• hebben zon verdomd leuk accent, ja voor mij is dat een accent. Ik vind dat zo schattig!


    We're all mad here.

    Hulde aan mijn Brabants accent 8D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ohmygaskarth schreef:
    Hehe, hoor ik zowat elke dag. Meestal verstaan jullie ons toch niet ? (':
    ik vind Nederlandse accenten zo ontzettend lief klinken, vooral sinds jullie zo beleefd spreken, met 'je' etc.

    Hahaha xd
    Kom ik aanzetten met mijn harde g enzo, hier en daar half Gronings, beetje Fries erdoor en nog wat groffe woorden. Weg met dat lieve [;
    Beleefd met 'je'? (':


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ah, dankje. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Optimistic schreef:
    Ik vind een Nederlands accent irritant, haha :'D
    Dus ja, ik hou ook van mijn Belgisch West-Vlaams accent :')


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik hou mijn comments maar voor me :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Ja, maar ik vind 'U' zo bot klinken, terwijl 'je' echt zacht,lief,beleefd en schattig klinkt.

    Ja, dat vind ik ook (krul)


    effort never betrays you

    Optimistic schreef:
    (...)
    Niet aanvallend bedoelt of zo, maar ik vind echt dat jullie op een rare manier praten.

    Maar dude, jullie gebruiken wel onze taal. :'D


    ars moriendi

    Ik vind het altijd zo vaag als mensen zeggen dat ze geen accent hebben. Uiteindelijk heeft iedereen een accent:Y)
    Ik vind het eigenlijk ook niet echt speciaal leuk ofzo. Ik vind het Belgische accent wel raar klinken, maar dat komt denk ik vooral omdat ik het gewoon niet gewend ben :D


    To live would be an awfully big adventure

    Acceptance schreef:
    (...)
    Jullie spreken toch met 'u'.. hoe kan 'je' dan beleefd zijn..? Lol wtf, haha.
    We spreken met 'gij'. "Gij zij groot." - "Jij bent groot." En als we 'u' gebruiken, is het bezittelijk. "U moeder." - "Jouw moeder." "Das van u." - "Dat is van jou." (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Kuyt schreef:
    (...)
    Maar dude, jullie gebruiken wel onze taal. :'D

    En denk ja dan het Nederlands van vroeger zo werd gesproken als jullie nu praten? en sorry maar dat van 'jullie' taal vind ik echt belachelijk.


    Love? No. I prefer cats.

    Accenten zijn vaag en grappig ;P

    ik heb niet echt een accent ;D te jong om et accent/dialect van culemborg[gelderland] te kennen en ben blij dat ik Geen gronings spreek ;P ik kan et net verstaan XD en 9 van de 10 keer komt et zo raar over ;P

    Mja heb harde&zachte G ;D en volgens iemand een "schattige" rollende R ofzo ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Een dronken jongen die naast me zat in een achtbaan zei ooit tegen mij dat ik "helemaal niet zo Gronings klonk"
    & ja, dat valt opzicht mee, ook al hoor je natuurlijk altijd wel iets boers in mijn stem 8D


    Alleen maar tranen van geluk

    Romeo schreef:
    hebben zon verdomd leuk accent, ja voor mij is dat een accent. Ik vind dat zo schattig!

    niet alleen de meisjes hoor(A)
    maar wij hebben een waloniër in de klas en dat is zo grappig, hij snapt dan de simpele woorden niet en dan denk je; "er komt een interessante, moeilijke vraag" wanneer het hele bord is ondergeklad bij een lastige uitleg en dan is de vraag; "ik begrijp het niet; wat is een oplossing"
    met een supercool belgisch accentxD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    PinkyPromise schreef:
    (...)
    En denk ja dan het Nederlands van vroeger zo werd gesproken als jullie nu praten? en sorry maar dat van 'jullie' taal vind ik echt belachelijk.

    Nederlands komt van Nederland. Omdat jullie vroeger bij onze Republiek hooredn, hebben jullie de taal overgenomen. Maar het blijft ons taaltje, dus ik vind het een beetje raar als je dan zegt dat wij een raar accent hebben terwijl het origineel onze taal is.


    ars moriendi

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Ja, maar ik vind 'U' zo bot klinken, terwijl 'je' echt zacht,lief,beleefd en schattig klinkt.

    haha, terwijl ik het toch echt grappig vindt wanneer je op Belgische tv Belgen boos hoort worden en ze U hoort zeggenxD
    dan lig jij zeker plat als Nederlanders ruzie hebben en zeggen;
    "Ik haat je!"xD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder