• dit vond ik op wikipedia het gaat allemaal over Eclipse:

    * 1 nominatie voor "Slechtste Film", met name voor Summit Entertainment[1]
    * 2 nominaties voor "Slechtste acteur", met name Robert Pattinson (in de rol van Edward Cullen) en Taylor Lautner (in de rol van Jacob Black) [2]
    * 1 nominatie voor "Slechtste actrice", met name Kristen Stewart (in de rol van Bella Swan) [3]
    * 1 nominatie voor "Slechtste mannelijke bijrol", met name Jackson Rathbone (in de rol van Jasper Hale) [4]
    * 1 nominatie voor "Slechtste filmkoppel": ondanks dat de prijs in principe voor een koppel is (2 personen), is de ganse filmcast genomineerd[5].
    * 1 nominatie voor "Slechtste regisseur", met name David Slade [6]
    * 1 nominatie voor "Slechtste filmscript", met name Melissa Rosenberg [7]
    * 1 nominatie voor "Slechtste rip-off, verfilming, vervolg, ..." [8]
    * De film werd niet genomineerd in de 2 overblijvende categorieën: "Slechtste vrouwelijke bijrol 2010" [9] en "Slechtste 3D-Film of -effect"

    Uiteindelijk werd er maar 1 prijs toegekend: acteur Jackson Rathbone won deze in de categorie "Slechtste mannelijke bijrol" voor zijn bijdrage aan deze film en The Last Airbender.

    Bron: Wikipedia

    Ja het is gekopieerd. Ik ben geen Twilight hater (i love it). Maar is het echt zo slecht?

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 17:09 ]

    Assassin schreef:
    Lol sommige dingen kloppen wel, maar Jacob is wel goed neergezet vind ik, evenals Jasper.


    en ik vond Nikki en Kellan (Rosalie en Emmett) ook vrij goed vertokt. Vooral Nikki dan. Die was echt geniaal...

    en ik begrijp echt niet hoe ze Jackson die Razzie hadden kunnen geven! man, er zijn echt veel slechtere acteurs. het is gwn omdat ze twilight niet afkunnen... al op gelet? :3


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    De twilight films zijn best leuk, ja klopt, af en toe is het een beetje slecht. Maar dat er zoveel nominaties zijn voor slechtste (..) is een beetje bullshit.


    I will be.

    Okay?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ZeroGravity schreef:
    Nou, das lekker dan. Sta je daar met een prijs die je letterlijk tot slechtste acteur benoemt. En wat zeg je dan in je speech. Dankjewel?


    ik zou zeggen, 'omg thanks, I love raspberries! they taste awesome! right?'

    en dan de volgende dag een oscar meekapen, zoals vaker gebeurd :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.