• GEEN RUZIE MAKEN IN DIT TOPIC!

    Beste WeepMe
    Je bent niet meer welkom op Quizlet.nl!
    Je bent geband om de volgende redenen:
    Beste gaby,

    Ik denk dat dit bericht niet geheel onverwachts voor je is. Je hebt al meerdere bans gehad, twee van 7 dagen en een van 21 dagen. Na die ban van 3 weken kwam je terug, maar jou houding veranderde niet. Je bent niet meer gaan rellen of iets anders gaan doen waarbij je gelijk een grote straf kan verwachten, maar je ging wel keer op keer zo ver dat ontzettend veel mensen jouw reacties
    niet leuk vonden. Dat kon je wel zien in dat topic wat je laatst maakte, waarin je jou mening gaf over de users van Quizlet.nl. De users waren het duidelijk niet met je eens.

    De laatste tijd zijn er een aantal undercover-accounts geweest die gebruikt werden om te spammen, te rellen en vervelend te doen.Wij hebben genoeg bewijs dat Jij dit was, of hier in iedergeval bij betrokken bent gewee

    Wij kunnen dit alles niet accepteren en hebben uiteindelijk besloten jou permanent te verbannen van Quizlet.nl

    Met vriendlijke groeten,

    De mods

    Duur van de ban: Permanent
    Met vriendelijke groet, Quizlet.nl


    Daarom is ze dus geband.

    Maar de Spamaccounts waren niet van Gaby!, behalve eentje h0m0, die had ze samen met nog iemand anders.
    Nog een uitleg:
    De spamaccounts die er waren stonden op een niet bestaand IP adres. .

    \r\n\r\n is er gekomen nadat ze van hotmail heeft gekopieerd en het is eigelijk gewoon een nieuwe alinea die begint. ik heb ze ff eruit gehaald zodat het wat handiger te lezen is.

    Gaby wil graag dat jullie je mening over haar op msn tegen dr zeggen dan hier in dit topic -bijv met dat taart, dat is trouwens niet echt bepaald grappig- dr msn: trollz_1996@hotmail.com

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 17:10 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    StJimmy schreef:
    Het verbaast me niets, en erg vind ik het ook niet.

    Wat is dat "\r\n\r\n" trouwens?


    Food.

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Vandaag of gisteren

    Ze was toch al inactief en had toch gezegd dat ze niet meer wilde komen?

    Wat een gedoe. Jullie doen alsof ze de koningin is! Luister, ik mag Gaby. Maar als ze geband is, zal ze het er zelf wel naar hebben gemaakt. Het draait hier echt niet alleen om de fake accounts.

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 15:49 ]


    everything, in time

    Dreft schreef:
    (...)
    Ze was toch al inactief en had toch gezegd dat ze niet meer wilde komen?


    Klopt.
    Gaby: hoe zou jij het vinden als je perma krijgt?


    (Be)lieve in (you)rself

    Suusijsje schreef:
    Wat een gedoe. Jullie doen alsof ze de koningin is! Luister, ik mag Gaby. Maar als ze gehand is, zal ze het er zelf wel naar hebben gemaakt. Het draait hier echt niet alleen om de fake accounts.


    Ik doe niet alsof ze de koningin is, dit topic is er alleen zodat mensen weten waarom ze gebant is dan hoeven ze daar niet naar te vragen.


    (Be)lieve in (you)rself

    zo onderhand snap ik hier op Q the fck er niet meer van ;D en heb geen zin om et te volgen ;D maar this kut dat ze gepermadingest is [1 typfoutje en je krijgt iets iels]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nou, ze zou het wel zijn geweest anders bannen ze je niet zomaar. Ze kijken naar je IP adres, dus waren die accounts waarschijnlijk wel van haar. Ze bannen je heus niet zomaar.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Faceless schreef:
    (...)

    Ik doe niet alsof ze de koningin is, dit topic is er alleen zodat mensen weten waarom ze gebant is dan hoeven ze daar niet naar te vragen.


    'Jullie' is een algemeen woord. Dat jij je dan aangesproken voelt..


    everything, in time

    @Fellatio haha viezerik

    @Hush er zijn ook site's die ervoor zorgen dat er een ander IP-adres zichtbaar is.


    (Be)lieve in (you)rself

    Suusijsje schreef:
    (...)

    'Jullie' is een algemeen woord. Dat jij je dan aangesproken voelt..


    Ik voelde me aangesproken omdat ik dit topic heb gemaakt.


    (Be)lieve in (you)rself

    Everything's gonna be alright. :Y)


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    Tsja, het zal dan wel terecht zijn.
    Ik had niks met haar dus zal haar ook niet missen.

    Dat lijkt me toch allemaal wel heel erg moeilijk om ervoor te zorgen dat iemand anders wordt geband. Zonde van je tijd.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Faceless schreef:
    (...)

    Ik voelde me aangesproken omdat ik dit topic heb gemaakt.


    Ach nee joh, jij legt het alleen maar uit.(;


    everything, in time

    Ze bannen echt niet zomaar iemand hier.
    En Q draait niet om Gaby, het is niet dat de site zonder haar niet bestaat ofzow.
    En nee ik heb niks tegen haar.


    #WWED - What Would Emma Do?