• [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 22:17 ]

    Horan schreef:
    (...)
    Het is altijd fijn om te weten dat er mensen achter je staan.
    Je kunt op Quizlet inderdaad alles kwijt.
    Ik vind het zelf vaak fijner om mijn problemen te vertellen aan mensen die ik niet ken..

    Inderdaad, als je daar dan een keer ruzie mee krijgt is het ergste dat ze kunnen doen is het vertellen aan mensen die je toch niet kent en nooit mee aanraking in gaat komen.

    Wat rot voor je ;(
    Ik snap waarom hij het uitmaakte, maar ik snap ook waarom het voor jou moeilijk was om te laten zien dat je zoveel van hem hield/houdt.
    Echt, heel veel sterkte ermee<3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Acceptance schreef:
    (...)
    Inderdaad, als je daar dan een keer ruzie mee krijgt is het ergste dat ze kunnen doen is het vertellen aan mensen die je toch niet kent en nooit mee aanraking in gaat komen.

    Dat is voor mij ook een van de redenen dat ik veel op Quizlet zit.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    En ik die dacht dat hij perfect voor je was toen ik alles las tot het punt dat hij eventjes met je moest praten. Ik snap niet dat hij zoiets kan zeggen, na alles wat hij voor je gedaan heeft? Hij is diegene die goed genoeg weet wat het met je doet als hij zo'n dingen zou zeggen, en dan is hij diegene die het jou recht in het gezicht zegt en waarvan het nog het meeste kwetst. Ik snap hem niet. Wat wou hij er nou mee bereiken? Sorry meid, maar als hij zoiets doet, kan ik maar één ding zeggen; dat hij een klootzak is.
    En ik weet dat ik in iedereens naam mag zeggen dat we je steunen (: En dat je altijd wel bij iemand terecht kan. Inclusief mij. Maar dat weet je waarschijnlijk wel eh <3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    nouhja weejt iedereen zecht wel dat hij een lul is,, maar als ik er heel goed over na ga denken kan ik het ook wel begrijpen :$ Niet dat hij je een hoer en shit noemt, maar wel het feit dat hij het van een kant ziet komen. Want als jij je rot voelt en je niet meer weet wat je moet doen, zou hij je moeten helpen nou dat deed hij elke keer weeer, Maar wat nou als hij zich rot voelde. Ik bedoel misschien durfde hij dat wel helemaal niet te zeggen om dathij bang was op je reactie of het zal lijken of het niet erg zou zijn vergeleken jou problemen?
    Ik wil niet hard overkomen,, want ik snap heel goed dat het pijn doet, maar het misschien doet het bij hem ook wel pijn. Het feit dat hij der misschien wel niet over durfde te praten ofiets?
    Echt nogmaals ik zeg dit niet om jou naar beneden te halen, want dat je een hoer bent en dik moet hij gewoon niet zeggen


    /

    Sorry dat ik het zeg maar dat vind ik echt gemeen van hem! Daarmee maakt hij gewoon alles kapot wat hij daarvoor heeft opgebouwd, terwijl hij weet hoe je je voelt! Daar kan ik dus niet tegen.
    En voor jou: heel erg veel sterkte! Ik weet even niets anders te zeggen, sorry. ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Sorry dat ik het zeg maar dat vind ik echt gemeen van hem! Daarmee maakt hij gewoon alles kapot wat hij daarvoor heeft opgebouwd, terwijl hij weet hoe je je voelt! Daar kan ik dus niet tegen.
    En voor jou: heel erg veel sterkte! Ik weet even niets anders te zeggen, sorry. ;o

    ja maar moet hij dan bij der blijven omdat ze iets hebben opgebouwd?
    je kan moeilijk bij iemand blijven als je der zelf geen vrede mee heb


    /

    xMariss schreef:
    nouhja weejt iedereen zecht wel dat hij een lul is,, maar als ik er heel goed over na ga denken kan ik het ook wel begrijpen :$ Niet dat hij je een hoer en shit noemt, maar wel het feit dat hij het van een kant ziet komen. Want als jij je rot voelt en je niet meer weet wat je moet doen, zou hij je moeten helpen nou dat deed hij elke keer weeer, Maar wat nou als hij zich rot voelde. Ik bedoel misschien durfde hij dat wel helemaal niet te zeggen om dathij bang was op je reactie of het zal lijken of het niet erg zou zijn vergeleken jou problemen?
    Ik wil niet hard overkomen,, want ik snap heel goed dat het pijn doet, maar het misschien doet het bij hem ook wel pijn. Het feit dat hij der misschien wel niet over durfde te praten ofiets?
    Echt nogmaals ik zeg dit niet om jou naar beneden te halen, want dat je een hoer bent en dik moet hij gewoon niet zeggen

    Natuurlijk snap ik dat van hem, als hij zich niet prettig meer voelt samen met mij, oke, dan zouden we niet verder moeten gaan. En als hij iets had, natuurlijk praatte we daar dan ook over! En van welke kant je komt snap ik ook, en dit is raar om te zeggen, maar hij was iemand die bijna nooit ergens last van had, dat weet ik zeker. En ik had het helemaal begrepen dat hij het uit wilde maken omdat hij niet meer van me hield of die relatie meer van zijn kant zag komen, maar helaas ging het zo niet. Hij schreeuwde, schold, keek boos en trapte me met elk woord dieper de grond in. Het was alsof hij me nooit had getroost en nooit had gezegd dat hij van me hield.

    Acceptance schreef:
    (...)
    Natuurlijk snap ik dat van hem, als hij zich niet prettig meer voelt samen met mij, oke, dan zouden we niet verder moeten gaan. En als hij iets had, natuurlijk praatte we daar dan ook over! En van welke kant je komt snap ik ook, en dit is raar om te zeggen, maar hij was iemand die bijna nooit ergens last van had, dat weet ik zeker. En ik had het helemaal begrepen dat hij het uit wilde maken omdat hij niet meer van me hield of die relatie meer van zijn kant zag komen, maar helaas ging het zo niet. Hij schreeuwde, schold, keek boos en trapte me met elk woord dieper de grond in. Het was alsof hij me nooit had getroost en nooit had gezegd dat hij van me hield.


    agja het is allemaal ook hard... maar snap wel dat als je een relatie hebt met iemand met problemen je er zelf in mee word getrokken.. kan je behoorlijk de pest in krijgen..


    /

    Wat een ongelooflijke loser! Hij is het je niet waard, en zoals de rest al zegt klinkt het misschien best bot. Veel sterkte. <3
    Super lief dat je zei dat je van ons houd, ik hou ook van jou- ghehe, ik houd van iedereen heen op Quizlet, omdat Quizlet een amazing site is. _O_


    They were never in fact homeless

    xMariss schreef:
    (...)
    ja maar moet hij dan bij der blijven omdat ze iets hebben opgebouwd?
    je kan moeilijk bij iemand blijven als je der zelf geen vrede mee heb

    Dat bedoel ik niet. Ik snap dat als je je er zelf niet meer goed bij voelt je niet samen moet blijven. Ik bedoelde dat hij haar haar beter had laten voelen, dat hij dat had opgebouwd, maar het allemaal weer stuk maakte met zijn beledigingen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik niet. Ik snap dat als je je er zelf niet meer goed bij voelt je niet samen moet blijven. Ik bedoelde dat hij haar haar beter had laten voelen, dat hij dat had opgebouwd, maar het allemaal weer stuk maakte met zijn beledigingen.

    ja dat begrijp ik heb je ook gelijk in.. Alleen als je boos bent of gestressd kan je behoorlijk domme dingen zeggen, maarja het is allemaal ook gewoon hard hoor.. ik bedoel iemand verliezen met wie je een band heb is zoiezo hard.


    /

    xMariss schreef:
    (...)

    agja het is allemaal ook hard... maar snap wel dat als je een relatie hebt met iemand met problemen je er zelf in mee word getrokken.. kan je behoorlijk de pest in krijgen..

    Je wil niet weten hoe vaak ik heb gezegt dat ik hem niet waard ben, elke keer antwoordde hij met geweldige lieve woordjes dat hij er alles voor zou willen doen om mij beter te laten voelen. Ik weet natuurlijk zelf ook wel dat je er gek van kan worden om iemand steeds weer omhoog te trekken uit die put, en iemand zichzelf te zien vernietigen waarvan je houdt, maar ik geloofde hem zonder enige moeilijkheden dat hij me zou helpen. Dat deed hij ook, maar uiteindelijk is het niet zo uitgedraaid hoe ik het gewenst had.

    xMariss schreef:
    (...)
    ja dat begrijp ik heb je ook gelijk in.. Alleen als je boos bent of gestressd kan je behoorlijk domme dingen zeggen, maarja het is allemaal ook gewoon hard hoor.. ik bedoel iemand verliezen met wie je een band heb is zoiezo hard.

    Ik kan het toch niet goedkeuren dat dat zo ver gaat. Maar oké, er zullen vast wel verzachtende omstandigheden zijn. Misschien moeten we het er niet meer over hebben. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Ik kan het toch niet goedkeuren dat dat zo ver gaat. Maar oké, er zullen vast wel verzachtende omstandigheden zijn. Misschien moeten we het er niet meer over hebben. (:

    Denk ook dat dat beter is,, want dan draaid het op een discussie van meningen uit x) loopt nooit goed af..


    /