• Geliefde users van Quizlet,

    Zoals velen van jullie weten heeft Rutger sinds september een dochter. Hij heeft geprobeerd nog genoeg tijd aan Q te spenderen, maar naar zijn zeggen is het niet te doen en vergt de kleine te veel aandacht.

    Hij heeft ons laten weten dat hij binnenkort zal aftreden als admin van Quizlet en heeft gezegd dat wij maar moeten kijken wie de nieuwe admin wordt.

    Om zo eerlijk mogelijk een nieuwe baas van Q te krijgen, zullen er binnenkort democratische verkiezingen uitgeschreven worden waarbij iedereen de kans krijgt om zich verkiesbaar te stellen. Dus niet alleen mods zullen verkiesbaar zijn, maar iedereen die lid is op Q.

    Bij voorbaat dank voor het begrip!


    > 1 april grap!

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 april 2011 - 10:52 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Iedereen is echt achterdochtig. Maar goed.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Srsly kon er geen geloofwaardiger grap komen ofzo..?

    Rutger zou dit echt wel zelf vertellen als het waar zou zijn, daar heeft hij wel de juiste manieren voor, hoor.(cat)
    /fail.


    everything, in time

    Clueless schreef:
    (...)
    Ja, klopt. Maar toen was het ook wel erg doorzichtig. Nu hebben we ook besloten geen grap meer te doen, omdat al jaren niemand (weinig, ieder geval) het nog geloofden. We vonden het nogal zinloos om het dit jaar ook te doen.

    het nieuws kon toch 1 dagje wachten(A)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Highmore schreef:
    (...)
    Dat was Rick toch niet, maar ene Damian?


    Ik heb hier echt dingen gemist. (cat)
    Wie is Damian? (cat)
    Is dat toevallig die ene mannelijke mod die er was, voor dat Rick mod werd? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    (...)

    Ik heb hier echt dingen gemist. (cat)
    Wie is Damian? (cat)
    Is dat toevallig die ene mannelijke mod die er was, voor dat Rick mod werd? (:

    Jup (krul) Die. Ik vraag me eigenlijk af wat daarmee is gebeurd..


    You move me ......... Kurt

    Awesoooome, wie heeft die grap bedacht? ;D
    Heeft dat er ineens ook mee te maken dat ik ineens mensen kan bannen? oO' Heeel vaag,


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Kikkeli schreef:
    als het 1 april grap is: lol
    Zo niet: Ik vind dat Rick de nieuwe admin moet worden dan :3 als hij wilt.


    Aww dank je wel, leuk dat jullie aan me denken :Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Aww dank je wel, leuk dat jullie aan me denken :Y)


    Lol Rick, je hebt het verraden.:'D
    Aan de manier waarop je het zegt, klinkt het van 'maar tóch fijn dat jullie aan me denken'. Anders had jij heus wel anders gereageerd, iets van: 'ik voel me vereerd, ik wil het best proberen, nee, ik kan dat niet doen ivm met school' of in ieder geval zoiets.:'D
    Period!


    everything, in time

    reyon schreef:
    (...)

    Ik heb hier echt dingen gemist. (cat)
    Wie is Damian? (cat)
    Is dat toevallig die ene mannelijke mod die er was, voor dat Rick mod werd? (:

    Damian was hier in 2008 ongeveer mod (:
    Maar toen is hij gestopt en zelfs helemaal weggegaan.
    Ja hij was dus een van de 2 mannelijke mods voor Rick :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    reyon schreef:
    Pfff. Ik vind het stiekem wel heel verdacht dat Rutger ons dat niet zelf komt zeggen. (cat)
    haha ja net als vorig jaar van dat ze Quizlet weer zouden veranderen in een Quizzensite en al die story's weg zouden gaam

    Huh, ik wil het gewoon doen hoor, alleen moet ik wel even van Rutger SQL uitleg krijgen. Alleen we moeten dan eerst natuurlijk eerlijke verkiezingen houden.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Knijster schreef:
    Hmm, maar stel nou eens voor dat dit echt is, en dat we nu allemaal zo zitten te praten dat het een grap is, dan zal het wel heel erg lullig zijn ;oo.

    Maar ene kant, wil ik niet geloven dat het géén grap is.

    volgens mij denkt iedereen op deze manier hieroxD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Rickjuh schreef:
    Huh, ik wil het gewoon doen hoor, alleen moet ik wel even van Rutger SQL uitleg krijgen. Alleen we moeten dan eerst natuurlijk eerlijke verkiezingen houden.

    Zo jij kan slecht fake doen. x')


    Oh what to do with all the trollkids

    Rick for president! :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.