• hebben zon verdomd leuk accent, ja voor mij is dat een accent. Ik vind dat zo schattig!


    We're all mad here.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Ik geloof je niet eerlijk gezegd, volgens mij zal jij voor mij nog steeds een 'Nederlands accent' hebben :'D.

    Nederlands is gewoon een taal en je kan meestal horen waar iemand vandaan komt aan zijn accent, maar zoals ik praat is het normaal (: Nederlands is de taal je kan een rotterdams, fries, amsterdams, brabants accent hebben en nog andere. En die heb ik niet (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jacksass schreef:
    (...)
    Nederlands is gewoon een taal en je kan meestal horen waar iemand vandaan komt aan zijn accent, maar zoals ik praat is het normaal (: Nederlands is de taal je kan een rotterdams, fries, amsterdams, brabants accent hebben en nog andere. En die heb ik niet (:

    Da's niet meteen waar, je hoort een verschil tussen Nederlands en Vlaams, en ik zal vast horen dat jij uit Nederland komt, dus voor mij heb jij een accent.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Jacksass schreef:
    (...)
    Ben ik ook, ik woon in Nederland en Nederlands is gewoon een taal en in Flevoland spreken we het best accentloos Nederlands (:
    Nederlands is niet alleen een taal, maar ook het bijvoeglijke naamwoord voor een inwoner van Nederland. :')


    Only losers can act the way you do

    Yunomi schreef:
    Ik vind het wel mooi klinken, maar dood irritant als ze woorden als 'plazant' gebruiken.


    -

    Optimistic schreef:
    (...)
    Niet aanvallend bedoelt of zo, maar ik vind echt dat jullie op een rare manier praten.


    Dat vind ik als Nederlandse ook van de Belgische taal. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Fera schreef:
    (...)Nederlands is niet alleen een taal, maar ook het bijvoeglijke naamwoord voor een inwoner van Nederland. :')


    Dat is een Nederlander of een Nederlandse.
    Nederlands is de taal en het land is Nederland.


    Daar zit dus wel degelijk verschil in. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Dat vind ik als Nederlandse ook van de Belgische taal. :')


    We accept the love we think we deserve.

    Natuurlijk praten wij/zij raar omdat wij er niet gewend aan zijn.
    Als je iets vaker hoort wordt het normaal. En soms ook saai. En daarom zijn accenten leuk. Punt.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Sadistic schreef:
    (...)

    Dat is een Nederlander of een Nederlandse.
    Nederlands is de taal en het land is Nederland.


    Daar zit dus wel degelijk verschil in. :')
    Het is Nederlands.
    Ik merk geen verschil? :')


    Only losers can act the way you do

    Romeo schreef:
    (...)
    Jij let niet goed op bij je geschiedenis? Nederland, belgie en luxemburg waren een. Vroeger heette het geen Nederland; en het was geeb republiek. Nederland werd een republiek na ze gescheiden waren van wat nu België is. Het is neit ' de nederlandste taal' die belgen spelen. Nederlands en Vlaams zijn afstammelingen van wat wij vroeger dan wel niet spraken. Vroeger waren de lage landen (ik heb geschiedenis in het engels dus 'the low countries' in ieder geval) onder bezetting van Spanje; Philip II om precies te zijn. Het was dus niet orgineel 'onze taal' het was orgineel de taal van luxemburg belgië en nederland. Volgensmij hebben de Nederlanders zelfs meer veranderd aan de taal dan de belgen :')

    Nahh t zal wel, ik vind Nederlands van de Nederlanders. :') Vlaams is een accent van het Nederlands, right? Anders had jullie taaltje wel nederlands geheten.


    ars moriendi

    Ik ben een belgisch meisje ^^


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Kuyt schreef:
    (...)
    Nahh t zal wel, ik vind Nederlands van de Nederlanders. :') Vlaams is een accent van het Nederlands, right? Anders had jullie taaltje wel nederlands geheten.
    Wij spreken ook Nederlands, maar hebben gewoon andere dialecten en accenten. :3


    Only losers can act the way you do

    Kuyt schreef:
    (...)
    Nederlands komt van Nederland. Omdat jullie vroeger bij onze Republiek hooredn, hebben jullie de taal overgenomen. Maar het blijft ons taaltje, dus ik vind het een beetje raar als je dan zegt dat wij een raar accent hebben terwijl het origineel onze taal is.

    Schattebout, het is net zo goed onze taal als jullie taal. Wij behoorden ook tot het gebied waar het Nederlands is geboren. Het is niet alsof Vlaanderen op een dag besloten heeft om het NEderlands te gaan spreken. Gewoon omdat een bende aristo's besloten hebben dat we bij die Franse klootjes onder ons moesten horen, zijn wij België geworden. maar we hebben het NEderlands niet van julie geleent, gekocht, gebruikt of whatever. Wij spreken het al net zo lang als jullie.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dat vind ik nu echt lief :Y)
    En, als Nederlanders Vlaams proberen te praten is het altijd zo schattig :3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Het westen van Nederland heeft het beste 'accent' _O_
    En ik vind het Vlaamse accent een beetje irritant idk


    As travars