• Heeft iemand enig idee als ik stop met de pil en ik wacht tot ik ongesteld word, dat duurt altijd even, of ik dan in die tussentijd seks kan hebben?
    Of word je daar zwanger van? o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    naja, ik doe het altijd zonder condoom, maar ik moet wel zeker weten of het 100% veilig is en dat weet ik dus niet op dit moment (:


    De pil is altijd maar 99,9% betrouwbaar. x'D En op dat moment dus ook.


    Your make-up is terrible

    Prosecco schreef:
    Als je ongesteld bent kan je niet zwanger worden, maar met al dat bloed.. zou ik ook niet willen.

    ik heb het ook niet over ín de periode dat ik ongesteld ben, maar zeg maar de tussentijd tussen het laatst innemen van de pil en het ongesteld worden met bloed enzo.
    ik heb altijd een paar dagen niets.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Assassin schreef:
    (...)

    De pil is altijd maar 99,9% betrouwbaar. x'D En op dat moment dus ook.

    nou, die 0,1% neem ik niet zo nauw hoor :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    ik bedoel niet ín het moment dat ik ongesteld ben, want dat is vies
    ik bedoel de dagen tussen het ongesteld zijn en het innemen van de laatste pil.. kan ik dan alsnog niet zwanger worden? :o
    Neeeee :P Kijk, het cyclus, zoals ik geleerd heb, gaat zo. Ongesteld -> 1,5 à 2 weken later eisprong -> 1,5 à 2 weken later ongesteld etc. etc. Als je, je laatste pil inneemt zit je in week drie. Dan ben je dus in fase twee, je eisprong is al geweest en je baarmoeder bereidt zich voor op afbraak. Je kunt dus niet zwanger worden ^^


    Life is hard and then we die

    Ik zou het maar niet proberen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Neeeee :P Kijk, het cyclus, zoals ik geleerd heb, gaat zo. Ongesteld -> 1,5 à 2 weken later eisprong -> 1,5 à 2 weken later ongesteld etc. etc. Als je, je laatste pil inneemt zit je in week drie. Dan ben je dus in fase twee, je eisprong is al geweest en je baarmoeder bereidt zich voor op afbraak. Je kunt dus niet zwanger worden ^^

    haha kijk
    dat wilde ik weten (:
    dus het kan geen kwaad..
    ik heb allemaal niet zo'n verstand van bio enzo.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    En de cycles die iedereen noemt is bij elk persoon verschillend. Dus wie weet heb jij je eisprong pas na 3 weken na je ongesteldheid. Je kan her risico gewoon niet nemen. Lijkt me.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    haha kijk
    dat wilde ik weten (:
    dus het kan geen kwaad..
    ik heb allemaal niet zo'n verstand van bio enzo.
    Ik ook niet hoor, k stond een 6 in de tweede XD Maar sommige hoofdstukken blijven hangen :Y)


    Life is hard and then we die

    Hush schreef:
    En de cycles die iedereen noemt is bij elk persoon verschillend. Dus wie weet heb jij je eisprong pas na 3 weken na je ongesteldheid. Je kan her risico gewoon niet nemen. Lijkt me.
    Maar als je aan de pil bent dan kan je ook gewoon seks hebben als je eisprong hebt, in die stopweek ben je nog steeds beschermt hiervoor + je hebt geen eisprong!


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Maar als je aan de pil bent dan kan je ook gewoon seks hebben als je eisprong hebt, in die stopweek ben je nog steeds beschermt hiervoor + je hebt geen eisprong!

    Weer wat geleerd. :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dan ben je ook nog steeds onvruchtbaar (: Die hormonen/stoffen van de pil zitten dan nog in je lichaam.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik ook niet hoor, k stond een 6 in de tweede XD Maar sommige hoofdstukken blijven hangen :Y)

    i know, de voortplantingshoofdstukken waren wel mijn specialiteit haha
    alleen heb ik niet echt op het ongesteldheidsgedeelte gelet haha


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat kan volgens mij wel en als dat niet kan heb ik zelf denk ik ook een probleem., want de pil is ook een voorbehoedsmiddel, je kan natuurlijk altijd zwanger raken door de pil heen maar die kans is wel klein


    Never forget the things that make you smile

    Courtesan schreef:
    Nee, dan kun je geen sex hebben, want dan is er sprake van ovulatie, het eitje dus. Dan ben je JUIST vruchtbaar.
    ik denk toch dat dat niet klopt.. mijn pilboekje zegt het anders :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Cake schreef:
    Dat kan volgens mij wel en als dat niet kan heb ik zelf denk ik ook een probleem., want de pil is ook een voorbehoedsmiddel, je kan natuurlijk altijd zwanger raken door de pil heen maar die kans is wel klein
    ikook


    Life is hard and then we die