beste vriendin in bed kruipt? Zo mist [3] haar thuishaven en is ze altijd wel aan de kust te vinden, maar wat als de media achter haar kleine geheimpje komt? Zo wordt [4] nog meer gecomfronteerd met voetbal, mist ze haar dure Ferrari, beautysalons en papt ze aan met de vijand. En [5] die niets liever wil dan Zuid-Afrika verlaten en derest van de wereld zien.

    Dat is echt serieus eén van de beste voetbalideeën hier op Q.


    Hope goes lost but never dies.

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Ja, ik was echt heel zenuwachtig, en ik was een stukje tekst even kwijt, en ik weet dat ik veel beter kon!


    Oei o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ramsey schreef:
    (...)

    Oei o.O

    Ik heb het gewoon compleet verneukt


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lynn, doen!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Ik heb het gewoon compleet verneukt


    Wacht je cijfer nou maar af. Ik weet zeker dat het wel meevalt (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ramsey schreef:
    (...)

    Wacht je cijfer nou maar af. Ik weet zeker dat het wel meevalt (:

    Nee echt niet


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Nee echt niet


    Ik was er niet bij dus ik kan niet echt goed oordelen en ik heb je nooit horen zingen, dus. Maar ik weet zeker dat het meevalt. En hoe dan ook ik ben trots op je. Zingen voor een volle zaal! Dat doe ik je niet na.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Lien!
    Waar haal je het lef vandaan om Nick Aaron te laten slaan? Dat vind ik dus niet kunnen. ):


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Elena trust me, het komt vast goed (:


    Hope goes lost but never dies.

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Doen, als ik een rol mag :9~

    Ik ben nu een rollentopic aan't maken en dan naar de apotheker (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.