• GEEN RUZIE MAKEN IN DIT TOPIC!

    Beste WeepMe
    Je bent niet meer welkom op Quizlet.nl!
    Je bent geband om de volgende redenen:
    Beste gaby,

    Ik denk dat dit bericht niet geheel onverwachts voor je is. Je hebt al meerdere bans gehad, twee van 7 dagen en een van 21 dagen. Na die ban van 3 weken kwam je terug, maar jou houding veranderde niet. Je bent niet meer gaan rellen of iets anders gaan doen waarbij je gelijk een grote straf kan verwachten, maar je ging wel keer op keer zo ver dat ontzettend veel mensen jouw reacties
    niet leuk vonden. Dat kon je wel zien in dat topic wat je laatst maakte, waarin je jou mening gaf over de users van Quizlet.nl. De users waren het duidelijk niet met je eens.

    De laatste tijd zijn er een aantal undercover-accounts geweest die gebruikt werden om te spammen, te rellen en vervelend te doen.Wij hebben genoeg bewijs dat Jij dit was, of hier in iedergeval bij betrokken bent gewee

    Wij kunnen dit alles niet accepteren en hebben uiteindelijk besloten jou permanent te verbannen van Quizlet.nl

    Met vriendlijke groeten,

    De mods

    Duur van de ban: Permanent
    Met vriendelijke groet, Quizlet.nl


    Daarom is ze dus geband.

    Maar de Spamaccounts waren niet van Gaby!, behalve eentje h0m0, die had ze samen met nog iemand anders.
    Nog een uitleg:
    De spamaccounts die er waren stonden op een niet bestaand IP adres. .

    \r\n\r\n is er gekomen nadat ze van hotmail heeft gekopieerd en het is eigelijk gewoon een nieuwe alinea die begint. ik heb ze ff eruit gehaald zodat het wat handiger te lezen is.

    Gaby wil graag dat jullie je mening over haar op msn tegen dr zeggen dan hier in dit topic -bijv met dat taart, dat is trouwens niet echt bepaald grappig- dr msn: trollz_1996@hotmail.com

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 17:10 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Kuyt schreef:
    Tsja, wat zal ik ervan zeggen. Zelf naar gemaakt?


    -

    Ik vind het jammer.
    Ik kan niet zeggen dat ik al haar topics even geweldig vond, maar uiteindelijk hoorde ze toch wel echt bij quizlet ;x


    effort never betrays you

    Nog een uitleg:
    De spamaccounts die er waren stonden op een niet bestaand IP adres.


    "Ignite, my love. Ignite."

    No woman no cry. (krul)


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    Jongens, ik houd dit topic voorlopig open omdat er nogal wat mensen benieuwd hiernaar zijn. Mocht het echter uitlopen op een ruzie, dan is dit topic net zo snel weer gesloten. Watch out, girls (N)(A)

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 15:58 ]


    Life is hard and then we die

    Pogo schreef:
    Tsja, het zal dan wel terecht zijn.
    Ik had niks met haar dus zal haar ook niet missen.


    ze heeft me één keer gekwetst zonder reden
    dus ik zal r niet zo missen -,-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Acceptance schreef:
    Hehe, victory is Quizlet's :3


    You move me ......... Kurt

    Faceless schreef:
    (...)

    Klopt.
    Gaby: hoe zou jij het vinden als je perma krijgt?

    Ik heb ook niet gezegd dat het leuk is. Maar zij was diegene die zei ik vertik het om nog op Q te komen dus dan is een permaband toch niet erg..?

    Ter viering van deze prachtdag deel ik u taart uit, lieve quizlet spelers.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    ik ben blij dat ze weg is =D


    I solemny swear i am up to no good

    ImAwesome schreef:
    R.I.P. Gaby

    Haha, nu eindigt ze bij Rose (nerd)


    effort never betrays you

    Dreft schreef:
    (...)
    Ik heb ook niet gezegd dat het leuk is. Maar zij was diegene die zei ik vertik het om nog op Q te komen dus dan is een permaband toch niet erg..?


    Ze was inactief, en zou nog wel n keer terug komen, alleen nu kan dat niet meer.


    (Be)lieve in (you)rself

    En moeten we nu samen met Gaby wenen?
    Ik heb niets tegen haar persoonlijk, maar ze verziekte de sfeer op Quizlet gewoon.


    The one who thinks sunshine brings happiness has never

    2D schreef:
    Ter viering van deze prachtdag deel ik u taart uit, lieve quizlet spelers.



    Neem dan ff een taart die dr echt uit ziet.
    deze ziet eruit als een kussen.



    neem dan die ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Papaver schreef:
    En moeten we nu samen met Gaby wenen?
    Ik heb niets tegen haar persoonlijk, maar ze verziekte de sfeer op Quizlet gewoon.


    Haha ok wie ben jij dan wel niet ? ;P
    Je kant niet weten hoe iemand is als je net bestaat ;P dus wat klopt dr niet ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you